AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
valla ben bim'de satılan pedi kullanıyorum cokda memnunum gecesini kullanıyorum ama
saatlerce bekletirsen tabi geçer dışına. orkid en iyisi.
Şiddetli geçiyor adet zamanları iki saat içinde bir bakmışım perişanım.
Molped ultra ya da kotex kullanıyorum ben. Memnunum öneririm :)
Ped sorusuna cevap veren erkekler, neyin pesindesiniz?
Neyin?
Neyin?
Orkid molped çöp kotex onlar kadar naylonumsu değil petra adı altında ecolinn markasının pedlerine bak deniz yosunundan yapılıyo süper bişi
Kotex ve orkid çok gider ama ucuzndan da koyun bişey millet ucuza bayılıyor
haklısın aslında ucuz olarak var mı marka
Hiç bilmiyorum ama molped ucuz olabilir
Anladım Teşekkür Ederim
Kotex :) Pamuk gibi yumuşacık.. Çok güvenli değil (kanat genişliğinden dolayı) ama çok rahat :)
Denicem thanks ;)
Sanirim snde kullancn bizdn tavsiye istiyorun bayim hahaha:-D
sen tampon kullanıyorsun bence :)
Hyr
Bakiresin o zaman
Degilim
Tampon kullanısli mi peki
Ewet kullanisli
kotexin ekonomik paketlerinden alıyorum başka ped kullanınca ince geliyor sanki her an taşacakmış gibi
Kotex bence yumuşak çünkü
Erkekler kızlardan çok oy kullandığına Gore demek ki onlar da kullanıyorlar.-.
tabiki molped. onu bulmak için 3 market geziyorum ya
neden?
çünkü en kalitesi ve sızdırmayanı o.
orkid iyi değil mi yaaa
orkid sızıdıryor ben hiç beğenmiyorum. ve yürüdüğün zman foşur foşur sesler çıkartıyor
tam bir rezalet o zaman :D
aynen :)
Kimse o duruma düşmesin :)
Kotexten başka kullanmam.
kesinlikle orkid mor paketler :)
Kesinlikle platinum aynen ;)
bir işe yyaramıyo
hadi canım, bence en iyisi, sen ne kullanıyorsun?
molped, çok nalyonsu ve tutmuyor
kotex pamuksu ama tutmuyor
orkid tam pamuk değil ama en azından rahat, iyi tutuyor ve inceliği kokusu da güzel
kotex
güncellemeye bak
baktım :D iki yıl kotex kullandım sonra orkide geçince anladım rahatlığı :) hangisi sana iyi geliyorsa onu kullan, herkes aynı değildir
pişik yapıyo
saatini söylemeyeyim rezil olurum da ben de olmadı öyle :D mor paket olduğuna emin misin :)
Kotex başka kullanamıyorum.
kotex orchid alma. ıcınde kanserojen var
duydum öyle birşeyler de bilmiyorum
ondan kafama takıldı
evet ben degıstrdım cunku orchid bana yan etkılerı olan bir ped oldu. israil menşei zaten
yazın orkid kışın kotex orkid karışık
Yazlik ve kislik olan yok mu 4 mevsim lastik gibi?
@Cigubigulee yokmuş naparsn sen üretirsn artık
Olabilir iyi fikir aslinda kardesim sagol fikrin icin
@Cigubigulee havalandırma olanından yap proje diye destekte alırsın😏😏
Degerlendiricem eyvallah 👍
Ben kotex kullanıyorum
İyimi peki?
Orkid platinum en iyisi
Peki :)
Molped sof care güzel
Su an onu kullaniyorum :)
Memnunmusun :)
Simdilik bir sorun yok bakalim bugun degistirdim :)
Ben memnunum arkadaslarımda ondan kullanıyorlar :)
Hmm rahat gibi kasinti felan da yapmadi :)
Adı üstünde soft care ultra hassas ve huysuz insanlar için :D
:D ne hassasım yaa sorma
Sey kusura bakma ama sizinle arkadas olsm nasil olur? :)
kotex sevmiyorum ben. Molped daha yumuşak
Hacı bimdekiler cok iyi
Kotex, diğerleri naylon resmen orkid de dahil.
bencede
sen bir şey kullanma zaten seninki kuru :D
güncellemeye bak
günlük pedin nesi çile?
