Reglim 2 hafta gecikti neredeyse, düzensizlik mi bu?

Yoksa normal mi ayın başında olmam gerekiyordu hala daha olmadım :/
Reglim 2 hafta gecikti neredeyse, düzensizlik mi bu?
Cevapla