AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Valla şu an hem kasığım ağrıyor. Hem de belime vuruyor ağrısı
Evet aynen benim de. :(
😭😭😢😢
Başka bir dünyanın cehenneminde miyim diye düşündürüyor. Çok acılı, ağrılı falan bir cins ya.
Her seferinde götürüyorum ben iç bir şey olmaz çekilir mi o
Bana sancm icn binilac yazdı istersen yarn klacn ismini ataym
soyler misin ismini?
Yarn bakar yazarm canım Şu an yanımda değil 😕
Benim ağrımıyor öyle çok ama bazen regl olduğumda bi ağrıyor ilk gün böyle bi ağrı yok çok kötü. Arkadaşım var o daha kötü hastanelik oluyordu, kusuyordu.
Bende hiç ağrı olmuyor ama baş ağrısı beni benden alıyor
Herkesye değişik oluyor demekki arkadaşımda da sadece beli ağrıyor
Bende de şu an durum o sıcak su torbası ağrı kesici falan aldım ama pek işe yaramadı
Evet yaramıyor bazen geçiyor sonra yeniden başlıyor ağrı
Bol ılık su içmeyi deneyelim birde.
Kız su içincede bu sefer WC den çıkamıyorum 😂😂😂
Ama rahat oluyoruz ağrı az oldu bak bende 2 saattir
Evet 😂😂 başlar yine ama 😂
Ilık bir duş. Kendini olabildiğince sıcak tut. ya da bir ağrı kesici
Neden jinekolaga gitmiyorsun? Myom, polip vb. bir şey belirtisi olabilir.
Sen hiç doktora gittin mi bunun bir sürü nedeni var
Sağlıksız beslenmekten kaynaklı çoğunlukla. Rezene çayı iç
Sıcak su torbasını ayaklarına koy. Sıcak çay iç. Papatya olur ıhlamur olur. Bir parça çikolata ye
teşekkürler
kesinlikle sicak su koyma çok zararli
tamam saol
Sıcak su torbasını karnına koyma tabi. Ayaklarına dedim ben bu iyi gelir
Bugün bütün kızlar regl mi oldu bu kaçıncı soru🙆
Sıcak bir duş al veya kalkıp biraz hareket et.
sanırım eveet saoll
Ben paylaşmadım bu görüşü ya çok garip😂
Ya da paylaştım ama saati yanlış sitede neler oluyor😄
Evet özellikle ayakları üşütürsen artar en azından bende öyle oluyor
Evet büyük Ölçü de artıyor ayaklarını özellikle usutmemeye çalış
papatya çayı iç canım bir de spor yap haraket iyi gelir. sıcak su'da...
çikolata, sıcak su torbası ve kat kat giyinip sıcak tut kendini
Sıcak su torbası koy karnına bir de kas gevşetici iç rahatlarsın
o an hangi ağrı kesici varsa onu içiyorum ama ağrıdan ağlıcak dereceye gelmediysem içmiyorumki alışkanlık yapmasın
ayaklarını sıcak tut mümkünse spor yap agrı kesici icmeyi pek dogru bulmuyorum regl dengesini bozuyormus
Yarıldım yeminle ya şu erkeklerin yaptığı yorumlara sanırsın her ay regl oluyorlar civenperçemiymiş tabletmiş töbest yaa adahshdhdjd
tesekkur ederim :*
Buscopan plus duye bir ilaç var regl sancısına birebir bana da doktor vermişti. Eğer ilaç kesmez diyorsan git bu ilacın iğnesini vurdur yarım saatte geçer.
Bu dönemi çok şiddetli geçiriyorsun demek genellikle kız anneye benzer diyorlar Bu konuda bir sor bakalım ailede böyle bir şey var mı şiddetli bir şekilde mi yaşıyorlar
gercek hatta cok siddetli.
hep mi aprılı
Sıcak su torbası
Bitki çayları
Ağrı kesiciler
Birde fetüs duruşu azaltıyor
Hangi bitki çayı daha iyi gelir? :(
Papatya çayı ic rahatlatır 😊
Çörek otu yutmak veciz kaşık zeytinyağı içmek diye biliyorum 5
Her ay düzenli olarak keşke anamın karnından erkek doğsaydım diyorum
Bende bir çare bulamadım ona genelde majezik var ilaç o iyi diyorlar evlenince geçer hikayeside yalan evli arkadaşlarım var aynı dert yine
hadi ya. iliskiye girmis arkadaslarim var hic agri hissetmiyorlar ama sanirim bunyeden bunyeye degisiyor. arveles kullaniyorum bende
Aynen değişiyo kişiden kişiye. Arveleste iyidir
Kullan zararı olmaz. Ben her ağrı için apranax kullanıyorum sana uygun hangi ağrı kesici ise onu kullan.
