Regl o kadar kutsanırdı ki çocukların ismi reglcan falan konurdu.

Regl o kadar kutsanırdı ki çocukların ismi reglcan falan konurdu.

Erkeklerin regl olmamasının temel nedeni, üreme sisteminin farklı olmasıdır. Kadınların regl döngüsü, yumurta olgunlaşması, rahim iç tabakasının kalınlaşması ve gebelik olmaması durumunda bu tabakanın atılması gibi bir dizi biyolojik süreç içerir. Erkeklerin bu biyolojik yapıya sahip olmadığı için regl dönemi yaşamazlar.
Eğer erkekler regl olsaydı, fiziksel ve duygusal değişimlere maruz kalabilirlerdi. Bu durumda, belirli bir süre boyunca hormonal değişikliklere bağlı olarak benzer belirtiler yaşanabilirdi. Ancak, bu tamamen hipotetik bir durumdur, çünkü biyolojik olarak erkeklerin regl dönemleri yoktur.
Ya sünnet olmuyorsunuz. Askere gitmiyorsunuz. Evlenirken işinize statünüze paranıza malınıza mülkünüze bakılmıyor. Tutturmuşsunuz bir regl gidiyor. Asıl siz askere gitseniz ne olurdu acaba. Asıl siz ayyy tırnağım kırıldı diye 1 hafta sızlanan kızlar sünnet olsaydınız ne olurdu acaba?
@MadalyasizDelikanli sünnette ne var regl kadar ağrısı bile yok kedi g0t misali sizinki bi de düğün yapıyosunuz ne saçma :D her ay 7 gün ağrı ve kan içinde hormonel savaş ver bakalım sonra hamilelik korkusu yaşa yetmesin hamile kal doğur dişini kaybet doğumda acı çek,, askere bile gitmiyosunuz gitseniz bile 6 ay ne olcak sanki komedisin ya. bu devirde okumayanı kim ne yapsın parasız insanı kim ne yapsın? kadın hem okuyor hem çalışıyor hem çocuk büyütüyor hem evin düzenini sağlıyor anlayacağın erkekler bir halta yaramıyor. he bir de ergenken kızlarda vücut değişiyor bu da bir zorluk. sünnet ve asker demiş komedi ya cidden😂😂😂😂😂
erkekle seviş hpv kap kanser ol erkekle seviş k4şae damgası ye gece dışarı çıkama ohoooo erkekler ne yaşıyor hayat dünya erkeklerin dünyası birazcık gözünü aç senin de annen var belki kızın olacak
Aynen aynen 6 ay askere gitmek kolay zaten tatil köyüne gidiyorsun ya. Sünnettede ne var tabi canım altı üstü etini kesiyorlar. Erkekler bir halta yaramıyormuşmuş. Erkekler olmasa bir hiçsiniz hiç. Bütün bilimadamları erkek, bütün zengin iş adamları erkek. Siz anca hazıra konmayı bilirsiniz başka ne bilirsinizki. İyiki bi çocuk doğuruyosunuz yani. Allah bakmış kadının saygı duyulcak hiçbir özelliği yok. Demiş bari çocuğu dünyaya o getirsin. Olay tamamen bundan ibaret. Yoksa şu hayata başka en ufak bir katkınız yok.
l4n s4lak neden erkek acaba? kadınları ezdiğin için işte senin gibi s4laklar yüzünden 😂 cevabını kendin veriyorsun komik ya. Bedelli yap kardeşim madem 6 ayda ne allah aşkına gören de bi b0k yapıyosun sanıcak 😂😂😂 sünnet ne şekil veriliyor onda da baygın oluyosun 3 günde düzeliyor ya da bebekken yapılıyor artık hatırlamıyorsun bile. senin maalesef g4y olma ihtimalin çok yüksek ya da hiç annene karşı bir şeyin yok çünkü çok c4hilsin xd
seni zekamla da, paramla da, mesleğimle de ters düz ederim 😂 maalesef ki senin gibi parazitlerin balon egosu oluyor hayatta yaşadığı şeyleri zorluk sanıyor ama tatlım düzgün erkekler senin kafanda olmuyor kadına değer veriyor g4ysen de kabul et bu kadın düşmanlığı bünyene çok
Senin seviyen yazdığın şeylerden belli zaten seninle tartışmaya gerek yok 😉 karşındaki insana hemen g4y falan diyorsun çok seviyeli bir insansın gerçekten. Sorduğun soruda erkeklere sallayan sensin. Madem eleştiriye açık değilsin neden soruyorsunki? Zekasıyla parasıyla mesleğiyle ezecekmiş 😂 benim ne olduğumu bilmeden bunları yazdığına göre aynen çok zekisin. Keşke karakterinlede ezebilseydin çok iyi olurdu ama şu an o konuda ezemeyeceğine emin oldum.
@LeydiStark dostum sünnetten bir kaç saat sonra işemek için o taze dikişlere yapışmış sargının çıkartılması nasıl bir his bilir misin? 🥶🥶 (en az 1hafta böyle)
Ay kocamı hayal ettimde şimdi, hafif bi nezle ile kendine Fatihe okuyan adam herhalde Regl olsa her ay hatim indirmeye çalışır 🤣🤣🤣
Bence zaten regl oluyorlar yoksa bu kadar trip ve alınganlığın başka sebebi olamaz ndocmspxmsl
@amologbey nickine çok güldüm ya bu nee ahajahajha
@amologbey öyle öyle de yalnız bu nickle kız düşüremezsin kızlar korkar benden söylemesi:d
Düşünmek dahi istemiyorum neler olacağını.. :D Mızmız mızmız ıyy
İlk regl olunca “göster oğlum pedini” derlerdi mesela ve regl özel bir konu olarak görülmezdi.
