Sanırım kişiden kişiye göre değişiyor ama bazılarının psikolojik olarak ağrıyı arttırdıklarını düşünüyorum. Hafif bir his oluyor bazı dönemlerde ama gaz ağrısından fazla değil bendeki açıkçası. Eski ev arkadaşım vardı yerlere falan yatıp ağlıyordu. Çift ağrı kesici falan içiyordu. Şaşırıyordum ama yalandan yapacak hali yok demek ki değişken.
34 Yorumla
Soran+1 yılYaşın doğru mu
Soran+1 yılYaşa göre azalıyormuş
En İyi Cevaplar
+1 yılAğrıdan ağladığım kıvrandığım belimin yamulduğu çok oldu. Sağlıklı bir kadının regl ağrısı ne düzeyde bilemem ama benimki gibi sorunlu bir regl yaşayan kişiler için gerçekten eziyet
13 Yorumla
Soran+1 yılSürekli mi aynı ağrı
- +1 yıl
Her regl dönemi aynı ağrı evet ve bu ağrı regl öncesi başlayıp reglin genelde ilk 3 günü devam ediyor aynı ağrıyı çekmek istemezdin emin ol
Soran+1 yılFarkındayım ya
Kızlar Ne Diyor
+1 yılAyakları sıcak tut. Bitki çay iç...
21 Yorumla
+1 yılAbartılıyo bu kadınlar hep kandırıkcı. Sırf erkeklerde ilgi görmek için yapıyorlar!
Yahu su kadınların ağrılarını hafife almayın kardeşim. Size bu ağrının birazını yasatsak ağlar zirlarsiniz.
Adet sadece bir karın ağrısı olayı değildir.
Adet bütün kimyayı bozan bir şey.
Sadece bir kan sadece bir karın ağrısı değil yani.
Ilgi görmek için adeti öne sürmeye hiç ihtiyacımız yok.
Ha bazı kadınlar vardır hiç ağrı yaşamaz bazıları hastanelik olur bu bünyeden bünyeye değişir.
O yüzden her kadını bir tutamayız. Her bunye farklıdır.60 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSimdi bu konu hakkindaki hemcinslerimin goruslerinden biktim yeter yani bazilar var hic agrilari olmafi icin ben ve dier cok sancisi olan insanlara abarttimizi soyluyolar falan millet nazlandimizi saniyor kendimi ornek vereyim sağ yumurtamda kist var demir anemisiyim sancilarim agir oluyor dizlerimi hissetmiyorum bacaklarimi agriyor belim karnim baya hatta ayakta duramayip dusmuslum olmustu gelip kaldirdilar 3 4 kere hastanelik oldum yani her kadin farkli o yizden agrisi olmayanlar agrili geciren kadinlara laf sallamaktan vazgecmeli artik
51 Yorumla
Soran+1 yılKaç yaşındasın
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa bilmiyorum diğer kadınların dedikleri abartı gibi geliyor ben hiç ağrı hissetmiyorum, çevremde ağrı çeken kadınlarda yok. Annemin kisti vardı o ağrılar çekerdi ama bayılmalar, hastanelik olacak, sürüncek kadar değildi. Kisti olan kadın bile böyle değildi bu yüzden abartı bence.
Bence aşırı derecede ağrıları olan kadınlar detaylı bir check up yaptırmalı ve iyi bir jinekologa gitmeli. Bir sorun vardır illa, acı çekmek için yaratıldığımızı sanmıyorum. Ömürde 2-3 kere çekilen bir acı değil, her ay bunu yaşamak normal değildir bence.19 Yorumla
Soran+1 yılKaç yaşındasın
Cevap sahibi+1 yılNe yapıcan
Soran+1 yılÖnemli Yaş
Cevap sahibi+1 yıl20
Soran+1 yılAnladım
- +1 yıl
Seninki agrisiz geciyo die dierlerinin abartiklarini soylemen sacma benim cevremdeki herkesde agrili yasiyor agrisiz yasayan yok bende kist var ben dayanamiyorum acile goturuyolar
Cevap sahibi+1 yıl@Doludoluhayat33 kist, miyom.. Gibi sorunları olanlar tamam bir nebze olabilir annem gibi yaşamıyordur herkes, acı eşiği düşüktür filan ama hiç bir fiziksel sorunu olmayan kadınların ağrı çektiğini düşünmüyorum. Ben hep böyle olaylar gördüm eğer ağrısı çok varsa günlük hayatını etkilicek illa bir sorunu çıkıyor. Tedavi oldular mı normal yaşantılarına devem ediyorlar. Bu yüzden çevremde hiç ağrı çeken kadın yok diyebiliyorum çünkü yok. Network markateting işi yapıyorum ve emin ol ki çok büyük bir çevrem var. İşim insanlarını sorunları için takviye haplar ve besinler temin etmek. Sorunu olan kadıların bir bir nasıl olduğunu görüyorum.
