Ahhh ahhhh ne acılar ne tripler atlatıyoruz biz :) Böyle bir durumda çok merak ediyorum aslında yüz ifadelerini falan :) Hayır yani kadınların regl durumunu abarttığını düşünüyorlar her zaman. Eee tabi yaşamayan nasıl bilsin alt tarafı regl desin 😂😂
Düşünün bakalım erkekler regl olsalar tepkiler nasıl olur?
Imm bir kere çok gergin olurlar sinirli agresif olurlar. Ağrıdan ölürler. Ağrıdan ağlayadabilirler. Çünkü bilimsel olarak kadınların erkeklerden acıya daha dayanıklı olduğu kanıtlanmış. Bu konuda kadınlar daha güçlü duruyor. İlk kanamaları olduğunda bağırsaklarının falan düştüğünü zannedebilirler.😂😂😂🤭🤭
Regl iğrenç bir şeymiş gibi lanse edilmezdi; aksine, kısır olmadıklarının kanıtı olduğu için "Ben erkeğim! Kanarım!" edaları olurdu erkeklerin. Pantolona kan bulaşsa etraftan gören olur mu, kaygıları olmazdı. "Erkek adamın çügüsü kanlı olur" sloganları dolandırdı ortalıkta. Bakkal amcalar ped paketlerini gazeteye sarmazdı. Kasa sırasındaki pedlere göz dikmiş erkekler olmazdı (Normal görülürdü) "Kadınları anlayamıyorum" sözü daha az söylenirdi. Yanlarına ped almayı unutanlardan "Kardeş, fazla kanatlın var mı?" gibi sorular duyardık. İlk adet sancılarından sonra ceplerinde hep bir ağrı kesici taşırlardı. Olurdu da olurdu 😂
Alacağım tepkileri şöyle bir kenara bırakıyorum. Yahu ciddi misiniz? Zihinsel acı ile bedensel acıyı bir tutmayın. Biz sizden daha çok çile çekiyoruz emin olun. Siz duygularınızın değiştiğinin bile farkında değilsiniz ya da umursamıyorsunuz belki. Bütün çilesini biz çekiyoruz bu değişikliğin. Sözde ayda 1 hafta, küllen yalan. 1 hafta başlangıcı, 1 hafta kendisi ve 1 hafta bitişi. 1 ay boyunca kafamızın rahat ettiği süre sadece 1 hafta. Her şeye tamam hayatım demek zorundasın. Desen bile bu sefer niye sürekli her istediğimi yapıyor, fazla ilgi gösteriyorsun diye fırça atarsınız.
1
5 Yorumla
Gizli Soran
+1 yıl
Ben buna katilmiyorum her kiz oyle degildir mesela ben o donemlerde sevgilimi hic sıkmam o ilgilenmek istiyo ama yapabilecegi bisey yok sonucta diyorum sadece o degil kimseyi sıkmam sonucta yapimizda olan bisey ve onlari sıkmanin bir anlami yok
Öyle düşünen kıza can kurban. Söyle ona değerini bilsin. :D Hayattan bezdirenleri gördüm, yemin ederim elimde olsa sırf o çileyi çekmemek için seve seve adet olmayı kabul ederdim. :D
Bilmesen daha iyi. Psikolojimi bozdunuz hep. :'( Şaka bir yana, evet durumunuz zor ve anlayış gösterilmesi gerekiyor. Fakat dediğim gibi bunu çıkar haline getiren ve erkekleri bezdiren bir kitleniz de yok değil. İki tarafta birbirine anlayış gösterse çok güzel olur. :D
Duyguyu bilmiyorum anlayış göstermeye hep özen gösterdim ama hiç çekilmiyor sizin update döneminiz aşırı duygusal ve sürekli kavga hali nefret ediyorum
Aynı tepkiyi bir erkeğin özel bölgesine tekme atarakta yaşatabilirsin. Ama kadınlar gibi tepki vermezlerdi regla bence çünkü erkek beyni ve kadın beyni ayni olmadığı gibi fiziksel özlliklerimizde aynı değil . Erkekler kadınlar kadar duygusal değil . Daha dayanıklılar. Ama tabiyki ilk an şaşırıp noluyor denirdi bir de dana düzgün olabilirdi hayat kadına saygı artardı, nezaketsizlik olmazdı ve en önemlisi leke olduğunda gördüklerinde uyarırlardı ki bu kadınlarn çok işine yarar. Ama birde hasta olunca insanın burnundan getiren erkek modeli var onlar illallah ettirirdi o kesin. Genel olarak kadın duygusal erkek değil aynı şeyleri beklemem ben çünkü dediğim gibi yaratılış şeklimiz farklı ki bunu hayatın bir çok alanında görüyoruz.
