Özel Günler & Hijyen Kişisel hijyenine takıntılı derecede düşkün biriyle ilişki yürür mü? Elfprincess Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Kişisel hijyenine takıntılı derecede düşkün biriyle ilişki yürür mü? Kişisel hijyenine takıntılı derecede düşkün biriyle ilişki yürür mü? Cevapla İlişki Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
s Ayabasanmaymun Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Off hem de mis gibi yürür... hayır diyenler sarımsak yemiş biriyle öpüşüp tekrar yazsınlar soruya😂 2 2 Yorumla Elfprincess +1 yıl Iğrenç 😁 Allah korusun Yorumla s Ayabasanmaymun +1 yıl Ahahah amiiin tüm hemcinslerimizi korusun😂😂 Yorumla
_кaтzcнεη_ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Herşeyin fazlası zarar lafı buna uygun, kararında abartılmadan olursa her şey daha güzel olur. Karşımdaki adam da abartmasın bence yoksa ilişki tökezler. 0 0 Yorumla
QueenOfTheFate Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Yürüyebilir ama itici de durabilir, takdir de görebilir, bilemem. 0 0 Yorumla
mübboss Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aşırı olan her zaman öne geçer aşkımdan daha büyük bir şeye hayatımda yer vermek istemem 0 0 Yorumla
jeyjeni Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Konu her ne olursa olsun biri takıntılı ise illaki sorunlar yaşanır 0 0 Yorumla
Crosdresser Takip Et Bilge Yaş: 48 , eic 92% +1 yıl Zor oluyor.. Her şeyin kararında olması gerekir.. 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Özel Günler & Hijyen konusunda 754 cevap paylaştı. Yürümez 0 0 Yorumla
berkalist Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl 12 senedir yuruyor yurttan arkdasim asiri hijyenik :D 0 0 Yorumla
cunnulinguscandır Takip Et Master Yaş: 58 , eic 77% +1 yıl bende o var. o nedenle sorun yaşıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Off hem de mis gibi yürür... hayır diyenler sarımsak yemiş biriyle öpüşüp tekrar yazsınlar soruya😂
Iğrenç 😁 Allah korusun
Ahahah amiiin tüm hemcinslerimizi korusun😂😂
Herşeyin fazlası zarar lafı buna uygun, kararında abartılmadan olursa her şey daha güzel olur. Karşımdaki adam da abartmasın bence yoksa ilişki tökezler.
Yürüyebilir ama itici de durabilir, takdir de görebilir, bilemem.
Aşırı olan her zaman öne geçer aşkımdan daha büyük bir şeye hayatımda yer vermek istemem
Konu her ne olursa olsun biri takıntılı ise illaki sorunlar yaşanır
aman istemem öyle birini
Zor oluyor.. Her şeyin kararında olması gerekir..
İlişkide bile mesafeli olurlar
Yürüyebilir
Sevgi varsa her şey yürür bence :)
Yürümez
Yürür
O onun sorunu. Neden yürümesin
Erkekler Ne Diyor
12 senedir yuruyor yurttan arkdasim asiri hijyenik :D
bende o var. o nedenle sorun yaşıyorum
Güzel de olur kaymak gibi. :D
Haddinden fazla zor oluyor.
Gayette güzel yürür..
Yürür ama aşırı yorucu olur
Asla yadırgamam olabilir
abartılı şeyleri sevmem..
Mmm çok abartılmışı da kötü olır
Tedavi olmak şartıyla yürür
yürür
Yürür bende aynıyım
Yürümez
Hayır yürümez