AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
hormonlardan dolayı olabilir doktora git
Benim iki hafta geçilmişti stresten oluyor
Geri nasil oldu ne yaptin
bisey yapmadım kendiliğinden oluyo fazla stres yapma yeter gerisi kendiliginden gelir
Ohoo sıklıkla olan seyler normal
Ilac felan kullandın mı ondan olmuş olabilir..
Hyr
Stresten falan olabiliyor.
Maydanoz kaynat ve iç. Gerçekten işe yarıyor.
Hayırlısiyla kucağıniza alırsınız inşallah
Amin inşallah :)
ilac kullandıysan cok geciktiriyo
Allah analı babalı büyütsüün =)
Amin çok teşekkürler :)
Ee tepkisi nasıl oldu :D
Kaldı önce bir :D Sonra gözleri doldu ki bu hiç beklemediğim bir tepkiydi çok sert biridir benim eşim anladım ki babalık duygusu en sert erkeği bile sevinçten ağlatabiliyormuş :) Sarıldı falan işte hemen babasını aradı sonra :) Bugün de 30 kere aradı nasılsın canım bir şey istiyor musun canım nasıl hissediyorsun canım diye :D
Ayy kıyamam ya maşallah size, hayırlı bir evlat olur inşallah :D
Teşekkür ederim, inşallah :)
hormon bozuklugu olabilir
Duygu değişikliği sinir stres
13 gun biraz fazla sanki
Kist olabilir. Kadın doguma gözük. Kilon fazla mi
Kilo alfim son zamanlarda
Yaşın kaç kilon kaç.
Hormonlarından kaynaklanıyor
Stres yapıyorsan eğer yapma stres adeti geciktirir
Hayırlı olsun. :) Analı babalı büyütsün şimdiden.
Olabilir normal ya düzenli değildir.
Hamileyim
Ne güzel hayırlı olsun :)
sağol:)
Olabiliyor bazen en geç 1, 1.5 hafta sonra olursun
Stresten 1 ay olmadıgım ble oldu :D
şu an bende öyle olsun diye dua ediyorum
-,- ins
Stresten de olabilir ya da kansizliktan.
Yakın zamanda kan verdin mi?
Test icin verdim
Ondan olmuş bir dahaki aylar düzene girer stres yapmazsan
Gecikme oldugu icin gdbelik testi icin verdim
Gebe olup ilk ay vaktinde kanayan arkadaşım var bissürü neden var onlardan biridir çok da şapma
Mevsimsel ya da stresten olabilir
Allah analı babalı büyütsün :)
Teşekkür ederim sağol:)
nasıl korunuyordunuz?
Doğum kontrol hapı kullanıyordum ama %100 korumuyormuş zaten.
akşama mum ışığında yemek yerken söyle :D
Bazen oluuyor oyle bende de oluyor
Bı sorun yoktur dimi
Duzensiz olan zamanlar oldu mu hic
Hayır
Ya bence bir sorun yoktur da eger devam ederse bir doktora gorun
Benimki 9 ay gecikmisti
söyledin mi nasıl söyledin :)
https://i.hizliresim.com/Y3LbDk.jpg kapıdan masaya kadar böyle bir yol yaptım ve çok güzel bir masa hazırladım 3 kişilik. Özel bir günü mü unuttum dedi özel bir gün ama unutmadın çünkü haberin yok dedim işte üstünü değiştirdi masaya geçtik baktı 3 kişilik. Kimi bekliyoruz demesine kalmadan tabaktaki bebek patiklerini gördü anladı zaten. Verdiği tepkiyi görünce neden bu zamana kadar yapmamışım ki dedim :)
Normal değil doktora git.
Erkekler Ne Diyor
bence eşine en güzel bir günde süprüz yapmalısın çok bekletmeden. ALLAH analı babalı büyütsün.
Akşam yemeğinde söyledim. Amin :)
iyi yapmışssın.
Değişik sebepleri olabilir , hemen panik yapmamak lazım , menopoza girecek halin yok.