@Xsbtn kadın üstün zeka vb. Bir kelime asla kullanmadım ayrıca zekay vb. Kadın beyni ve erkek beyninin farklarını bilmiyorsan BeyninSırları adlı kitabı sana öneririm birde tam okumayıp yorum yapmanız çok saçma erkeklerede ruhsuz demedim duygusuzda demedim kadın la arakadaki farka deindim.
Bir kaç kere okudum ve dediğim gibi benim anladığım bu sen belki başka bir şey anlatmışsındır Erkekler kadınlar kadar duygusal değil. Cümlesine takıldım ben erkeklerde çok duygusal var ama belli etmiyorlar kadınlar ise abartıyorlar BENCE
@Xsbtn Ben bu bilgiyi kitaptan aldım benim görüşüm değil tabiyki de duygusallar ve bizden daha duygusal olanları da mevcut ancak ben yapı olarak kastettim ve dediğim gibi kitapta okudum o bilgiyi.
İmdat kanıyorum kan kaybından ölcem ilgi sevgi istiyom ped istiyom çaklıt istiyom hepinizden nefret ediyom umarım ölürsünüz. Yok be ben çekemem onları böyle iyidir koskocaman sarılsınlar anlayışlı olsunlar yeterli.
Evdekileri bıçaklarlardı. Hanım evladı gibi ağlarlar ağrıdan yerlerde sürünürlerdi. Sonra hastaneye giderlerdi doktorun yaptığı ağrı kesici işe yaramazsa doktoru da bıçaklarlardı. Erkeklerin canı kıymetli tatlım. Onlar önündekini bir şey zannediyor. Halbuki biz olmasak o da hiç.
Iki gun once bunun bahsi acıldi sevgili esimle.:))
Bu günlerim de biraz alttan alsan bütün hormonlarım tepe taklak oluyor.. Senin gibi doğduğum gunde ki hormonlarla devam etmiyorum hayata her ay bozuluyor dengem diye söyleniyordum..
Ama anlamadığı kesin boyle bir ceza müstehak olurdu esime :))
bence regl o kadar da abartılacak bir şey değil. Benimki oldukça sancılı geçiyor ancak sıcak masaj bandımı takıyorum dışarı çıkarken en azından ağrımı az da olsa azaltıyor. Günde 12 ders görüyorum sırf periyodumdayım diye oturup ağlayıp halimizden anlayın deme şansım yok yani. Beni öyle etkilermiyor. İnsanlar periyotlarındayken neler yapıyor bende 12 derse girebilirim yani
Erkekler regl olamaz, doğurganlık özelliğine sahip değildirler. Varsayalım ki erkekler regl oldu sanırım o acıya dayanamazlardı ve ortalık kana bulandırdı malum birçok erkek temiz değildir çirkin bir görüntüye neden olurdu. Ve iyiki de erkekler regl olamıyor.
erkekler regl olsa regl gurur duyulacak bir şey olur ben 10 gün regl oluyorum diye övünürlerdi mesele regllı pilav yaparlar ne biliyim ilk regllarında davul çaldırırlar akrabalar altın takar kızlar gibi gizli saklı olmazdı bu işleri mesela oradan oraya bağırırlar hakan abiiii fazla pedin var mı? sonuçta erkekler çükleri var her kula nasip olmamış
uu etraf agresif adamlardan kavgadan küfürden geçilmezdi belki de. belki de daha sakin olurlardı
-Süavi amcaa, fazla pedin var mıymış babam soruyo. +Çocum Mesut, git o baban olacak godoş Fehmi 'ye söyle bana 2 dal ped borcu var. bununla birlikte 3 oldu söylersin. hadi koçum.
