• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Erkekler olmasaydı kadınlar ne yapardı?

мυzℓυρσятαкαℓ
мυzℓυρσятαкαℓ Takip Et
Xper 4 Yaş: 82
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
🍊🍊
Erkekler olmasaydı kadınlar ne yapardı?
Erkekler olmasaydı kadınlar ne yapardı?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    MiLLET CEVAP BU VİDEODA 🤣🤣🤣🤣

    https://www.youtube.com/embed/cNApPTtUKoQ

    Adaya gidiyorlar Kadınlar daha suya bile atlamaya rağzı gelemiyorken Erkekler her zorluğa göğüs gelip herşeyi yapıyor beraber iş birliği yapıp inşa ediyorlar avlanıyorlar. Günün sonunda kadınlar erkeklerin yanına gitmek zorunda kalıyor.🤣🤣

    3
    1 Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Harika teşekkür ederim

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kadın ırkı egoisttir her zaman kendi başına yeteceğini düşünür. Ama nafile. Çoğu kadın savaşa gidip savaşamaz, kadın gücünün yetemeyeceği çok yer var. Örneğin 1 günde erkeğin yapacağı boyayı kadın 3 4 güne yapar. Öyle inşaata girip ev falan yapamaz hiçbir kadın evi şu zamanda ki evler gibi lüks yapamaz. Derme çatma olur her şey bütün dünya kadınları çadırda barakada yaşar. Sonra araba üretimi olmaz, bir çok şeyi profesyonel yapamaz, duyguları karıştırırız. Kadınlar çabuk sıkılır birbirlerine dalar kavga eder, sokakta sen bana yan baktın kavgası başlar. Ortalık feministten, kezbandan, aşko kuşkodan geçilmez. Ben daima heryerde erkeklere fazlasıyla ihtiyacı var diyorum

    5
    2 Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Zaten erkekte kadınsız yapamaz teşekkür ederim güzel yorum için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Gece__Meleği yazdığımı iyi oku erkek 1 günde yapar kadın 3 günde. Savaşan kadın %20 falan. Öyle her kadın savaşa gidip savaşmaz. Cephede sancin başlasa ne yapacaksın bazıları çok ağır geçiriyor. Biraz mantıklı olun, çoğu işi kadın yapamaz, kadının işi masa başıdır. kahraman gibi göstermeye gerek yok kendimizi. Ego kasmanin alemi yok. Kadın gücü bu kadar.

      Yorumla
  • Vurgunb
    Vurgunb Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Araç muayne sigorta vs işleriyle ben ilgilenmek zorunda kalırdım sanayiye falan giderdim... dert sıkıntı zorluk erkekler böyle işleri iyi beceriyi yaaa...

    Ama evrene bi huzur gelirdi yani 😂

    3
    0 Yorumla
  • Gülümserken
    Gülümserken Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkek cinsi olmasaydı o zaman Kadın diye bir tarifte olmazdı. Tek cinsiyet olurdu ona göre evrimleşir kadın avatarlara benzer atletiklikte canlılar olurdu.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

23

Cevap

10

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    yaşarlardı

    1
    0 Yorumla
  • Gzz00
    Gzz00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınların topyekün silineceği bir dünyada erkeklerin bir başlarına kalıp ne yapacağını hepimiz biliyoruz 🤫🤫😂

    1
    5 Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Soruyu neden tam sorduğun şeyin zıddı şekilde anladım acaba😂😂

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Nasıl oldu biliyor musun önce özneyi sonra yüklemi okuyup tümleçleri en son okuyunca 😂😂

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Sen anlamak istediğin gibi anlamışsın dikkatli oku bundan sonra

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Erkekler kadınsız yapamaz düşünmemek istemiyorum

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Hayır hepsi makedon geni yüzünden gene çekme söz konusu yüklemi ortaya alıyorlar😂

      Yorumla
  • SıkıntıdanAçtım
    SıkıntıdanAçtım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 843 cevap paylaştı.

