• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kadınlar olmasaydı erkekler ne yapardı?

IRainmaN
IRainmaN Takip Et
Master Yaş: 43
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Kadınlar olmasaydı erkekler ne yapardi? Yapmayacak erkek var mi:)

Kadınlar olmasaydı erkekler napardi


Güncellemeler
+1 yıl
@Goldenbeet al hacı

http://i.hizliresim.com/zVnp0O.png
Kadınlar olmasaydı erkekler ne yapardı?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • kasap87
    kasap87 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    dün otobüsle gittim işyerine. mor süslü bir tişört giymiş, çok az hemen fark edilmeyen bir kadın deodorantı sıkmış ve fit olmasına rağmen çok ama çok afedersiniz ama götü kocaman ve yumuşacık (nereden anladığımı şimdi söyleyeceğim) olan 20 yaşlarındaki bir oğlan çocuğu, ne kadar sakınıp arkaya gitsem de bir şekilde götünü bana dayadı. baya bildiğin götünü yarım saat dayadı, arada dönüp dönüp gülümsüyordu. ibnesin değil mi dedim kafasını salladı. en sonunda, sev beni anlamına gelen bir şey fısıldayıp otobüsten indi. yandaki kadınlar kıpkırmızı olmuş izliyordu valla. yani etkilenmedim desem büyük yalan olur. o hırsla eve geldim, bir hafta kavga etmedik benimkiyle :)

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Azerus
    Azerus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kadınlar olmasaydı erkeyin aklına bu gelirmiydi?😃

    40
    5 Yorumla
    • IRainmaN
      IRainmaN
      +1 yıl

      hahaha

      Yorumla
    • Mordelisibirkiz
      Mordelisibirkiz
      +1 yıl

      Aynen 😄

      Yorumla
    • goezin
      goezin
      +1 yıl

      Hahah

      Yorumla
    • Nyhuf
      Nyhuf
      +1 yıl

      Çok ince görmüş :DD

      Yorumla
    • нейтральны
      нейтральны
      +1 yıl

      fena yakalamışsın :D

      Yorumla
  • hayaldemir
    hayaldemir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 65%
    +1 yıl

    Tam tersi bir klip görmüştüm zamanında.
    Kadınlardan oluşan bir dünya var ama herkes hamile. Yapılan heykelleri bile hamile yapmışlardı :D o aklıma geldi soruyu görünce.

    Soruya gelirsende değişik düşüneyim denizatları gibi sadece erkekle doğum yapardı :D
    ya da kadınlar olmadığı için erkeklerin hayatı problemsiz geçeceği için teknoloji çok ilerlerdi ve bir şekilde hamile kalırlardı ne biliym :D
    Dahada önceye gideyim sorunun cevabı sadece Hz. Adem.. Sonrasında insanlık soyu devam etmezdi yani :D

    1
    0 Yorumla
  • Hgbcgehg
    Hgbcgehg Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 37%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 994 cevap paylaştı.

    O şekle girebilen erkek varmıki?

    4
    7 Yorumla
    • IRainmaN
      IRainmaN
      +1 yıl

      Bilmem ben giremem boyum uzun

      Yorumla
    • Hgbcgehg
      Hgbcgehg
      +1 yıl

      Kısada olsa insan o şekle ne amaçla girer merak ettim. Beline yazık sen yapma zaten...

      Yorumla
    • IRainmaN
      IRainmaN
      +1 yıl

      haha dimi

      Yorumla
    • hayaldemir
      hayaldemir
      +1 yıl

      Zaten o şekle girince bazı organlar ağız kısmına doğru gider büyük ihtimalle :D..
      Adam devirdaim yapar kendine :D

      Yorumla
    • silniyekrem
      silniyekrem
      +1 yıl

      @hayaldemir çok iyi espiri guldurdun beni. :))

      Yorumla
    • goshkar
      goshkar
      +1 yıl

      bu insan şu gekle girer diğeri başka şekle girer, herkesin şekline kimse karışamaz

      Yorumla
    • chucky2465
      chucky2465
      +1 yıl

      var özel olarak çinde uygulanan bir tedavi yöntemi ile kemiklerini esnetmiş. vücudunu her şekle sokabiliyor ama sayıları çok az. Adam elini bileğini çevirmeden ters çeviryordu.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

94

Cevap

156

Cevap

  • TaşPrenses
    TaşPrenses Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Bu hareketi yapmak için yogayı icat ederlerdi :P
    Şaka bir yana öyle bir şey olsaydı kendi kendimizi dölleyebilecek biyolojik mekanizmalara sahip olurduk. Bitkiler gibi.. Belki de farklı bir gezegendeki canlılar bitki-yarı hayvan formunda evrilmişlerdir ve kendi kendilerini dölleyerek ürüyorlardır.. Olabilir bence..