0
2 Yorumla
Gizli Soran
+1 yıl
2 pedin lafını yapııon süvai amca ayıp ya :d lokma sayar gbi ped saymıs suna bak tuuuu :d
ufak bir sancıya bile gelemeyen bir cinstr kendileri kum torbaları bulamayınca kadın cinayetleri ikiye katlanır mazallah:D:D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kötü olurdu diye düşünüyorum çünkü sadece bir haftaya dayanamayan erkekler birde onlar hastayken dayanmak zorunda kalacaklar oysa kadınlar değil bir hafta bir ay bir yıl bile dayanabilirler rabbim herşeyi ne kadar güzel düşünüp yaratmış şükürler olsun
Bizim acı eşiğimiz yüksek. Erkekler hiç çekilmezdi o dönemde. Hasta olunca çocuk gibi oluyolar zaten bir de Mazallah regl ağrısı falan çekseler hayatta çekilmezler. bir de dengesizler o dönemde iyice sapıtırlar. Aman olmasınlar bence..
fazla orkidi olan var mi. mina koyim? -olum ne otlakci adamsin lan... argo da başkalaşıma uğrardı muhtemelen. orkidini eline veririm bak Asdfgh
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Duygusala bağlamış, ota b. ka ağlayan, devamlı çikolata ya da tatlı yiyen ve ağrıdan kıvranan, agresif bir erkek modeli geldi gözümün önüne 🙄 olmasınlar bence çekilmez😂
Ufacık bir gripte bile bacakları kopmuş iç organları yer değiştirmiş gibi feryat figan kendilerinden geçiyorlar yarın ölecekmiş gibi davranıyorlar. Olmasınlarda anlamasinlarda gene bizim başımıza bela olacaklar olmadıkları daha iyi.
Özel Günler & Hijyen konusunda 544 cevap paylaştı.
Gadasi hiç çekilmez olurduk 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
osman abi sen hangisinden kullanıosun kanatlı mı +erkek adam kanatlı kullanmaz haşim!
-aysel! +noldu hikmet -ben bu ay geciktim ya +ayy napıcaz
-abi herşeye sinirleniyosun ya sen böyle degildin +ya kusura bakma murat ilk günüm be karnım ağrıyo
-abi ****** mısın niye beyaz tayt giydin +ne bilim hocam bunun reklamlarında hep beyaz tayt giyiyolar
-fethi abi akşama halı saha maçı var +ben gelemem yeğen -neden abi +malum günümdeyim -olsun abi orkit halı saha çıkmış, ondan kullanırsın +hmm iyiyimiş
+ necati abi. o reklamdaki sıvılar var ya.. niye mavi. yoksa bende bir sorun mu var abi. - bilemiyorum recep.. ben de yeniyim bu konularda..
-hasan yaklaşsana yanıma ne iki büklüm oturuyosun, gel bak yeni kombinezon aldım +necla uzak dur muayyen günümdeyim ayrıca karnım ağrıyo
-aaa süheyla noluyo ya bismillah +şraaaaak -niye vurdun şimdi +ilk kez regl olana tokat atılır korkma diye -ee napıcaz +al şunu -bunu nereme takıcam +e yuh öküz müsün be!
+ baba ben şimdi büyüyünce regl mi olucam - git annene sor eşek sıpası * anne ben büyüyünce regl mi olucam - baban daha iyi bilir. ona sorsana + hanım çocuğun yanında konuşma böyle.
-hüseyin abi niye aglıyosun ya komedi filmi bu +ya bilmiyorum çok duygusallaştım ben bugunlerde
(bir reklam) + şimdi eşit miktarlardaki sarı-lacivet sıvıyı pedlere döküyoruz. gördüğünüz gibi fenerium pedleri hızla sıvıyı absorbe ediyor. siz de alex'le aynı pedi kullanmak istemez misiniz?
(reklamın ana sloganı - tüm takım söyler) + biz de orkit kullanıyoruuzz...