- +1 yıl
Benimde cevrem genis ailemde cok fazla doktor var hangisine sorsam yaridan fazlasi agrili gecirir normal diyor? Kadın doumcuya soruyorum annemin kuzeni kendisi herhangi bi sorunu olmasada agri oluyor sonucta vucutta kanama var dedi hastalarina bakiyor hicbir sorun yokken agrisi varsa igne ya da agri kesici oneriyor.
Cevap sahibi+1 yıl@Doludoluhayat33 benim konuştuğum ne kadar doktor varsa da iğne olcak kadar ağrı çekmenin normal olmadığını söylüyor. Ağrı çekmek normal deniyor (ki ben ağrı çektiğini söyleyen sağlıklı bir kadınla karşılaşmadım) ama ağrı kesici alma iğne yaptırma ihtiyacı olcak kadar olan ağrılar normal değildir deniyor.
Tam olarak şu deniyor "günlük hayatını etkilicek kadar olan ağrılar normal değildir."
Majezik içmek en doğrusu başka ilaç geçirmez, ilaçsız durmak daha sakıncalı. sıcak kalınmalı gerekirse sıcak su torbası çok işe yarar, sebamed in yıkama şampuanlarından almalısın temizliğe daha fazla önem göstereceğin 7 gün çok önemlidir. Regl öncesi kas ağrıları ve gaz ağrı şikayetin olursa gaz hapı var zararsız birçok aile hekiminden onlardan da yazdırabilirsin. Tatlı canın çeker abartıp göbek yapacak kadar yememeye dikkat et ayrıca bol bol da sıvı tüketmen lazım :) Geleceğine zararlı olmaz hap, asıl hap almadan kıvranırsan geleceğine çok zararlı abartma ama 4 saatte bir küçük majezik! yeter! bol limonlu yeşilçayda rahatlatır kendini iyi hissedersin. Yüzünde oluşacak sivilceler içinde tabi oluşmuyorsa ne mutlu - garnierin 3 ü bir arada yıkama jelini düzenli kullan.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAbartı🙄 ben ve benim çevremdekilermi kadın değil anlamıyorum. İnternete girdimi herkes doktorlarda, yataktan kalkamıyorlar, bayılıyor filan gerçek hayatta bir tane bile rahatsızlık duyan kız arkadaşım yok, görmedim, duymadımda.
Şu inanılmaz ağrılar çeken kadınlar bence varlar ama çok çok azınlıktalar.13 Yorumla
Soran+1 yılKaç yaşındasın ve doğum oldu mu
Cevap sahibi+1 yılYaş aralığı yazıyor zaten, doğum yapmadım.
Soran+1 yılŞaşırdım cevaba
+1 yılAbartılmıyor gerçek, bazı kadınların çok ağrısı tutuyor boşuna mı "regl ağrısı" deniliyor?