    1
    0 Yorumla
  • Erdbeere
    Erdbeere Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 56%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 492 cevap paylaştı.

    Kadin yoksa Erkekler memeyi nasil ögrenecekti bilecekti acep : D

    22
    2 Yorumla
    • onurrrrr65
      onurrrrr65
      +1 yıl

      bunu akıl edememiş :D

      Yorumla
    • Erdbeere
      Erdbeere
      +1 yıl

      @onurrrrr65 :D :D :D

      Yorumla
  • qoldex
    qoldex Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 649 cevap paylaştı.

    Na yaziyorum buraya Kim kime dum Duma bence cidden kadınları bir kere tadım bir daha ömrü boyunca görmeyecek olması göz önünde bulundurulursa erkekler kendi arasında kim kime dum Duma olucaktır bence ya da kadınların varlığından bir haber olup daha büyük bir aşkla birbirlerine bağlanacaktır :)

    0
    0 Yorumla
  • siyahhhbeyazzz
    siyahhhbeyazzz Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Kadınlar birden yokolsaydı çok kötü şeyler olurdu çünkü biliyorlar farkındalar o yüzden birbirini ve kendilerini taciz ederlerdi lakin,
    Haberleri olmasaydı kadınların varligindan o zman eksikligini hissetmezlerdi cunku insan bilmedigi seylerin yoklugunu hissetmez.

    1
    0 Yorumla
  • HirnJäger1
    HirnJäger1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    kadinlar var oldugu icin varliklarinin zaten farkindayiz, eger hic olmasalardi öyle devam edecektik yasamaya.. bir seyin yoklugu onu kaybettikten sonra anlasilir.. Eger o sey hic bir zaman dünyaya gelmemis ise zaten degeri bilinmez zaten kim oldugu kimseyi baglamaz...

    0
    0 Yorumla
  • şekeykız
    şekeykız Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 61%
    +1 yıl

    Kadın olmasaydı, Allah erkeklere tek başına yaşayabileceği şekilde özellikler verirdi...

    5
    0 Yorumla
  • gizlimüsteri
    gizlimüsteri Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 389 cevap paylaştı.

    keşke kadın olmasaydıda birbirinize tecavüz etseydiniz, birbirinize eziyet etseydiniz. el kaldırdığınız kadınların gücü size yetmeyebilir ama keşke erkek erkeğe yaşasaydınızda kalkan eli karşıdaki kırsaydı vs vs vs...

    0
    0 Yorumla
  • Drejevic
    Drejevic Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Kadın yoksa hacı şakir var, şişme manken falan var. Ama neye göre bu yoksayım? Şimdi zaten kadın olmasaydı nesil üremezdi. Mantık olarak dünyada insan kalmazdı zaten.

    1
    1 Yorumla
    • IRainmaN
      IRainmaN
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • _çılgınaşık_
    _çılgınaşık_ Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Kadınlar olmasaydı daha çok abaza olacağımıza inanmıyorum. O duygularımız körelirdi zamanla her duygu gibi

    5
    0 Yorumla
  • izmirliumut
    izmirliumut Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    kadınlar olmasa dünyada sadece hz. adem yaşardı tek başına tabi hz adem'de ölümlü olduğu için kimse kalmazdı hayvanlar yaşardı sadece biraz mantıklı sorular sorun yahu :D

    0
    0 Yorumla
  • black_myth
    black_myth Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 58%
    +1 yıl

    Marilyn Manson kendi penisini ağzına alabilmek için bir kaburga kemiğini aldırmış diye bir şey duymuştum tek gözü 750.000 dolara sigortalı aynı zamanda bu adamın. Aklıma geldi şimdi

    0
    1 Yorumla
    • Pirayeöldüâşkından
      Pirayeöldüâşkından
      +1 yıl

      O adam çılgın bize ya , ama harika da bir sese sahip.

