Regl öncesi belirtilerin 2 hafta önce başlaması saçma değil mi?

15 gün kalasıya belirti vermeye başlaması aşırı saçma değil mi ya? Bi hafta kalsa anlarım ama daha 2 hafta var… pms demişler bunada. Resmen sadece ayda 1 haftamız sıkıntısız rahat geçiyor. 😞😞😞😞😞haksızlık
Regl öncesi belirtilerin 2 hafta önce başlaması saçma değil mi?
Cevapla