öyle ağrılar oluyor ki bununla beraber, sinir, karın ağrısının verdiği huzursuzluk ile hareketlerde azalma oluyor hafife almazsanız keşke. ve ağrı olduğu zaman neden abartılsın ki? gerçekten ağrıyordur demek ki bunun hakkında yalan veya abartılma olamaz.31 Yorumla
Soran+1 yılYaş doğru mu
+1 yılArkadaşlar merhaba belki birinize bile yardımım dokunur diye yazıyorum, reglim ilk günü çok fazla sancı çekiyordum, yıllar buskopan kullandım artık işe yaramıyordu okadar fazla ağrım oluyordu ki ağlıyordum doktora gittim bana bir çözüm bul dedim artık dayanamıyorum bana bir ilaç verdi bugün ilk kullandım gerçekten ağrım olmadı diyebilirim ilacı içtiğimden yarım saat 2 saat sonra tak diye kesti ağrımı İLACIN ADI XEFORAPİD kesinlikle tavsiye ediyorum! Regl olmadan 2 gün önce içiyorsunuz gerçekten çok etkili benim çektiğim ağrıyı anlatmaya kelimeler yetmezdi çok şükür geçirdi, yinede bir kadın Doğuma gidip sorup yazdırın kızlar, belki birinize iyiliğim dokunur inşallah sizdede işe yarar 🙏🏻
12 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim canım, ilk defa duyuyorum bu ilacı. Benim doktorum Arveles verdi, dediğin gibi ilk başta işe yarıyordu ama artık hiçbir faydası olmuyor. Vücut alışıyor sanırım gittikçe. Dediğin ilacı mutlaka doktoruma soracağım. Çok teşekkür ederim uzun uzun yazmışsın. Umarım bir daha öyle ağrılar çekmezsin. 😊💜
- +1 yıl
Nedemek canım benim inşallah seninde işine yarar 🙏🏻😍
+1 yılTüm yöntemleri söyliyim önce majezik iç o büyük ihtimalle geçirir eğer geçirmezse şekersiz türk kahvesi iç sonra uzanırken bacaklarını yüksek bir yere koy öyle dur yarım saaat falan. Ya da karnına sıcak su torbası koy ayaklqrınıda regl olmaya yakın sıcak tut
10 Yorumla
+1 yılAbartmak mıı kaç kere hastanelik oldum oluyorum da bitmiyor ağrım canımdan can gidiyor 4 gün bana işkence oluyor allahtan diğer 2 günde ağrım pek olmuyor kıvranıyorum resmen göz altlarım morarıyor midem bulanıyor hemde her şeyş canım çekiyor duygusal olarak da çöküyorm ağrım oldukça daha duygusallaşıyorum berbat bir halde oluyorum ve yine yaklaşıyor 😥😥😥😥
00 Yorumla
+1 yılanormal değil ki bu benim bir arkadaşım vardı kız her ay acile giderdi ama birazda acı eşiğine bağlı tabi herkesin ki aynı değil
ayağını karnını sıcak tut üşütme ve eczaneye gidip adet için etkili bir ağrı kesici önerir misiniz de yardımcı olurlar bitki çayı da içebilirsin onun dışında yapılacak bir şey yok pek herkese olabilen şeyler013 Yorumla
Gizli Soran+1 yılDolarex ya da majezik içiyorum zaten bende her ay acile giden biriyim şu an 2 3 tane çorap var üstümde birde patik giydim karnımda su torbası var zaten
- +1 yıl
canım normal bunlar. Advil diye bir ilaç var ben memnun kaldım dene istersen sen de
- +1 yıl
bazı aylar daha şiddetli oluyor ama ya benim de öyle hele kansızlık da varsa vücutta insanı mahvediyor
Gizli Soran+1 yılAdvil ben içtim kesiyor regl i
Gizli Soran+1 yılVe düzensiz oluyorum her seferinde
- +1 yıl
Allah Allah bende hiç sorun olmadı baya da etkili geldi eczacı önermişti bana da
Gizli Soran+1 yılBende hiç öyle olmadı ben çok ilaç denedim doktor sadece dolarex i önerdi bana diğerleri keser dedi
Gizli Soran+1 yılBirde bende her %4 kadında olan birşey varmış idrar yolu iltihabı ama farklı o yüzden çok ağrılı geçer anca evlenip çocuk sahibi olunca geçiyormuş
- +1 yıl
idrar yolu enfeksiyonu farklı bir şey
Her beş kadından biri, hayatının bir evresinde idrar yolu enfeksiyonu yaşar ve birçoğu da ilerleyen dönemde tekrarlar. oldukça yaygın bir durum ama şiddetli de değişebiliyor - +1 yıl
İlerleyen yaşla birlikte sancı şiddeti ve sıklığı azalmaktadır fakat evlenince adet sancısının azalacağı yanlış bir bilgidir.