      Yorumla
  • yasburak
    yasburak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hz adem bile cennetteki nimetlere rağmen eş istemiştir o yüzden Allah insanları bir erkek bir dişiden yaratmıştır evlenemeyen olursa kesinkez cehenneme gitse bile cennete gidip evlenecekmiş yani kimse tek yaratılmamıştır

    0
    1 Yorumla
    • Onurrksp
      Onurrksp
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • zalımınkızııı
    zalımınkızııı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    kadınlar olmasaydı erkeklerde olmazdı sorun burada kapanmıştır

    5
    0 Yorumla
  • hatayli-a
    hatayli-a Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 446 cevap paylaştı.

    kadinlar olmasaydi bence hic birimiz öyle olamastik ki :D
    sonucta bir bebegi dünyaya getiren bir kadindir..

    kandinlar olmazsa hic birimiz olamazdik :)

    0
    0 Yorumla
  • BuzluİceTea
    BuzluİceTea Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl

    Kadını memeden ibaretmi görüyosunuz siz ya :D insan bir yazar kadın olmasaydı erkek ırkı çoğalamazdı yazar :D

    2
    0 Yorumla
  • raggedy
    raggedy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    al hacı yapılmışı var.

    https://www.youtube.com/watch?v=qr4Yfd9lSzU
    0
    0 Yorumla
  • Lebron26
    Lebron26 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    hayat berbat olurdu ilk önce annelerimiz başımızın tacı sonra ise sevdiceğimiz olmazdı bayanlar çiçektir ilgi ve şefkat ister erkekler çeşit çeşittir öküzü var yontulmamış odunu var insanus magandusu var

    0
    0 Yorumla
  • BattıBalık2
    BattıBalık2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    Kafamızı dinlerdik. Trip cekmezdik. Kızlar için lisede kavga etmezdik. Kıskançlık olmazdı. Güzel olurdu bee. Kendim için yaşardım en azından :)

    0
    0 Yorumla
  • SucukluSütlaç
    SucukluSütlaç Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Kadınlar olmsaydı kadınlardan beynimize girecek cinsellik olmayacağı için böyle bir şey düşünülmeyecekti bile!

    0
    0 Yorumla
  • siirkokanhatun
    siirkokanhatun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    Ya düşünüyorum da gerçekten yüce rabbimin öyle güzel kurduğu bir düzen var ki ben ne erkekleri olmadan hayal edebiliyorum ne de kadınları

    0
    0 Yorumla
  • Sürsil
    Sürsil Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 38%
    +1 yıl

    ben ergen yıllarımda kendiminkini ağzıma alabiliyordum. şu an göbek var yapamıyorum.

    0
    1 Yorumla
    • IRainmaN
      IRainmaN
      +1 yıl

      pohahahsh

      Yorumla
  • Xefion
    Xefion Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Çoğalma açısından yaklaşırsak bölünerek çoğalıyor olurduk veya kendi içimizdeki yumurtayı döllüyor olurduk. Ancak enerji erkeğin tek olmasına izin vermezdi

    0
    0 Yorumla
  • BilinemeyenÜye
    BilinemeyenÜye Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    İnsanların arda kendileri olmaya yükünü hafifletmeye ihtiyaçları var

    0
    2 Yorumla
    • BilinemeyenÜye
      BilinemeyenÜye
      +1 yıl

      Yanlış soru yanlış cevap :P gittim ben🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

      Yorumla
    • IRainmaN
      IRainmaN
      +1 yıl

      :/ kiyamam

      Yorumla
  • Almenda
    Almenda Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 38%
    +1 yıl

    haha :) bizler olmasaydık herhalde bilmiyorum yaa ufff :)

    0
    1 Yorumla
    • IRainmaN
      IRainmaN
      +1 yıl

      Bende

      Yorumla
  • MeleklerKonağı
    MeleklerKonağı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    kadınlar sadece cinsellik için yoklar.
    Aklınız s*kinizde. Sonra niye gelişmiyoruz diyorsunuz.