    Erkekler olmasaydı erkeklere ihtiyaç duyduğumuz durumlar da olmazdı zaten dengeyle yaratılmışız

    1
    1 Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Doğrudur efendim..

      Yorumla
  • McCaLLs
    McCaLLs Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 49%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı.

    Erkekler olmasaydı teknoloji olmazdı, insanlık olmazdı bu kadar basit.
    Ama her iki cins iyi ki varlar. Herkesin görevi kendine

    1
    0 Yorumla
  • Gece__Meleği
    Gece__Meleği Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 98%
    +1 yıl

    Güvende ve özgür olurlardı. Seks ihtiyaçlarını elleriyle karşılarlardı.

    2
    10 Yorumla
    • şahinn1
      şahinn1
      +1 yıl

      Evet şu an hiç güvende değiller ve hiç özgür değiller haklısın

      Yorumla
    • Gece__Meleği
      Gece__Meleği
      +1 yıl

      @şahinn1 evet, değiller. Evet, haklıyım.

      Yorumla
    • şahinn1
      şahinn1
      +1 yıl

      Nerde özgür değiller gece Beşiktaş ta veya taksimde ne isterse giydiği ve yaptığı için için mi ya da yazın sahilde tanga gibi mayo giyerken mi özgür değiller

      Yorumla
    • Gece__Meleği
      Gece__Meleği
      +1 yıl

      @şahinn1 hayır, değiller. Beşiktaş’ta Taksim’de gece gezmek, açık saçık kıyafetler giymek çok tehlikeli. Gece sokaklar itkopuk kaynıyor bu yüzden kadınlar gece dışarı erkeksiz çıkamaz. Sahilde mayo giymek bir şey değil. O konuda her kadın özgür değil. Kadınlar çoğu konuda özgür değil. Daha çocukken bile esir olarak yetiştiriliyorlar. Erkekler her konuda özgür bırakılıyor. Kadın düşmanı bir cahilsin. Kadınlar istediği mesleği seçmekte, çalışıp çalışamamakta, okumakta, gezmekte bile özgür değil. Hatta yeme ve içmede bile özgür değiller. Sigara, alkol, soğan, sarımsak ve ağır yemekler kadınlara uygun görülmüyor. Daha neler neler var… Türkiye ve pekçok ülke geceleri güvenli değil bu yüzden gece dışarı çıkıp da başına kötülük gelmeyen kadın nadir. İstediklerini yapamıyorlar toplum baskısından dolayı. kişiliğin ve vaktin o kadar boş ki sanalda tanımadığın biriyle kavga etmek istiyorsun.

      Yorumla
    • Gece__Meleği
      Gece__Meleği
      +1 yıl

      @şahinn1 Sanki bütün kadınlar istedikleri şekilde giyinebiliyor gibi konuşuyosun ama hiç de öyle değil. Zorla kapatılan bir sürü kız/kadın var. Şeriat ülkelerinde kadınlar devlet tarafından tesettüre zorlanıyor Türkiye’de de anneler, babalar, kocalar zorluyor. Bazı aileler kızlarının gündüz bile dışarı çıkmasına izin vermiyor. Bu mu özgürlük? Denize mayoyla girmek özgürlükse erkekler kadınlardan daha özgür çünkü üstsüz giriyorsunuz ama kadınlar üstlü girmeye zorlanıyorlar. Çoğu plajda kadınların üstsüz yüzmesine izin verilmez. Taksim’de gece gezen bir arkadaşımın kalçasını bir erkek okşayıp kaçmış. Madem kadınlar güvende ve özgür neden bu başına gelmiş? Kadınlar istedikleri gibi oturmakta bile özgür değil. Toplu taşımada erkekler bacaklarını açıp herkese malum yerini izletiyor ama kadınların tek başına bile bacak bacak üstüne oturması, bacaklarını açarak oturması hoş görülmüyor. Erkekler üstün görüldüğü için erkeklere erkek oldukları için hiçbir kısıtlama yapılmıyor ama kadınlara bir sürü kısıtlama yapılıyor. Kadınlar erkeklerin tehlikesi yüzünden istedikleri gibi davranamıyor. Çoğu erkek açık giyinen, gece dışarı çıkan kadınları orzbu olarak gördüğü için onları taciz ediyor. Kadınlar oy hakkı kazanalı sadece 100 yıl oldu. Erkekler neden özgür değiller? Sokakta kusarcasına balgam çıkardıkları, erkek oldukları için üstün görülüp her hak tanındığı, istedikleri bölümü okuyup istedikleri mesleği yapabildikleri, istediği şekilde giyinip oturabildikleri, istediğini yiyebildikleri ve sevişebildikleri için mi özgür değiller?