-hikmet hadii teravihe gidiyoruz +abi yok sağol ben gelmeyeceğim -yav yürü herkes gidiyo ne demek gelmeyecem +abi yok biraz rahatsızım -ulan kadın olsan regl döneminde misin diyecem de +abi nolur aramızda kalsın -hikkkmmeeeeett
- pişşt, necmi orkitin var mı lan? - ulan ne otlakçı adamsın al...
Acziyet şş orkidin var mı lan? Vallaha bir tane var kanka Tamam o zaman delikanlı adamın son teki alınmaz Trip Beni rahat birak merveee Merve sen beni sevmiyo musun? Bana neden ilgi göstermiyosun.. AAAloo hasan 2 kavanoz nutealla al gel çok kötüyüm Ağrı Sızı Hasann çok fena karnım ağrıyor dayanamıyorum kanki Gerginlik Hasan çok gerginim oğlum çok fena kanamam var kasıklarım çekiliyor sanki ölüyorum oğlum bişeyler yap Son Sevişelim mi hasan? Başım ağrıyooo! merve lütfen üstüme gelme (Empati kurunca hak veresi geliyo insanın azıcık) :D
-fethi abi akşama halı saha maçı var +ben gelemem yeğen -neden abi +malum günümdeyim -olsun abi orkit halı saha çıkmış, ondan kullanırsın +hmm iyiyimiş ___________________ + baba ben şimdi büyüyünce regl mi olucam - git annene sor eşek sıpası * anne ben büyüyünce regl mi olucam - baban daha iyi bilir. ona sorsana + hanım çocuğun yanında konuşma böyle. ___________________ -hüseyin abi niye aglıyosun ya komedi filmi bu +ya bilmiyorum çok duygusallaştım ben bugunlerde ___________________ - beni yalnız bırak nejla! - tamam hayatım. - nereye gidiyosun yea. - kemal git dedin ya. - aşkım nutella istiyorum yae. - al bitanem, getirdim bak burada. - göğüslerine sür, ordan yicem ben. - oha! mentalite yine aynı. öküz! - :(
Açıkçası düşünmüyorum erkek regl olsaydibkarsi cins olarak doğsa idin falan ıvır zıvır vb benzeri her düşünce anlam taşımıyor benim için.
Biz erkekler ve kadınlar birbirimizi kabullenip sevsek güzel olur. Hayat çekilir gibi geliyor bana. Regl i kadının tepkileri bana çok normal geliyor her zamanki halleri olarak görüyorum ya benim gördüğüm regli kadınlar çok uysal ya da regl olmuyor.
Benim sinir olduğum tek şey regl olduğunda 3 gün 5 gün işe gelmeyen kadın.
- beni yalnız bırak nejla! - tamam hayatım. - nereye gidiyosun yea. - kemal git dedin ya. - aşkım nutella istiyorum yae. - al bitanem, getirdim bak burada. - göğüslerine sür, ordan yicem ben. - oha! mentalite yine aynı. öküz! - :( ------------------------------------------------------------- -şşt orkidin var mı lan? +bi dal kaldı zaten -ha tamam o zaman delikanlı adamın son orkidi alınmaz. -----------------------------------------------------------------------------------------
simdi esit miktarlardaki sari-lacivet siviyi pedlere döküyoruz. gördügünüz gibi fenerium pedleri hizla siviyi emerek içine hapsediyor :D siz de alex'le ayni pedi kullanmak istemez misiniz?