- +1 yıl
idrar yolu enfeksiyonuyla adet sancısı arasında herhangi bir ilişki yok
- +1 yıl
hiç tavsiye etmiyorum bence advil gayet iyi ayrıca dolorex i de önermem bence doktor verince hemen kullanma sen de bir araştır bazıları öylesine veriyo işini iyi yapamayan çok var maalesef
- +1 yıl
İngiltere’nin Londra Üniversitesi Barts ve Londra Tıp ve Diş Hekimliği Fakültesi’nde yapılan araştırmalar sonucu uzmanlar, “Diklofenak” (ticari adları ile Dolorex, Voltaren, Diklomec, Dikloron,...) ) isimli ağrı kesicinin yasaklanması gerektiğini açıkladı.
Daha önce Amerikan Gıda ve İlaç Dairesi (FDA) ve Newcastle Üniversitesi''nin ''diclofenac'' tipi ağrı kesiciler üzerinde yürüttüğü araştırmalar, bu ilaçların kalp krizi ve buna bağlı ani ölümleri yüzde 40 artırdığını ortaya çıkarmıştı. Araştırmalar bu etkilerin doktorlar tarafından reçetelenen olağan dozlarda dahi ortaya çıktığını gösteriyor.
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇeken bilir. Keşke siz erkekler de hayatında 1 kere yaşasa ama önemli bir günde, mesela halı saha maçı olduğu gün, uzun bir yolculuk günü, birisinde yatılı misafirken, önemli bir sınav günü gibi
14 Yorumla
Soran+1 yılAğrılı mı?
Cevap sahibi+1 yılAğrı, bolca kan, gözyaşı, ihtiras😅
Soran+1 yılmanyak ya :D :D bul beni yiğidim
Olduğun yerde durma hareket et hatta biraz egzersiz yap rahatlatıyor. Bir de pepapp uygulamasıni kullanıyorum orda şunu diyordu: Sırtüstü uzan ayakların düz olsun daha sonra dizlerini dısa doğru kır böyle dur sonra tekrarla
Denesim cidden hafifletiyor03 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNazı insanların yapısından dolayı çok ağrı oluyo. Belki yapıdan da olabilir ama yine de bir doktora görün ne olur ne olmaz. Muayenede kan alıp hormonlara bakıyolar bir de ultrasonla bakıyolar. Bir de ağrı kesici kullanıyor musun bilmiyorum ama buscopan kullanabilirsin. Krampları yok ettiği için ağrı daha kısa sürede geçiyo
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılBence kimse kendi yaşadığı ağrıya göre abartılıyor ASLA diyemez. Regl ağrısından bayılıp acile giden de gördüm, regl ağrısından tırnakları mosmor olup sürekli istifra eden de, hiç sancı çekmeyen de. Bünye ile alakalı. Allah ağır geçirenlere kolaylık versin
21 Yorumla
Soran+1 yılCiddi misin
Gizli Üye(36-45)+1 yılSıcak su torbasını al battaniye altına gömül ve ter atmaya çalış ne kadar terlersen ağrın o kadar azalır ben çareyi bu şekilde buldum karın ağrımı hisseder hissetmez hemen ter atmaya başlıyorum rahat oluyorum ertesi gün hastalanınca geçmiş olsun size de
03 Yorumla
Gizli Soran+1 yılDün çok ter attım ya tsortum ter içinde kaldı sporcu atletiyle yattım birde dediginiz gibi sıcak su torbası aldım geçti dün akşam ama benim her gün ağrıyor ilk günden beri
Cevap sahibi+1 yılBenim de 3 gün ağrım olurdu ama ter attıkça ağrım kalmıyor sen de devam et akşam sabah
Gizli Soran+1 yılTamam teşekkürler ☺️
aynen bende senin gibi çekiyorum. aydan iki gün eksik yaşıyorum resmen. hafif ağrıları saymıyorum bile. sürekli aldığım ilaçları değiştiriyorum yoksa fayda etmiyor bir süre sonra, genelde apranax ya da iğne kullanıyorum. en iyisi ayakları sıcak tutmak ve hiç üşütmemek..