      Yorumla
    • Gece__Meleği
      Gece__Meleği
      +1 yıl

      @şahinn1 seks yapmakta da özgür değiller. Özgür olsalar seks konusunda kısıtlanmazlar ve seks yapınca orzbu olarak görülmezler. Kadınların seks yapmalarından rahatsız oldukları için kadınları seksle ilgili konularda hep küçük görüp kısıtlıyorlar. Git şimdi.

      Yorumla
    • şahinn1
      şahinn1
      +1 yıl

      Hayır gitmem öyle 3 kelime fazla söyledin diye haklılık payın olamaz 😄
      Haklı olduğun yerler var kısıtlanan zorlanan kadinlar hor görülen kadinlar var yok değil ama şu an bu ülkede genel olarak baktığın zaman kadinlar eskisi gibi değil artık çok çok özgürler güven konusunda güvenli diyemem çünkü artık sadece kadinlar değil erkeklerde güvende değil yani kimse güvende değil bi anda bicakli saldırı veya başka bisey olup birinin canına koyabiliyorlar ama gel gelelim sonuca KADİNLAR ÖZGÜR hatta bu özgürlük onlara yetmeyip her yerde protesto edip beden benim bedenim giyimime karışamazsın hayat benim hayatım istediğim yaparım diye slogan atıp daha fazlasını istiyorlar

      Yorumla
    • Gece__Meleği
      Gece__Meleği
      +1 yıl

      @şahinn1 3 kelime mecazı yapılacak kadar kısa yazmadım ve haklı olma sebebim 3 kelime yazmam değil doğruları yazmam. Evet, kadınlar eskisi kadar kısıtlanmıyor ama erkekler kadar özgür değiller. Erkekler güvende değilse diğer erkekler yüzünden güvende değil ama kadınların durumu daha tehlikeli. Mesela yalnız ve kimsesiz bir kadına göz koyan, sataşan, kötü davranan olur çünkü başında erkek olmadığı için güçsüz görürler ama erkekler için böyle bir sıkıntı yok. Kadınlar dediğin kadar özgür değil. Eskisinden daha özgürler ama erkekler kadar özgür değiller asıl ERKEKLER ÖZGÜR Kadınların öyle slogan atma sebepleri sürekli kısıtlanmaya çalışmalarıdır. Evet, kadınlara bu özgürlük yetmiyor çünkü erkekler kadar özgür değiller.

      Yorumla
    • şahinn1
      şahinn1
      +1 yıl

      Tamam sen haklısın

      Yorumla
    • Gece__Meleği
      Gece__Meleği
      +1 yıl

      @şahinn1 öyleyim

      Yorumla
  • SayYesMaster
    SayYesMaster Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Lezbiyen olurlardı. Bir birlerini keselerdi de kesin

    1
    0 Yorumla
  • Carlosroberto
    Carlosroberto Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    En fazla 150 yıl sonra dünya üzerinde insan kalmazdı.