Regl için apranax çok ağır bence majezik kullandın mi
@Beatriceee arveles icin bence, ben onu kullanıyorum
Ben çok fazla çekiyorum kist var bir de bu da daha beter yapıyor, hatta en son olduğum reglde bayılmıştım ilk gün
Benimde var polikistik over sendromu.3 aydir olmuyodum :(
Çeperlerde vardı benim de
Bide bayiliyomusum. s noldu gecti mi o hala devam ediyor mu
Ya kızlar bende yaklaşık 50 gündür olmadım genelde düzensizdi zaten doktora gidicektim ama bugün oldum ama yine de doktora gitmelimiyim bir şey var mıdır
Git doktora adet gecikmesinin sebepleri önemli oluyo
Ben gitmistim kadin doguma kilo vermen gerekiyo dedi kan tahlilerinde birsey cikmadi sadece iyi huylu kist varmis. Ama saglik bu sen ne olur ne olmaz git. Bu ayda birsey var olanlar gecikiyo olmayanlarda oluyo :) @stupidloveee
bir de benim regl olmam 10 gün sürüyo çok kötü bir durum arkadaşlarımın hemen 3 günde bitiyo
Çok teşekkürler :) ahaha aynen öyle oldu :D
Senle ayniyiz ya benim 3 hafta bile surer ama iste kist sebebi olmayip olmayip bian olunca birikiyo
Bia rkadaşım bugün doktora gitti polikistik over varmış
O sendrom nasil geccek bilmiyorum ya benim kilo vermem gerek sanirim arkadasininda oyledir
Arkadaşımın problemi de kilolu ve sivilcwli olmasıydı senin problemin ne?
Sivilce yok cok fazlada kilom var
Ondan oluyomuş zaten
Erkekler Ne Diyor
Gerçek olduğunu düşünüyorum
Kişinin ağrı eşiğiyle doğru oranlıdır.
Rahmin ters olabilir, doktora danış.
ağır bir kafein al ağrı kesici etkisi yapacaktir
Dikloron metpamid yaptır geçer :)
Diş ağrısı kabir azabı demisler
yürüyüş yapınca azalıo dimi ağrı..
Tam nereniz ağrıyor bilmediğim için soruyorum.
Böbrek taşı düşürmeyi dene
İçme, daha çok kötü olabilirsin.
Regl ağrısı nedir ya? :S
Gel sana bir tarif yazayım kullan
Gel çikolata aldım sana)
Hangi marka 😄
Karam))
Sıcak su torbası koy iyi gelir ağrıya.. 😉
Bu yaz günü mü?
Evet sonuç da ağrın var sıcak su ağrını hafifletir ağrı çekmek den iyidir
Diş ağrısı hepsine yeter.
Dexday bu al eczaneden iç sonra bana dua edicen
Böbrek ve testis ağrısı bilmeyenlerdensin
Regl ağrısınaı bilmem ama diş ağrısı çok berbat.
Fikrim yok
#Krogenç®
O kadar sancılı mı yav 😢😢
hemde ne :(
Zor işiniz 😢😢
çok sukur erkek olmusum
Majezik mavı olanı kullan
Ayaklarını sıcak sudan soğuk suya bastırmayacaaan
soru soran rahmetliyi nasil tanirsiniz?
Reglli kız uzak durun beyler
Hahahahah :D
Geçince yazarım :)
Benim de başım ağrıyor...
Aslında bilgim var ama yanlış anlıyorlar üzgünüm
Çikolata ve ağrıyan yeri ovalamak.
Papatya çayı ve masaj
Sanal seks öneririm rahatlatıcı olur