12 YorumlaParol iç, bu ilaç genelde regl ağrısına çok iyi geliyor. Onun yanında karnını ısıtmaya çalış, sıcak su torbası ile faydası büyük. Yani kısacası evet ağrı kesici kullanabilirsin ve faydasını görürsün :)
10 Yorumla18 Yaşındasın canım aşağı yukarı kaç gün sürdüğünü bilmelisin.
Karnına sıcak su koy, sıcak çikolatanı yudumla ve dinlen.
Ağrı kesiciyide unutma. Emin ol faydası var. Son güne kadarda ağrı çekmen oldukça normal.11 Yorumla- +1 yıl
7 gün sürüyor ama bazıları çok fazla diyor bazıları normal ağrı kesicinin kısır yaptığı söylendi ondan kullanmıyorum sıcak su dikkat çekiyor ama evde tüm gözler bende... peki teşekkürler
Ağrının miktarı kişiden kişiye göre değişebilir ama kendim için konuşursam yerlerde sürünmüşlüğüm var 😅😭
24 Yorumla
Soran+1 yılgerçekten mi
Soran+1 yılYaş doğru mu
Tabiki de gerçek. Her kadının ağrı eşiği aynı olmadığı gibi her kadının regl döneminde maruz kaldığı ağrı miktarı da aynı değil.
11 Yorumla
Soran+1 yılAnladım
+1 yılBenimki normal ya çok şiddetli olmuyor karnım ağrımaz canım ekşi çeker ve birinin ağzını burnunu kırmak isterim
12 Yorumla
Soran+1 yılPek yokmuş ya
- +1 yıl
Ayn 👍
Ben hemşirelik okuyorum
Regl ağrısı kişiden kişiye değişir
İlk olduklarında eğer sancıları çoksa hastanelik olunursa olanda var bir iki yıl içinde ağrı çok olmaz
Zaten kanamayla içimizdeki bakterileri enfeksiyonu atıyoruz
Ama çoğunlukla doğum yapmış veya kürtaş olan bayanlarda çok fazla sancısı olmaz11 Yorumla- +1 yıl
"Zaten kanamayla içimizdeki bakterileri enfeksiyonu atıyoruz"
Hemşirelik okuduğuna emin misin?
+1 yılKişiden kişiye değişiyor gerçekten çok ağır yaşayan da var hafif ağrıyla geçiren de var. Hastaneye gidip iğne yaptıracak kadar ağrı çeken arkadaşım vardı
10 Yorumla
+1 yılHer ay agridan agliyordum resmen midem bulanıyordu 2 gün boyunca agri sızı icinde yatardım coook şükür sonunda kurtuldum simdi hic agrim olmuyor🙆♀️🙆♀️🙆♀️
15 Yorumla- +1 yıl
Buscopan ve arveless kullaniyorm hic agri olmuyor artik 😉
- +1 yıl
O zaman söle yap sabah buscopan oglen arveles aksam buscopan ben bu sekilde yaptm cok faydasını gördüm. Benim ki o kdar kötü geçiyoduki hic bir hap ilaç fayda etmez diyordum. Zaten buscopan regl agrilari icn.
+1 yılRegl takvimi edinip regl olduğun zamanları takip edebilirsin. Regl olmadan bir hafta öncesinde falan kendini buna hazırla egzersiz yap, papatya ya da yeşilçay kullanabilirsin. Regl olacağını hesapladığın günün sabahında bir ağrı kesici al ağrılar başlamadan önce ve kendini sıcak tut. Çok ağır beslenmeye çalış mide bulantın için hormonlar, ağrı o bu midenin bulanmasına neden olabilir. Eğer her seferinde çok ağrı çekiyorsan bir doktora görünmekte fayda var.
