Hindistanda hala regl döneminde kadınlar dışlanır. Dini ayinlerde, tapınaklarda, mutfakta olmalarına ve yemek yapmalarına izin verilmez. Bu tüm dünyadakı ülkelerde olsa yani ne düşünürdünüz?
Regl döneminde kadınlara mutfağa giriş yasaklansa ne yapardınız?
Ya bu hindistan kadar ben manyak bir yer daha gormedim, elin çinlisine falan kiziliyor ama durum sandiginizdan daha icler acisi orada. Bu soylediginiz bana gayet normal geliyor hindistan diyince.. 40bin tanrili bir yerde esektir, sipadir, inektir, maymundur, fildir, zurafadir, kaplandir vs. hayvanlar alemindeyim resmen demistim ilk gittigimde, bir daha mi tovbe, bu sacma olay sadece hindistanda kalsin isin kotusu tum hindistanda boyle regl olmak pislik ile bagdastiriyolar... Manyak hepsi.. Allah'in dunyadaki en buyuk nimetlerinden biri aslinda ganj ( dusunun bine yakin baraj ve su bendi ve hala suyun akis hizini kesemediler!) onun bile icine ettiler , ganj pislikten yari siyah akiyor artik... Yuz milyonlarca insanin pisligi. Ve burada yikanmak !!! regl bi tarafa kalsin, temizlik nedir onu ogrensinler yaaa.. oyk🤢ve herkes mutfaga girsin...
Kadınların dinlenip rahatlamaları için veya bu güzel döngüye saygıdan ötürü yapılan bir uygulama olsaydı hoş olurdu bence. Ama kirli bulunup istenmiyor olmaları için söylenecek pek bir şey yok. Allah akıl vermiş ama çoğunlukta az bulunduğundan kendilerininkini israf etmemeye çalışıyorlar.
Bizde de olsun bu 😀 erkekler ayın 1 haftası bize hizmet etsinler 😀
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Aslında bence yasaklanmasında o gün izin olsun bize yaptığımız şeyler yemekler tam olmuyor sanki lezzeti bir bana mı öyle geliyor normal zamandan daha farklı lezzet😀