Reglim 4 gün gecikti. Hamile miyim, başka bir sorun mu var?

Arkadaşlar merhaba, reglim her zaman düzenli gelir son 2-3 aydır bir gün iki gün gecikiyordu. Bu ay ise neredeyse dört gündür geciktim.
Hamile olma ihtimalim düşük gibi korunuyorum. Ama kazayen hamile kalmış olabilir miyim bilmiyorum, sizce hamilelik dışında neden gecikmiş olabilir?
Reglim 4 gün gecikti. Hamile miyim, başka bir sorun mu var?
Cevapla