    1
    0 Yorumla
  • fallblau
    fallblau Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    hayatta kalamazdı. önce elektrik sonra doğalgaz ve gıda sıkıntısında ölürler :D

    1
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Hepimiz lez olurduk ne yapacaz başka

    2
    3 Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Ay utandım niye diyorsun

    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Utanmana gerek yok sen yoksun erkek yok ksds

    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Tamam biz yokuz..
      Nasıl yapacaksınız o işi

  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Kadınlar olmasaydı erkekler ne yapacaksa onu.

    1
    1 Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Onu karıştırma erkekler kadınsız yapamaz

      Yorumla
  • FeshiMüna
    FeshiMüna Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Yaşamaya kaldığımız yerden devam ederdik nsnsnj

    1
    5 Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Ne güzel insansın sen,
      Ama harcarlar seni bu kadınlar

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      Yukk bea ben onun formülünü buldum iyi anlaşıyorum hepsiyle jdjdks

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Neymiş formülü banada söyle

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      Kimsenin kocacığına kışt demiyorsun ve kadınlar için her zaman iyisini diliyorsun. Tamamdır jdndjd

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Basitmiş teşekkür ederim

      Yorumla
  • mehtacc
    mehtacc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50
    +1 yıl

    Denge olmazdı hayatta her yer kadınlar hamamı gıbı kavga cıkardı

    2
    0 Yorumla
  • MAFYATİPLİ
    MAFYATİPLİ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kizkiza sevişiyorlar ya neydi onun adı ondan yaparlardi sürekli

    1
    0 Yorumla
  • Aafro-dit
    Aafro-dit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21
    +1 yıl

    ayhh biktim sanirim bu sorulardan nasil kadınlar olmasa erkekler ne yapardi sorusuna benzer soru. iki cinste birbirine ihtiyacı var

    0
    9 Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Ben hiç görmedim böyle soru..
      Kadınların adet sorusundan iyidir yinede

      Yorumla
    • Aafro-dit
      Aafro-dit
      +1 yıl

      niye? iyidir anormal bir şey mi

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Bende adet sorusundan bıktım görmekten..

      Yorumla
    • Aafro-dit
      Aafro-dit
      +1 yıl

      miden bulaniyor heralde :D

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Evet kan tutuyor

      Yorumla
    • Aafro-dit
      Aafro-dit
      +1 yıl

      evlenme gibi bir seyde demiceksin o zmn

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Evlilik güzel bişeydir evlilik olsun

      Yorumla
    • Aafro-dit
      Aafro-dit
      +1 yıl

      tamm adet denen seyide cekeceksin o zaman karşına cikcak cunku

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Adet bitene kadar yanaşmam bende

      Yorumla
  • TürkQueen
    TürkQueen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    +1 yıl

    Şimdiye 6427467281. Dünya savaşının içindeydik en ufak şeyde savaş ilan ederdik birbirimize. Sjsjsj

    0
    4 Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Doğru dört erkek bir araya gelince okey olur,
      dört kadın bir araya gelince kavga oluyo

      Yorumla
    • TürkQueen
      TürkQueen
      +1 yıl

      Öyle ama kadınların kavgasından pek bir zarar gelmiyor ölü filan nadir oluyor 😂

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Saç başa oluyor haklısın

      Yorumla
    • TürkQueen
      TürkQueen
      +1 yıl

      🙂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ayy düşünemiyorum bile iyi ki var yaa

    1
    2 Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      İyiki sende varsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • Ms_Ojen
    Ms_Ojen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    kadınların çocuk yapmak dışında erkeklere pek ihtiyacı yok

    0
    8 Yorumla
    • McCaLLs
      McCaLLs
      +1 yıl

      Teknoloji olmazdı taşı taşa vurup ateş çıkarıyor olurdunuz hala. Vahşi hayvanlara yem olurdunuz hiç varolmazdınız bile şu an. İnsanlar rahat yaşayabilsin diye dünyadaki tüm zor işleri erkekler yapıyor şöyle bol yapmaktan vazgeçin.
      Her iki cinsinde birbirine ihtiyacı var.