Ayyy erkekler ölümm dosegindeymis gibi davranirlarrr
Ne kolay pipilerinin ucuna bişey takıcaklardı osksks
Ne takacaktık😛
Kandom yeter🤣yada kibritde ola bilir kulak çubuğu felan sksksk
Ne alaka bunlar 😒
🙄🤣🤣
Ne gülüyon 🤨😛
Komik
Neymiş komık olan
Dedeğim
Söylediyim
Kendıne gülüyon 😃
Bi de yazabilsen😁
😂😂😂🤣olur ya herkesin yanlışı
😃😃tabı tbı
Bizden daha nazlı olurlardı orası kesin :D
hiç çekilmezler bazıları doğuştan regl gibi zaten ama komik olurlardı da
Ne güzel olurdu be doğum yapmak falan 😂😂🤣🤣
Kesin zirlarlardi cok mizmiz olurdular kesin
🤣🤣🤣 pedi nasıl kullanicaklar acaba
Şart mı da🤪😁
Yoh canım 🙃😌pedle rahat olmaz ya
Takmayız 🤪😂
Adetcan komikmis djdjdjj
düşünmesi bile komik geliyor kldfgm :D
Yatak döşek yatıp bir hafta iptal olurlardı.
1 hafta boyunca ohoooo dünyayı yıkarlardı😂😂
Ayy naz yaparlardı buyum ihtimal
Onların canı tatlıdır. Dayanamazlardı yazık.
Doğru diyorsun kutsanirdi.
Ay onlar hiç çekilmez
çok nazlanırlardı
Düyanın sonu olurdu
Hastane serum
Çekilmez olurlardı
Karin agrisi
Bu kadar derdimin arasında regl çekemem ya ben
Benim cinsim bence regl oluyor 😂😂 çok tripliler valla. Ben bile şaşırıyorum. Kadınlardan daha çok trip arıyorlar yeminle
Erkekler günü babalar günü kendi doğum günümuzu bile hatırlamıyoruz regl olsak tek avantajı işten kaytarmak olurdu 😃
Dunyada regli sizin kadar kutsallastiran baska bir kadin milleti yok dunyada sadece yurdum kadinlari oluyor diger kadinlar olmuyor sanirsin
Nerden biliyorsun gittin yaşadın mı başka ülkelerde 🙄
@Bidolutatlılık yasamama gerek yok yaptigim isin geregi dunya ayagima geliyor yine yaptigim isin geregi ve gezmeyi sevdigim icin 26 ulke gezdim yine yanimda 14 yabanci kadin 9 ulkemiz kadini calisiyor ve garip sekilde bizimkilerin regli oldugunu herkes biliyor diger calisanlarida kimse bilmiyor cok garip degilmi bu regli yeni degil eegenlige girdiginizde basliyor ya yasiniz 30 oluyor hala alisamiyorsunuz zor geciyor olabilir agri olabilir ya arkadas tek sizdemi oluyor sadece reglide de degil ayni olay hamile oluncada bas gosteriyor acaba sizlermi simariklik yapip cok abartiyorsunuz yoksa baskalari olmuyormu
@priwateman Ben avrupada dogdum büyüdüm hic bi kadin is geregide olsa konusanda kadin sana gelipde ay ben regl oldum demez bile sen kimsinde sana böyle bisey desinler iş gereğini yaparlar giderler ayrica benim tanidim fransiz alman italyan kadinlarla arkdaslim oldu regl konusu acilinca onlarindan cok sikayetli oluyordu bu böyledir
Turk kadinlari abarti felan yok sana öyle geliyordur
Kadınlar kadar abartmayacakları kesin, takar pedini çalışmaya devam eder kimsede acımaz yani
Erkekler mizmiz olurdu kesin
Ne diyorsun ya
Yaşamadan bilemeyecem 😃 ama eminim sıkıntılı olurdu
Regl kanı ile duvara adımı yazardım
Arkadaşlardan 1 dal ped isterdim
Şükür ki olmuyoruz aman bu kadar iş yoğunluğu arasında çekilmez :D
Hiç çekilmez olurlardı, hastalandıkları zaman çocuk gibi oluyorlar.
Kesinlikle tatil isterlerdi, hiçbir iş yapmazlardı : )
Buraya gelip "ağrıdan düz duvara tırmanıyorum, yorgan parçaladım, serum yedim, ölüyom, kadınlar anlamaz" gibi şeyler yazardık ve abartırdık
Penisimden kan geldiğini düşünmek bile istemiyorum 😅😅 pedler sıcak su torbaları ohooo
Hoş olmazdı grip olunca bile koltuğa saplanıyoruz regli düşünemiyorum
Başına torba bağlardık kolaydı))
Ekstra asabi olurdum
her gün birbirine vuran bıçaklayan tipler olurdu
Biz acıya dayanıklıyız bişey olmazdı
"Reglcan" Bu iyiydi. 😅🤣
Hallerim geldi cevap veremicem..
Acılara yürüyüp korkmazdık
Pipim kanıyor diye ortalığı yikardim
kızlar sünnet olsaydı ne olurdu
bizde orkit kullanırdık :D
Ortaligi birbirine katardim heralde
Başımıza icat çıkarmayın
Adetcan olurdu benimkinin
Kızımın ki addeten olurdu ismi hdhdh
Bayılırım benimki kanarsa
Beyler halı saha maçı iptal reglim oynayamam😂
Benim pipimden kan gelse aglarim
Biz de ağlıyoruz zaten snwnsnxn
Böyle boş boş sorular yazmayın aw
Kızlarsoruyor soru denetleme müdürüyle mi görüşüyorum?
Hayır da boş bir soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?