Merhaba arkadaşlar. Sanırım istenmeyen bir hamilelikle karşı karşıyayım. Henüz çocuk yapmayı düşünmüyorum, fakat bu ay adetim 4gün gecikti, oysa normalde saat gibi çalışır vücudum. Dün iki tane, bu gün bir tane test yaptım sabah erkenden, ne soluk, ne belirgin çizgi yok. Ya da ben göremiyorum öyle olmasını umduğum için. Böyle bir durumla karşılaşıp hamile kalan var mı?
(Bu arada geçen ay ertesi gün hapı, bu ay da antibiyotik kullanımı ve furagin idrar yolları ilacı aldım, almaya devam ediyorum, bunlar adeti etkiler mi bilemiyorum.) Görüşlerinizi benimle paylaşmak ister misiniz?
(Bu arada geçen ay ertesi gün hapı, bu ay da antibiyotik kullanımı ve furagin idrar yolları ilacı aldım, almaya devam ediyorum, bunlar adeti etkiler mi bilemiyorum.) Görüşlerinizi benimle paylaşmak ister misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer