AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Hemen hemen tüm markalari kullandim
Favorim molpedin şu desenli paketleri
Sanki zirilyon tane marka var 😂😂 orkid ya da kotex kalıyor. İkisini de dene tarafını seç
Molped en iyisi bence. Kişiden kişiye değişiyor o. Mesela arkadasim kotex ten memnun ben değilim.
Orkid platinium dan baskasinj kullanamiyorum bende :/ ama cok memnunum
Orkid platinum kullanıyorum ve özellikle gece olanı kullanıyorum. Normal kullanmıyorum.
orkid mor paket süper koku da yok sızma da ama molped de iyidir :D
koku olmaması çok iyi
Farketmez ama benim en beğendiğim kotex oldu şimdiye dek yani kotex' e devam ;)
o zaman koteks den şaşma
kotex kötü müymüş? bende alıp kullanmayı düşünüyodum en iyisi orkid şaşmaz hep onu kullanıyorum hiç pişman olmadım bazılarına farklı geliyo ama alışınca en iyisi o..
Kotexin kanatları berbat, molped de dandik zaten haşır huşur :( O yüzden orkid forever \m/
Yerli üretim molped tabi ki orkid Yahudi malı ve yumurtalıklara rahime zararı aşikâr
Aslında en iyi kotex ama çok nadir molped kullanıyorum ve her zaman gecelik boy kullanıyorum
O zaman yogun
Yani dönemine göre ama yogun olmasa da gecelik daha rahat geliyp
Evlimisnki
Ne alaka?
Gecelik demişsin gecelik anladım 😂😂😂
Ay yok pedin gece boyu 😂
Ahaahah 😂😂😂 gece olunca daha çok tutuyor
Aynen canım
iyide neden tek kızlara açık değil soru erkeklerin ne işi var :D
kotex orkid ;kotex genelde ama yazın kokulu olduğu için orkid
kotex pamuksu rahat bacak arasıda pişmiyor rahat
Kotex çok güzel ben çok rahat ediyorum üstelik tenim Çok hassas
Allam KS'da bunu da gösterdin bana, cehennemlik miyim ki?
Aaa EİC olmuşum :) sağolun varolun
Olması Gerken :)
:))
Öyle Ama
link en iyisi bu bence ben çok memnunum.
miss rozi 1.65 krş şoktan alıyom diğerleri pahalı :S
Açık ara sleppy 😍 hayatımda Kullandığım en güzeli en sızdırmazı.. ve Çamaşıra iyi yapışanı 😂👍🏻🤙🏻
Bişey danışabilir miyim sorun olmazsa
Bimde ve sokta satilanlarin markasini niye yazmiyon yazik degil mi onlara :D
bilsem yazcam :D
Scarlet sanırım :D
şokta satılan peki
güncellemeye bak
Cidden su bimdeki scarlett ped var ya o iyi orkid rahatsiz ediyo ama disarida kotex iyi molpedde iyi gibi
kotex berbat kesınlıkle önermiyorum hiç beğenmedim
orkit ya da evylady kullanıyorum
evylady den de çok memnunum :)
orkid
soru Kızlar hangi ped kullanıyorsunuz?
erkekler 6
kızlar 1
hangi pedi kullanirsan kullan bir tek kokulu olanlardan uzak dur zararli
Hmm benim sorunum bundan olabilir.
ne gibi sorun kasintimi?
Yanma kaşıntı hemde cok kasiniyo boyle
Evet bende kullaniyordum hatta gunluk ped bile kullaniyordum bende senin karsilastigin bu durumlarla karsilastim ve gittikce azaltmaya az kullanmaya karar verdim bana sorarsan hic kullanma derim cunki dahada kotulese bilir ginekologa gorun
eskiden pedler yoktu kadinlar ne kullaniyordu? pedler zararli bazi hastaliklarin tasiyicilari
ne zamanlar kasinti oluyor? adet oldugundami?
Islandigimda adet oldugum da
enfeksiyon kapmis ola bilirsin ve ya derinde problemler oludmus ola bilir ginekologa bas vur
Peki sizinle facebookta gorusme sansim var mi?
facebook-a ara sira giriyorum yani cok az bulunuyorum.
pedlerden uzak durmani oneririm en iyisj hangidi diye sormussun hic biri iyi degil kasintinin yanmanin nedeni iste ped kullanman doktora git daha detayli ogren nedenmis diye ve sabun az kullanmslisi o bolgende nedeni sabunda ola bilir ve ya mantarda ola bilir en iyisi doktora gidip ogrenmek
Ben gunluk ped kullandigimdan oyle oldu senin durumun ayri ola bilir
Hmm :/
kullnıyorummm her zamn çok ıyı bence iç çamasırımda hergun değiştiririm
Doğrusu bu bak :D
Orkidden vazgeçmem. Ama şu ara bitkisel bir ped aldım, diğerleri kısır yapıyormuş. Deneyip görücem :)
nasıl yani bitkiseli ped mi?