    1
    0 Yorumla
  • SanatveAşk
    SanatveAşk Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    pipisini uzatıp uzatıp ters çevirir kendine zokardı... :D

    3
    0 Yorumla
  • YabanciQiz
    YabanciQiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    nesilleri tükenirdi. Kim çocuk doğuracak ssdkljjsdgljksdşgjk

    0
    0 Yorumla
  • uzaykedisi
    uzaykedisi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 48%
    +1 yıl

    Kadın olmasaydı erkek doğar mıydı hocam?

    11
    0 Yorumla
  • Atarlıçikileta
    Atarlıçikileta Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 542 cevap paylaştı.

    Süper markete alis veris yapmaya gidemiyen erkekler zil takip köçeklik yaparlardi.

    0
    3 Yorumla
    • IRainmaN
      IRainmaN
      +1 yıl

      Sizin koyde oylemi

      Yorumla
    • Atarlıçikileta
      Atarlıçikileta
      +1 yıl

      Erkek oldugun icin bildin bizim köyü aferim. Süper market bilmiyen bakkalda takili kalan akilli

      Yorumla
    • IRainmaN
      IRainmaN
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • dişi_yakarışı
    dişi_yakarışı Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 34%
    +1 yıl

    Biz olmasak memenin ne oldugunu bilmeyecektiniz karikatur olmamis

    0
    1 Yorumla
    • ipragaz45
      ipragaz45
      +1 yıl

      Erkekte de meme var o sayılır mı Acep :/

      Yorumla
  • Mayneymiz_Ahra
    Mayneymiz_Ahra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    hayal gucunu senin asdfasdgfasdfg o nası resim ya asdgfasdgfagf

    0
    2 Yorumla
    • IRainmaN
      IRainmaN
      +1 yıl

      Normal resim")

      Yorumla
    • Mayneymiz_Ahra
      Mayneymiz_Ahra
      +1 yıl

      fotoğraf pardooğğn

      Yorumla
  • ToNightIsTheNight
    ToNightIsTheNight Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 933 cevap paylaştı.

    kadınlar olmasaydı erkekler günlük işlerini kendileri yapabilirlerdi mesela eve gelip de önüne yemek koymasını beklemezdi :d şaka la şaka gitmeyin l*n kadınlaaaar biz sizsiz yapamayızzzz

    0
    0 Yorumla
  • lanadelray
    lanadelray Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Kadınlar hayatın keyfidir. Onlarsız yaşanmaz. Sıkılınır.

    0
    0 Yorumla
  • DüşlerSokağı1
    DüşlerSokağı1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Beynimde bile şekillenmiyor o derece iğrenç olurdu heralde

    0
    0 Yorumla
  • explosagitt
    explosagitt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    bilmem, dağı taşı ne biliyim iğne deliğini falan darozlardık herhalde :D

    0
    0 Yorumla
  • Paranormal_kızz
    Paranormal_kızz Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Asil erkekler olmasa biz ne yapardik? Zira ben laf cakmadan duramam.

    0
    0 Yorumla
  • AbisininBallisi
    AbisininBallisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu pozisyona girebilen erkeğe helal olsun. Ben olsam üşenirim.

    0
    0 Yorumla
  • güldürbeni
    güldürbeni Takip Et
    Xper 7 Yaş: 61
    +1 yıl

    dünyada tek cinsiyet olsaydı hayatımız farklı gelişirdi ve biz o zaman bunları bilmezdik ve konuşmazdık.

    0
    0 Yorumla
  • TuhafAbi
    TuhafAbi Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkekler kendi kendilerine takılırdı ne savaş çıkardı nede olay

    0
    0 Yorumla
  • Lulllaby
    Lulllaby Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadın olmasaydı erkek olmazdı erkek olmasaydı kadın olmazdı duygusuz bir yaşam..