Bana göre öyle bir rahat edemiyoruz :D
hangi markayı kullanıyosun annem sen? ne kadar rahatsız edici olabilir ki?
Aylık seviyor belki :D
Carefree. Ya iki üç saatte bir değiştrmek zorundayım o yüzden üşeniyorum
tuvalete gitmeye de üşeniyo musun?
Ne alakası var niye bu kadar uzattınız anlayamadım ben? Oysaki sadece kullanıp kullanmadığınızı sordum kullanıyorum ya da kullanmıyorum diycektiniz benim üşengeçliğimi sorgulamanıza gerek yok
Kotex kullanıyorum ve öneririm
Molped, diğerleri döküntü.
hepsi denedin sanırım?neden döküntü diğerleri?
Poşet gibi, zararlı.
olm erkekler sjjdsdjdjsh
kotex aşkm ve ben çok mutluyuz krgbtjn
Sleepy ya da kotex ❣️
Airiz ped tek kullandigim ped 👍⁉️
Erkekler Ne Diyor
Çok yanlış paylaşım ksye orkid reklam veriyor sorunu düzeltip gel😂
kotex
www.sanborns.com.mx/img/1200/7501943421141.jpg
Midemizi bulandırmayın ya kahvaltı yapacaktım senin bu sorunu görünce midem bulandı
Ipad hiç kasma ısınma donma yok çok iyi türünün en iyisi.
Offf yapma şunu ya.
tamam dayanamadım durumunu anlıyabiliyorum özür dilerim :)
ped kullanmıyorum kızlar şekerler direk akıyo benimki :D
kız arkadaşım orkid kullanıyor :D çantasında görmüştüm :D
KS AVM'ye Hoş Geldiniz. Yahu bu da soru mu? Buradaki kızlar marketçi mi?
Aga herkes kotex kullaniyomus
Kotex işine girmek lazım
Marka önemli degil yeterki bot ayağımıza vurmasın :)
kullanmıyorum ben erkeğim ama ped cok itici o ne cocuk bezine benziyor aynı :D
sana bir sey sormak isterdim bunlar icin ama burda degil
ben engellemem salarım asagı ne tarafa ucu gıderse :D
le ped bimden alıyorum mahalleye dağıtıyorum muhtarlık seçimleri için
Hiçbiri😕kotex kullanıyorum..😂😂
reklamlarda orkidi çok övüyolar bir dene istersen
Yok be iyi değil onlar zararlı kimyasallar var içinde
e olsuuun nerene zarar verecek ki
Kimyasal diyorum bakterilere yol açiyor enfeksiyon hastaliklar pişik falan ola biliyor çok sakıncalı
hmmm aman pıtıya dikkat iyi araştır öyle al o zaman
orkid ayol şıp diye emiyor.
Ayhh
scarlett askerden bu yana xd
Mouse pad'i kullanıyorum ben.
Hepsini dene tarafını seç sjfldkkf
Orkid derim 😂😂😂 bu soruya güldüm ya
En kalitelisi hangi si ise onu kullan
Sen daha iyi bilirsin. Sanırım.
Orkidden çok memnunum tavsiye ederim
Ben molped kullaniom çok iyi
Orkid, sızdırmıyor kanka. safsfsfa
"i-Ped" olabilir belki
ben sevgilim adına oy verdim, molped kullanıyor.
Hassas günlerim de biraz hassasiyet lütfen.
Kotex i denedim memnun kaldım.
hahah :D
@westside_ yoksa sende mi deneyip memnun kalan o 9 kadındansın?
aynen
Bende beğeniyorum :)
@westside_ kuralları kaldırdınız mı bari :)
pipiped kullanıyorum.
güncellemeye bak