Reglken ilgi beklemek neden abartılı geliyor?

Reglken ilgi beklemek neden abartılı geliyor?
Seelaaam!
Regl olduğumuzda daha çok ilgi bekliyor olabiliriz, bizi alttan alacak bir sevgili veya ailenin tavırlarımıza müsamaha göstermesini istiyoruz. Fakat çoğu zaman regli ilgi göstermenin bahanesi olduğu düşünülüyor. Peki sizce reglken ilgi beklemek neden abartılı geliyor?
Reglken ilgi beklemek neden abartılı geliyor?
Cevapla