    1
    0 Yorumla
  • lilaylayy
    lilaylayy Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    :D :D Kadınlar olmasaydı erkekler daha mantıklı düşünürdü. Bknz:uçkuruyla düşünmek

    0
    0 Yorumla
  • cmlcross
    cmlcross Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bizim millet abazalıktan kadın bile üretirdi 4mq 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Chloe_nash
    Chloe_nash Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    dünyanın sonu olurdu yani erkeklerin nesli tükenirdi

    0
    0 Yorumla
  • yamukprensess
    yamukprensess Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kdınlar olmasaydı erkeklerde olmazdı cunku kadınlar uruyor:)

    0
    0 Yorumla
  • jelyboon
    jelyboon Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Ya aktifler pasifler diye ayrilcaktiniz ya da öyle kalcaktiniz

    0
    0 Yorumla
  • Kartaliçe96
    Kartaliçe96 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Biz olmasaydık onlar yapamazdı, onlar olmasaydı biz yapamazdık... Olmazdı yani

    2
    0 Yorumla
  • YARASAAA
    YARASAAA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    tekneloji geliştî bayanlarında robotunu yapıyorlar bayanlara oranla % 90 daha az masrahlı, tasarruflu

    0
    0 Yorumla
  • H_ü_s_e_y_i_n
    H_ü_s_e_y_i_n Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Allah dileseydi onuda yapardı böyle bişeyi düşünmedimde her iki cinste bir birine her zaman muhtaçtır..

    0
    0 Yorumla
  • mücahit1
    mücahit1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kadınlar olmasaydı erkekler olurmuydu ya da başka kadınlar

    0
    0 Yorumla
  • TheSaboteur
    TheSaboteur Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kadınlar olmasaydı insanlığın soyu tükenirdi çünkü kadınlar olmasaydı erkekler üreyemezdi

    0
    0 Yorumla
  • -Angeliciouss-
    -Angeliciouss- Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.

    Kadın olmasaydı göğüs ne bilmeyecektiniz ne saçma bir karikatür olmuş.

    0
    0 Yorumla
  • Ulaş18
    Ulaş18 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    sağ el ne güne duruyor :D dünya nüfusu bitene kadar sağ el forever :D

    0
    0 Yorumla
  • deadman1
    deadman1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Öyle bir video izlemiştim doğrusu baya gülmüştüm :))

    0
    0 Yorumla
  • goshkar
    goshkar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    la kadınlar olmasa amerikan hapisanesine dönerdi dünya :D

    0
    0 Yorumla
  • MeçhulGölge
    MeçhulGölge Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 446 cevap paylaştı.

    Zaten hayatımda kadın madın yok hiç te bir şey olmazdı. Sadece fitneden uzak olursunuz.

    0
    0 Yorumla
  • themarmarasea
    themarmarasea Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.

    Doğurkanlık vasfı kadınlara ait olduğuna göre kadınlar olmasa erkekler olmazdı kanımca :D

    0
    0 Yorumla
  • SrhtGltkn18
    SrhtGltkn18 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Mahvolurduk perişan olurduk kadınlar herşeydir candır cann

    2
    0 Yorumla
  • meraklikus1
    meraklikus1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kadinlar olmasa erkekler olmazdi,
    Erkekler olmasa kadinlar olmazdi.

    2
    2 Yorumla
    • No1Know
      No1Know
      +1 yıl

      biride - basmış. bölünerek çoğalıyor demekki zaar

      Yorumla
    • meraklikus1
      meraklikus1
      +1 yıl

      Haha gereksizler

      Yorumla
  • JimJerJaso
    JimJerJaso Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Vall delirirdik haliyle deliren insanlardan böyle hamleler beklenebilir :)

    0
    0 Yorumla
  • AFİLLİ_YALNIZLIKKK
    AFİLLİ_YALNIZLIKKK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bu kadar saçma bir soru olamaz ya beyin sıfır 😅😅😅kadın yoksa erkek zaten meme de yok. Beyin Özürlusu ;-)

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (190)
Devamını Gör(235)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kadınlar olmasaydı erkekler ne yapardı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlar olmasaydı erkekler ne yapardı? 21 cevap verildi
Kadınlar olmasaydı erkekler ne yapardı acaba? 68 cevap verildi
Erkekler olmasaydı kadınlar ne yapardı? 37 cevap verildi
Erkekler olmasaydı kadınlar ne yapardı? 82 cevap verildi
Erkekler olmasaydı kadınlar ne yapardı? 19 cevap verildi
Erkekler olmasaydı, kadınlar ne yapmak zorunda olmazdı? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