03 Yorumla
Gizli Soran+1 yılDoktora gittim değişik birşey varmış bende evlenince geçer anca dedi doğum kontrol hapları ile iyilesirmis ama aşırı derecede kilo yaparmış istemedim teşekkürler fikriniz için bir gün papatya çayı icsem ertesi gün yeşilçay öyle olurmu yoksa sadece bir tsnesini mi olana kadar tüketim
- +1 yıl
İkisini de ard arda günlerde ya da aynı gün farklı saatlerde kullanabilirsin ya da isteğe göre birini seçip de tüketebilirsin sana kalmış. Umarım sorununa bir faydam dokunur :)
Gizli Soran+1 yılİnşallah ya çok teşekkür ederim ☺️
+1 yılBende de aynı problem var canım. Regl gününe 2 3 gün kala gün içinde 1 er defa naprosyn at birşey olmuyor. Ben vallahi her ay çekiyordum artık çok çok az ağrıyor o da geç içersem olduğumda ağrıyıp içersem kesiliyor öteki türlü kesilmiyor da. Tavsiye ederim. İnternette ben çok yöntem baktım hepsini denedim birşeye yaramıyor ve ben gerçekten çok ağrı eşiğim de düşük ölüyor gibi oluyordum. Eğer aşırı ağrın yoksa regl olduğun gibi ilaç içersen de sana fayda eder.
05 Yorumla
Gizli Soran+1 yılDoktorlar olmadan 1 hafta önce ilaç içmeye başla diyorlar yaptım yinr ağrım vardı sıcak torba da koyuyorum hergun ama yinede ertesi gün birdaha ağrıyor önceden bir ilaç kullanıyordum olmadan 3 4 gün önce içiyordum onu sonra stoktan kalkmış o iyi geliyordu ve her ay ben serum yiyen biriyim tabi şu an yiyemedim korona var malum hastaneye gidilecek gibi değil
- +1 yıl
Aynen öyle bende gitmiyorum ama bu aralar zaten çok ağrım da olmuyor beslenme şeklinde etkiliyor olabilir. Bahsettiğim naprosyn çok çok etkili bir ilaç ben çok faydasını gördüm. Tabiki ilaç bağımlısı olmamak lazım ama olmayan bilmez ne kadar ağrıdığını oluyor ki çok işim oluyor ayağımı yere koyacak derman bulamıyorum kendimde. Bence dene yani çok iyi gelecek eminim
Gizli Soran+1 yılTamam canım denerim ama o ilaç kesmiyor dimi?
- +1 yıl
Hayır birkaç gün önceden içtiğin için kesmiyor.
Gizli Soran+1 yılTamam denicem bunu teşekkür ederim
Artar. Ne azaltır dersen daha önceden düzenli olarak muz yemenin faydası var. Sıcak su torbasını denemedim hiç ama birçok kişi işe yaradığını söylüyor.
00 Yorumla
+1 yılApranax kullan canım doktorum bana onu önerdi ilk gün hastalancagini anladığını zaman direk onu iç çok kanamayı durdurmuyo o hep ağrıyı hissetcegin zaman ben hastanalaniyorum dicegin zaman ic
00 Yorumlaİlaç sevmem. Bol bol su içip yürüyüş yapıyorum. Kanamayı arttırıyor diyolar ama aslında kanamayı arttırmıyor. Ağrıya sebep olan kanın atılmasını kolaylaştırıyor
00 Yorumla- Daha fazla (225)
Erkekler Ne Diyor
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAbartan çok, abartmayanda bir doktora görünsün.
Adet ağrısı günlük yaşamınızı etkileyecek kadar kötüyse veya okula veya işe gitmenize engel oluyorsa, bir doktora görünün.
Adet ağrısı sadece şu durumlarda 'normal' kabul edilir:-Ağrı sadece adetinizin ilk bir veya iki gününde varsa-Ağrı kesici ilaçlar alırsanız veya doğum kontrol hapı kullanırsanız ağrı geçiyorsa-Normal aktivitelerinizi yapma yeteneğiniz bozulmutorsa Ağrı böyle değilse normal değildir. Kaynak:https://www. jeanhailes. org. au/health-a-z/periods/period-pain Türkiye de adet ağrıları çok normalleştiriliyor ve kadınlar bunu yaşamak zorunda olduklarını sanıyor. Şiddetli Adet Ağrısı Normal Değildir! https://www. nikicleuet. com/blog-1/2019/6/29/period-pain-is-not-normal-and-you-dont-have-to-put-up-with-it https://www. ohsu. edu/womens-health/severe-menstrual-pain-not-normal11 Yorumla
+1 yılAlt karına sıcak su torbası koy, rahmin kan dolaşımının hızlanmasına yol açarak ağrıyı azaltacaktır. Ilık duş almak, ayaklarını sıcak su içinde bekletmek de fayda sağlar. 40 Derece ısı yeterli olacaktır.
zencefil, hayıt, papatya, nane, melisa ve yaban mersini çayı iyi gelir.