      Yorumla
    • Ms_Ojen
      Ms_Ojen
      +1 yıl

      @McCaLLs bundan başka bir argümanınız yokmu

      Yorumla
    • McCaLLs
      McCaLLs
      +1 yıl

      Argüman değil gerçekler bunlar. Dünyada kadınların binlerce yıldır ev işleri ve çocuk bakmaktan başka ne işleri var? Hangi zor işi yapmışlar?
      Sadece son yıllarda kadınlarda çalışma hayatına atılıyor. O da güç gerektirmeyen basit işler zaten.
      Kadınlar değerlidir, annelerimizdir, değerli olmalarıda gerekir doğanın kanunu budur ama bu binlerce yıldır, zorluk görmeden yedikleri önlerinde yemedikleri arkalarında yaşadıkları gerçeğini değiştirmez.

      Yorumla
    • Ms_Ojen
      Ms_Ojen
      +1 yıl

      @McCaLLs anlıyorum

      Yorumla
    • McCaLLs
      McCaLLs
      +1 yıl

      Yaptığın yorumdan anlayacak biri olduğunu sanmıyorum

      Yorumla
    • Ms_Ojen
      Ms_Ojen
      +1 yıl

      @McCaLLs 200 lira vereyim ikile burdan

      Yorumla
    • McCaLLs
      McCaLLs
      +1 yıl

      Boş egoist

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      O zaman erkekler kadınları çocuk yapmak için kullanıyor

      Yorumla
  • haydarhay
    haydarhay Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Herhalde birbirlerini yerlerdi.

    1
    0 Yorumla
  • whsinemm
    whsinemm Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok da güzel yaşarlardı

    1
    0 Yorumla
  • Oropaa
    Oropaa Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı.

    Hayat devam ediyor yine ederdi

    1
    0 Yorumla
  • Suyolutugce
    Suyolutugce Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Mis gibi yaşar giderdik

    1
    0 Yorumla
  • Sorusorandedektifkız
    Sorusorandedektifkız Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim için pekte bir şey değişmezdi

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Daha çok birbirini yerdi.:)

    1
    0 Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Üreyemezlerdi lezbiyen takılırlardı

    1
    0 Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Her gün parti yapardı sanırım onlar :D

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hayatı mutsuz olmadan yaşarlardı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Missler gibi hayatımızı yaşardık

    1
    3 Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Erkekler ne yapıyor size

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne bulursa yapıyorlar

      Yorumla
    • мυzℓυρσятαкαℓ
      мυzℓυρσятαкαℓ
      +1 yıl

      Öyle saçmalık olmaz

      Yorumla
  • To_Be_Honestt
    To_Be_Honestt Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Mutlu olurlar

    1
    0 Yorumla
  • varolmamaliydim
    varolmamaliydim Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Ureyemezdi

    1
    0 Yorumla
  • İsaCetnky
    İsaCetnky Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 300 cevap paylaştı.

    Üzülürlerdi bence

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Geceleri rahatça dışarıya çıkabilirlerdi.

    1
    0 Yorumla
  • ZHanimm
    ZHanimm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 46
    +1 yıl

    Olmazsa olmax

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Daha mutlu yaşardı

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Erkekler olmasaydı kadınlar ne yapardı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler olmasaydı kadınlar ne yapardı? 82 cevap verildi
Erkekler olmasaydı kadınlar ne yapardı? 19 cevap verildi
Kadınlar olmasaydı erkekler ne yapardı? 21 cevap verildi
Kadınlar olmasaydı erkekler ne yapardı? 254 cevap verildi
Kadınlar olmasaydı erkekler ne yapardı acaba? 68 cevap verildi
Erkekler olmasaydı, kadınlar ne yapmak zorunda olmazdı? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