Regl yazın mı daha zor geçiyor, kışın mı?

Regl yazın mı daha zor geçiyor kışın mı?
Regl yazın mı daha zor geçiyor, kışın mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben kışın diyorum.
Ağrısı çok kötü kışın ☺
Regl yazın mı daha zor geçiyor, kışın mı?
Cevapla