Hadi gözün aydin herseyin hayirlisi allah anali babali buyutsun
Amin teşekkürler :)
olabilir hormon bozukluğu olabilir kafana takma fazla
strese baglıdır buyuk olsalıkla
Stres yapmıyorum hiç derdim yok gayet mutluyum
ılk defamı bu kadar aksıyor pekı
Evet
o zaman Troıtlte oalbılır hormonol değişiklıkler yapar ı ya da Polikistik Over Sendromu yanı yumurtalıklarda oluşan kıstık bır yapı engel oalbılır tecrubelerıme dayanarak söyluyorum bunları
Teşekkür ederim
doktora neden gıdemem dıyorsun pekı dedıklerıden bırı varsa muayene etmeden nasıl bılcekler hadı dıyelım senı bı kadın dogumcuyla telde görsutursem
Keşke bu haberi ilk eşine söyleseydin...
Fikir almak istedim sadece her şeyi eleştirmeseniz olmuyor mu?
Eleştirileri kaldıramayacaksan böyle şeyler paylaşmıcaksın. Kaldıki böyle önemli bir haberi ilk eşinin duyması daha güzel bir duygu. Ve ben nazardan korkarım, insan herşeyi sanal ortamda paylaşması bana çok saçma geliyor...
Tamam.
Kardeş nazar deymesinden korkuyosan MAŞALLAH der geçersin bişeycik olmaz Allah in izniyle.
mevsimsel de olabilir..
Yemin ederim pisliksiniz
tebrikler kesin hamilesin.
öyleymişim :) Teşekkür ederim
kaç aylık?
11 haftalık
vay ne güzel allah analı babalı büyütsün.
teşekkür ederim sağol:9
Masturbasyondan dolayi olabilir
l*n golü doksana atmışsın de (^_-)
Artık Beşiğini Kıyafetleri Hazırla :))
Bilmiyorum benim hiç olmuyo
Hayırlı olsun, Allah bağışlasın.
Amin, teşekkürler :)
Tebrikler, anali babali buyur ins
İnşallah teşekkürler.
Allah analo babalı büyütsün kardeşim
Amin teşekkürler.
Allah analı babalı büyütsün.
hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün...
Amin teşekkürler :)
erkek olursa benim adımı koy :D :)) asfsdghrfh
İkisinin de ismi hazır maalesef :)
hadi ya :) hayırlı olsun :) isimleri ney :D?
Erkek olursa Yekta kız olursa İkra :)
süper Allah analı babalı büyütsün :)
Amin :)
bencede geçikmedir çünkü seks yapmamışsınız
seks yaparken söle :D
Algılamaz o zaman :D
algılar :D
Kuzlacıyım de çok tatlı olur
Ne :D
Çocuk pırtlatacam de :D
:DD
Eic please? :D
Hayırlı olsun anali babali büyütsun
teşekkür ederim sağol:)
Afferim nüllenn sonunda tutturdunuz
Allah analı babalı büyütsun 😉😃
Amin teşekkürler :)
Allah anali babali büyütsun farkedermi de iste :)
Teşekkürler :) Ya istiyorum ki ilk anlamasın kalsın böyle :D
Merak etme dediginde bir kalir zaten :))
Haklısın :)
ya inşallah bigun banada nasip olur ya :)) o degilde ya isim falan filan var mı kafanda cinsiyeti belli degildrde yani
İnşallah Allah gönlüne göre versin :) Olmaz mı isimleri evlenmeden belirlemiştik :D Erkek olursa Yekta kız olursa İkra :)
yekta koymayn ya karismak gibi olmasin ama ikra güzel :) be de öyle istiyorum ama bakalım şu an zor iyi birini bulmak falan biraz asosyal olunca :))
Nasip kısmet bu işler :)
diymi öyle ama erkek ismi icin dusunun derim :)
9 ayımız var düşünmek için daha ama neden bu kadar ısrarcısın bu konuda anlamadım :)
yekta ismi garip ya tamam bir anlami olabilir ama seslendignde falan garip duruyo o yüzden dedim :)
Bakalım :)
:):)
Hadi gözün aydın kardeşim
Allah babali anali buyutsun
Amin teşekkürler :)
Hayırlı olsun duydiş. İçine mi attırdı bu sefer?
İşi çıkmıştır