Reglim 4gün gecikti, ağrı var, kan yok. Acaba hamile miyim?

Merhaba arkadaşlar. Sanırım istenmeyen bir hamilelikle karşı karşıyayım. Henüz çocuk yapmayı düşünmüyorum, fakat bu ay adetim 4gün gecikti, oysa normalde saat gibi çalışır vücudum. Dün iki tane, bu gün bir tane test yaptım sabah erkenden, ne soluk, ne belirgin çizgi yok. Ya da ben göremiyorum öyle olmasını umduğum için. Böyle bir durumla karşılaşıp hamile kalan var mı?
(Bu arada geçen ay ertesi gün hapı, bu ay da antibiyotik kullanımı ve furagin idrar yolları ilacı aldım, almaya devam ediyorum, bunlar adeti etkiler mi bilemiyorum.) Görüşlerinizi benimle paylaşmak ister misiniz?
Reglim 4gün gecikti, ağrı var, kan yok. Acaba hamile miyim?
Cevapla