Evet, deniz yosunundan üretilmiş, marketten almadım ama, tanıdık biri satışına başlamış
allah allah bizde mi koysak gider mi acaba
Biraz pahalı ama belki market için toptan alırsanız ucuz alınır. Ama müşteri alır mı bilemedim
kaç para acaba pahalı olursa gitmez o ürün
Ben 10 liraya aldım, içinde 10 tane var
Gitmez O Ürün
nasıl molped ya şu an çok şaşırdım. orkid platinium
şaşkınlığın neden?
En iyisi bence orkid ultra gece mükemmel hiç sızıntı olmuyor tavsiye ederim
molped kullanıyorum canım gecede gündüzde molped bence çok iyi :)
Orkid kullanıyordum da kotex daha hoş geldi çiçekli böcekli felan :D 6 aydır felan kotex
pahalı ama
para sorun değil benim için:D
Orkidin kokuları hapseden pedi var uzunlardan al onlar rahat
peki deniycem
Erkekler Ne Diyor
Genç erkekler dahil değil değil mi bu soruya 😅😅😅
bimden al ne diyeyim neydi o scarletti herhalde :))))
molped geleceğin pedi canım .orkid yılların markası bence al ikisinide beraber kullan
Valla kız değilim ama sevgilim molped kulaniyormus ve de regl oldu günü hesaplayip ona göre davranir oldum :)
Beyler tamam kızlara yazarsınız erkeksiniz anlıyorum ama bu soruya doluşmayın bari * :D
Ben sleepy 7 numara.
Bazen drytines
Bazen de tenanin small beden bezini kullaniyorum.
AA sendemi
Evet.
Neden sasirdin ki...
Bence sen duruma alışmamışsın. Ped ile alakası yok bana göre, bu durumu benimseyememişsin.
Ben orkid kullanıyorum kıslar ^^
sızdırmıyor sdfhjklş
Ahgsadg 😁
oha :) kadının pedi erkeği germiş burada size ne birader :)
link ipad :D
allah bildiği gibi yapsın :D
amin :D
e şıkkı
Ben de melpod kullanıyorum, sızdırmıyor emiyor, ohhh. 😂😂😂
Kanadı var uçamaz
Peteği var bal yapamaz
iğnesi var sokamaz
Cevap: orkid
Ben bazen eski sevgilime alıyordum, kotex kullanıyordu o.
Süpersin ya :)
Regl ağrısını hafifletici hatta bitirici bir yöntem var.. Sevgilime onu uygulardım.. Kıymetimi bilemedi.. :(
Kıymetini bilen biri olur inşallah :)
Herkes yapmaz bunu
Yok olmasın da, kimseyi istemiyorum hayatım da. :)
Hmm anladım :)
:) ( Yorumum çok uzun ya da çok kısa imiş )
ped kullanmıyorum ama kotex mi vardı neydi onun paket tasarımı hoşuma gidiyo.
herşey tasarım değil
bilemiyorum
Ulan erkekler kızlardan cok ped kullanıyormuş bende bir tuaflık var sanırım😕
Ahaha :D kotex vaz geçikmezim canım her gün kullanmazsam günüm gün olmuyor 😁
Ayş ben bimdeki scarlet pedi kullanıyorum akıntım az oluyor çünki
He alıyorum koleksiyon yapacağım. Pedle ne işim olacak almıyorum tabikide
kıçımıza kına yakmadığımız sürece kullanmıyoruz kardeş :D
Hmm :)
Ben bir tek orkid'i biliyorum :/
Diğerlerinin adını unuttum
kullandın mı :D
Hmm oda iyi :)
O da iyidir :)
@westside_ Evet, çok rahat mis gibi
hahhaha :D
@westside_ :) :)
çiPED PED PED ÇİPED :D:D altılı yedili şak şakk şakkkk
:D :D
yalnız erkekler daha çok biliyor bu konuları ona şaştım :D:D
kız deglim erkeğim ama bence deneyerek sana uygun olanını bulursun:)
İddiaya varım Orkid birinci olacak. Eksileyenler bimped kullananlar.
:)))
ulan kızları ilgilendiren soruda bile kaç tane erkek cevaplamış yazmim dedim ama dayanamadım, sitenin adı kızlarsoruyor, soruyu soran kız, soru kızları ilgilendiriyor ama kızlardan çok erkekler cevaplıyor nerdeyse!
kızlar demişsin ama adet bozulmasın cevap yazim.böyle sorulara erkekler daha çok cevap veriri bizde adet.gelenek ve göreneklerimizi yaşatalım.
:)
Microsoft mouse un yanında geldi memnunum, bilek desteği de var
Sevgilim bana her zaman marketten kotex aldıttırıyo 3 yıldır değiştirmedi demekki memnun.
Ben baktımı markasını okuyorum. Molfix çoğunlukta kullanıyorlar 1000 kişiden yaptığım ankete göre
O bebe şeyi ama :)
Asskskhskandks
İlk defamı ped kullanacaksın daha önce deneye deneye doğru sonucu bulman gerekirdi