B ve E vitaminleri ile magnezyum içeren ilaçlar ağrıyı azaltır. Bitkisel çayların kaslar üzerindeki gevşetici etki yapar, bu dönemde papatya çayı ve rezene çayının yararlı olur. Kahve, çikolata, kola, çay gibi kafein içeren gıdaları tüketmemelisin.
Geçmiş olsun.12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim Bende Teşekkür Ederim :)
erken kurtulma yolunu soylım mı kardesım sımdı benımde dıs agrım olunca bunu yaparım tabıkı aynı degıldır ama dıs agrısıda kolay degıldır unutma neyse sen sunu yap duvara bak 123456789 derken sayamayacagın kadar kadar say ve unut ben oyle yapıyoru munuttum dıyerek cunk ubeyın butun vucudu elunde tutar yonetır budıst rahıplerın nasıl yaptıgı bıgı anladın mı? beyne verılen sınyal ılactır soylekı kanser tedevılerınde bıle beynı vucudun tek hakımı olarak akbullenp oyle yenıden porgramlama gıbı bırsey yanı
00 YorumlaSıcak uygulama
Alt karına koyulan sıcak su torbaları, rahmin kan dolaşımının hızlanmasına yol açarak ağrıyı azaltacaktır. Ilık duş almak, ayaklarını sıcak su içinde bekletmek de fayda sağlar. Önerilen ısı 40 derecedir.
Beslenme önerileri
B ve E vitaminleri ile magnezyum içeren ilaçlar ağrıyı azaltır. Bitkisel çayların kaslar üzerindeki gevşetici etki yapar, bu dönemde papatya çayı ve rezene çayının yararlı olur. Kahve, çikolata, kola, çay gibi kafein içeren gıdaları tüketmemek gerekir.10 Yorumla
+1 yılİyi dinle
Tüm temizliğini sıcak suyla yap. Soğuk sudan uzak dur.
Regl başlamadan 1-2 gün önceden çayı kahveyi çikolatayı bırak kafeinden uzak dur.
Onun yerine tarçın ve elma çayı iç ve regl bitene kadarda günlük tüket 2-3 fincan.
Çok dayanılmaz ağrılatın varsa sıcak su torbası kullan ama karnına koyma mideni bozarsın. Direk kasıklarada koyma ağrı artar. Ayaklarına ya da dizlerinin az üstüne bacak arana koy.
Bol bol su tüket.02 Yorumla- +1 yıl
Evet özellikle sık içilen kahveler ağrıyı şidlendirir.
regl kadınların sürekli başlarına gelen bir şey her kadın regl ağrısı çekmiyor 100 kadından 20 ya da 30 u ağrı çeker gerisi tirip atmak nazlanmak ilgi görmek için ölüyorum bitiyorum diyor
10 Yorumla
+1 yılBuscopan kullan şuraya bak biz (erkekler) sizlerden daha bilgiliyiz sesli güldüm :))) / Eski kız arkadaşım kullanıyordu oradan biliyorum ,)
Geçmiş olsun...
Sevgiler
ESMER!14 Yorumla- +1 yıl
:)))) haklısın! Ama işte biz erkekler IQ yuksek oldugundan senin aslında ne sormak istediğini anlayıp cevap veriyoruz mesele orada.. / Ağrı çekmekten zevk almadığın için belkide kullandığın sana iyi gelmiyordur alternatif olarak yönlendirelim istedik.. Bak seni tanımadan ağrını dindirmek için seferber olduk kardeş :)))
Sevgiler
ESMER! - +1 yıl
Rica ederim :) iyi geceler..
+1 yılMajezik ağrı kesici ilaç regl ağrılarına iyi gelir diye biliyorum. Bir de sıcak su torbası varsa onu karnınıza koyun. Biraz ovalayarak masaj yapın. En azından ağrısı azalır.
