Nedir bu regl dönemindeki duygu geçişleri böyle ya?

Daha ilk gün ama şimdiden kafayı yedim. Bir sinirliyim bir üzgün, bir bağrıp çağırıyorum bir ağlıyorum... saçma sapan 3 5 sene öncesini kafama takip, sonra gibip bu sebepten sevgilimle kavga edip sonra ağlıyorum.. sonra neden trip attığımı bile unutup kendime kızıyorumm 🙄
Keşke erkek olsaymışım diyorum bazen...
Nedir bu regl dönemindeki duygu geçişleri böyle ya?
Cevapla