-ayşe kız ayşe -efendim Nuri -Pesim bitmiş git bana ped al -az önce geldim dışardan söyleseydin ya -oda şimdi geldi hadi kalkk -Buda adetliyken hiç çekilmiyor -sus kız söylenme hadi aha geliyor bakmbakmyere damlar bak -ıyy Çok kötüsün tamam be tamam
Erkeklerin de hormon değişimi var. Sadece kan çıkmıyor. Erkekleri özenen kadınlar 1 günlüğüne erkek olsa lanet ederler. Dışarıdan göründüğü gibi değil Erkek zayıflık göstermez asla. Toz pembe görünüyor size bütün erkekler Gece yalnız kalınca o kabadayı erkekler Kız çocuğu gibi oluyor
+Knk bir yaprak pet versene -yitir da otlanma! Kendine bir paket al. +Bir tane ver harbi son sana bir paket alırım -... +Oğlum bak üstüne kan yaparım görürsün -Yaplan hadi +Ulan sen kaşındın... -TAMAM TAMAM AL AL! Ne pislik adamsın lan sen
+ Rıdvan abi g, öt bezim bitti + Lan serkan yine mi regl oldun ! + Aynen abi ya, öğenleyin hiçbirşeyim yoktu. bu yine beni rahatsız etti. + Olum sen kendine g, öt bezi alsana? niye benim g, öt bezi mi bitirip duruyorsun. otlakçı oldunuz lan iyice !!! one!11!! + Sende peçeteye sil abi ne yapalım yani. birşey rica ediyoruz yüzüme vuruyorsun.. + Lan tamam al, bu son bir daha sana g, öt bezi yok. git al...
-Lan ahmet fazla ped var mı benim paket evde kalmış:D + sende beleşçileğe alıştın l*n az yede kendine ped al :D -Oğlum vereceğin bir ped hemen artistlik yapıyon l*n :D +tamam l*n abartma veriyom l*n :D -oğlum çok kötü altan altan geliyor gene motoru bozmuş gibiyim l*n :D
Kadın: durgunsun bugün hasta mısın? Erkek: Müjgan ağrım var hallerim geldi sus bir Kadın: var mı yapabileceğim bir şey? Erkek: Git bana orkid al pedim bitti. Kadın: Buda adetliyken hiç çekilmiyor. Erkek: söylenme bir git orkid al bana kanatlı olanından. Kadın: Kanadın kırılsın emi İsmail.
Sus gız bakayım sen. Adalet istiyormuş. Biz de onun ucundan azıcık kestirerek neler çekiyoruz biliyor musun. :-) Sen şimdi bizim doğuruyor olmamızı da istersin C:
Benim görüşüm keşke olsak da sizin kadar şikayet etmediğimizi görmeniz. Oturduğu yerden şikayet etmek kolay. Orada abla sırtında çocuğu tarlada çalışıyor, bir diğeri çapa yapıyor, onlar hayatın kıymetini biliyor da siz oturduğunuz yerden şikayet..
Ayrıca bizde de sperm üretimi 73 gün sürüyor. İleride kullanılacak spermler sürekli üretilip depolanıyor çünkü sen istemesen bile bir gece atılıyor eskileri. Bizde sürekli bir üretim var aşağıda, biz şikayet ediyor muyuz?
Hele ki arkadaslarla toplanip tatile gidicem. Herkes o sicak havada buz gibi suya atlayacak. Sakalasacak, gulecek, oynayacak. Ben ise kenarda, amele yanigi olmamak icin giydigim tisortumle pisip millete 10301 kere denize girmeyecegimi soyleyip ic gecirecegim oyle mi?
Tamam siz regl oluyorsunuz da ceremesini biz çekiyoruz dndndjdj
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ne kadarda çıtı pıtısınız Azıcık güçlü olun be! Madem çok şikayetçisin bende ona benzer bir soru sorayım Kadınlar sünnet olsa ne olurdu sence? Zaten kadın sünneti de var Aç bak ne kadar vahşice Erkekler burada zaten sünnet oluyor Neden kadınlar sünnet olmuyor? Ha?
Ben her ay odamın duvarına kandan el izimi çıkarırdım bir tane 😅 Sonra, her ay bir kısmını mürekkep olarak kullanıp adet günlüğü oluştururdum. Buna benzer şeyler yapardım, boşa mı gitsin kanım 😅 Zaten kansızlık var
Bizim bünya, yani çoğunun bünyesi bunu kaldırmaz :D Kadınlardaki acıya dirayet bu konuda bizde yok, Yaradan öyle yapmış işte. Düşünsene erkeğin doğum yaptığını, eminim çoğu masada acıdan ölürdü :D Kadınlara saygım sonsuz ya...
Şu halde kavgadan gürültüden geçilmiyorken, ne trafik kalırdı, ne alışveriş anı, ne bir cafede sessiz sakin oturma hali; her yeri cehenneme çevirirdik bence...