00 YorumlaSıcak su torbası iyi geliyor diye biliyorum.. ayrıca kız arkadaşıma masaj yaptığımda iyi geldiğini söylerdi.. zor iş yaa çok şiddetli olabiliyor kişiye göre
04 YorumlaSade Kekiği bir bardak kaynar suyla çay şeklinde iç ya da bir yemek kaşığı şekeri bir bardak su ile iç hasta olmaya yakın bir hafta kala falan düzenli olarak bir avuç kara üzüm ye akşamları yatmadan önce İbrahim şarap oğlu kürü var onu da deneyebilirsin ☺️
00 Yorumla
+1 yılsıcak tutabilirsin, mazejik iyi geliyor sanırım, ama miden hassas ise mazejik güclü bir haptır bol su ya da süt ile iç bir de mide ağrısı çekme üstüne
00 Yorumla
+1 yılPapatya çayı ya da rezene çok iyi gelir.
Klasik olarak yapılan sıcak su torbası aslında hiçbir şeyi geçirmez bunu yapmana gerek yok.
Hap kullanabiliyorsan majezik.00 YorumlaBununla ilgili yapılan testler mevcut kardeşim, hastanelerde regl ve doğum ağrısının nasıl olduğunu hissedebiliyorsun, araştırma yapabilirsin
00 YorumlaLütfen Şu soruları sadece kızlara açık sorar mısınız? erkeklerin görüp de gayet normal bir duruma sanki kırk yıldır regl oluyormuş gibi saçma sapan yorumlar yapmasına sinir oluyorum
10 YorumlaÜşütünce vücut halsizleşir bağışıklık sistemi zayıflar kendini güçsüz yorgun hissedersin mutsuz olursun bundan dolayı regl ağrısı da artabilir ama doğrudan bir bağlantısı olduğunu sanmıyorum
00 YorumlaBen sana kıyamam ya regl ağrısını bilmiyorum ama bir diş ağrısı çekmiştim geçen sene kurban bayramında o zamanlar bir onu biliyorum
010 YorumlaBi' 50'lik vodka çakıyorsun hiç bir şeyciğin kalmıyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Denedin heralde. Asdfjfs
Sıcak su tutmak karnında, ve ilgi alaka. (: Tabi bıkmazsan.
10 YorumlaKani alnina sür 😄😂😂şaka bir yana gecmis olsun. Sicak su torbası kullan
14 Yorumla- +1 yıl
Thanks. :D
- +1 yıl
😂😂öylesine bir gunceldi.
İlgi geçirir ağrısını.
Sevmek dokunmak sarılmak acıyı hafifletir.10 YorumlaÜnide bir kız arkadaşım vardı, sancıdan duramaz ambulans gelirdi, Allah sabır versin.
10 Yorumla
+1 yıldoğum kontrol hapı çikolata sinemaki kekik çayı özellikle
12 Yorumla- +1 yıl
kekik çayını hazır değilde gerçekten dağdan toplanmısını bul bulamassan gönderem
Ağrı kesici ilaç var günde 1 tane alsan yeterli olabiliyor. Xrapid... isimli olmalı
00 Yorumladikloron işe yarar ama ampul hali. iğneyle aran kötü değilse hastahaneye gidip yaptırabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılValla bu kızların işi çok zor ya biz erkekler amma rahatız
00 YorumlaGeçmiş olsun :/ Arkadaşım Bitki çayı içiyordu öyle falan dindiriyordu acısını,
Civanperçemi, aslanpençesi, çobançantası ve adaçayı bitkilerinin regl sancıları için birebirmiş...06 Yorumla
+1 yılSıcak uygulaması ve ağrı kesici (minoset, majezijik ya da buscopan gibi hafif ilaçlar)
02 Yorumla
Gizli Soran+1 yılMinoset tamamen kesiyor
Gizli Soran+1 yılGenelde majezik içerim buscopan da mecbur kalınca
abur cubur çikolata pasta şekerli şeyler iyi gelir diye biliyorum
04 Yorumla
+1 yılDiş ağrısı. Bu ağrının yerini başka hiç bir ağrı dolduramaz.
00 Yorumlamalum günlerde demek o yüzden bu kadar sinirli oluyorsunuz.
02 Yorumla- Daha fazla (141)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer