Erkekler regl olsa kadınlar ne yapardı?

Biz kızlar hep "erkekler de regl olsa ne yapardı?" diye merak ediyoruz ve bizim gibi durumlar yaşasaydı nasıl katlanırlardı diye soruyoruz kendimize, birbirimize... Peki ya sadece erkekler regl olsa biz onlar için bir şeyler yapar mıydık? Onlara destek olmak, ped alışverişini yapmak gibi şeyler yapar mıydık?
Erkekler regl olsa kadınlar ne yapardı?
Erkekler regl olsa kadınlar ne yapardı?
Cevapla