Kalkmış bana "sanki bir tek sen regl oluyosun dünyada" diyor. Hayır trip falan değil benimki, sinirli de olmam ama ağrım oluyor sadece. Ağrımın olması benim kezban olduğumu mu gösteriyor yani ne alaka, bedenimde olan biten bir şey neticede. İnsanın neresi acırsa canı oradadır diye bir söz var ama duymadı herhalde.Bu arada tekrar belirteyim anlayıştan kastım gitsin bana gül çiçek alsın, huyuma gitsin değil. Ağrım olduğunda laf atması normal mi?
Regl döneminde sevgiliden anlayış beklemek kezbanlık mı?
Sacma konuşmuş. Gerci turk erkeklerindende bu beklenir. Yurtdisinda dogdum buyudum. 1 ay turk erkegiyle iliskim oldu. Aman Allah'ım cekilecek cile değil. Kadina saygı, deger yok. Malı gibi goruyor. Reglden igreniyor. Kaba saba tipler. Hele ki avrupa görmüşse tamamen insanlıktan çıkıyorlar. Türk kızları olarak turk erkeklerinin elinde cok feci harcaniyorsunuz. Hangi yabancı erkekle sevgili olan hangi türk kızıyla konuşsam kadınlığımı, insanlığı hissettim. Deger verildigimi hissettim. Daha önceleri bana hayvan gibi davranılmış diyorlar. Kesinlikle doğru. Hadi bakalım bu sozlerimi kaldıramayan türk erkekleri eksiler geliyor hissediyorum.
Abartı falan yok. Bu insanlar özellikle de bir kısım kadınlar neden anlamıyor? Bazı kadınlar bunu çok ağır atlatıyor. Bunun nazi nuzu mu olurmuş? Psikolojimiz bozuluyor biraz anlayış ilgi beklemek çok mu yani?
Bazı erkekler bu konuda anlayış göstermeyebilir hatta ve hatta damla görse kadının üstünden kalkarak onu iyice incitir. Ben sevgilimi regl döneminde özellikle koklarim iyice sonra da sımsıkı sarılırım ki kendini kötü hissetmesin nihayetinde beni de bu dünyaya getiren bir bayan. Regl dönemi ağrılı oluyor çoğu bayanda diş ağrısını kesen ağrı kesiciler ki tesirli ilaçlar da hep yazar adet sancısına vs diye o kadar sert bir ağrı bence hatırlanması bir bayanın gayet normal.. saygılarımla
bu devır bana hıtap etmıyor.. sevgılınızın regl oldugunuzu bılmesı gerekmıyor.. es kaza sezmısse ogrenmısse saır gunden farklı davranmaması lazım.. bahsettıgınız sey regl ıle alakalı bır durum degıl kesın bir hödüklük söz konusu burada.. ha sız o gunlerde farklı bırseyler ıstıyorsanız e o zamanda o haklı tabıı:)
Şimdi su gerçek ki gerçekten elde olmadan sinirleniyoruz duygusallasiyoruz bunu erkekler anlayamaz zaten imkansiz durduk yere patlayabiliyoruz evet bu durumda suçları yok ama evet anlayış şart tabi abartmamak gerekiyor yani bu durumu biz kadınlar kullanmamalı ona da karşıyım tabiki ama bir kadın olarak regl dönemi ni abartmıyoruz bunu da bilsin erkekler onlar nasıl cinsellik konusunda kendilerini tutamıyor ve buna hormonlar sebep oluyor bizdede hormonlar alt üst oluyor yani o yüzden anlayış şart.
Anlayış beklenir ama benim sinir olduğum şey sanki onun yüzünden regl oluyor gibi dağa taşa trip atan aptal kızlar. Şımarıklıktır bu, böyle olan bir hafta boyunca eve kilitlesin kendini insanlarla iletişim kurmasın, kimse onu çekmek zorunda değil.
Sinir oluyorum şöyle erkeklere çekmeyen bilemez ben igne oluyorum istifar ediyorum defalarca o kadar ki şiddetli sancılarım oluyor 2 gün boyunca kimseyle kolay kolay konuşmuyorum biraz agresiflik olduğu icin normalde hic agresif degilim ama hormonlar regl döneminde değişiklik gösteriyor az anlayış ya konuşma kız o anlayışsız adamla😒
gerçekten böyle cahiller vat işte sana değil bunu kazanlık gören salaklara diyorum almanya-da her semte hamile ve regl stres atma salonları var... önemli be gerçekten stresli bir dönem sevgilide bir çukulata alsa az güzel söz söylese ne kaybeder. ben im eşim he regl döneminde beni mutlu eder bende ona hep anlayışlı olurum morali bozuk olunca aynı hassasiyeti gösteririm ayrıca kezban givi bie taklti sıfat ta cahilce
hiç de değil. şu an her zamanki enerjimde değilim, biraz huzursuzum, alıngan da olabilirim demenin en kısa yolu regliyim demek. ne olur yani iltifatı biraz abartıverse, dili mi aşınır yahu?
Bence bu senin varligina bir saldiri. Agrin olmasina laf yapamaz. Sen de onun malum yerlerine bir tekma atip, yere yatip kivranmaya basladigi zaman, sanki tek senin mi canin aciyor orana vurunca deseydin.
Eğee bunu avantaja çevirmeye çalışmıyorsan kabalık yapması çok yanlış. Zaten çok anlayış da beklememek lazım aslında. Onlar yaşamadığı için bilemiyor.🙄
Bu kadar takma. Ama o da biraz öküzmüş aynı ağrı kendisinde olsa geberir valla😂 Kezbanlık falan değil bence bu durum. Anlayış göstermeli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla benim sevgilim zaten tarihi benden iyi takip ediyor, o zamanlar tribimi de çekiyor alttan da alıyor. Laf etmesi de saçma. Kendileri bir grip olunca sanki ölecekmiş gibi davranıyorlar
Kimileri umursamaz kimileri ilgi ister ve anlayış gerekir bu erkekler için bizim içinse genelde bir sığınaktır yani anlayış gerekir , abartılmaması gerekir.
Ben sevgilime anlayışlı olmaya çalışıyorum, aslında hoşuma gidiyor. Çikolata falan alıyorum seviniyor mutlu oluyor. Aslında ağrı falan bahane, kadınların tek istedikleri şu dönemde onların yanında olmamız, biraz ilgi istiyorlar hepsi bu
Tam aradığım kadın profili babada hep sinirlileri denk geliyor ilgi gösteriyorum kendini iyi hissetsin diye tersliyor hep git başımdan diye neden hep bana kadının odunu denk geliyor😒 Öküzün önde gideniymiş seninkide
Bak bunuda gör ayda. Her regl oldugunda alttan aldim yaninda oldum. Millet nelerden sikayetci. Bu yorumumu gorursen sana tekrar soyluyorum pisman olacaksin.
Olmayabilir ama bu “kızlar anlayış bekliyor” kadar basit bir durum değil. Erkekler de anlayış bekliyor ama bizim duygusal yapımız yüzünden beklediğimiz anlayış şekli farklıdır, doğru
Basit değil çünkü anlayış gibi temel bir şeyi kızlara bağlamak saçma. Erkeksin canın acıyor herkes sana “amaan bu da dert mi boolum” demesini mi bekliyorsun?
Anlayıştan ilgiye geçtin, anlayış farklı ilgi farklı bir şey. Anlayışsız yapamazsın insansın ve toplumsal bir varlıksın. Kızları nasıl gömeriz deyip bir tez atıyorsun ortaya da komik oluyor, başka yerden gömmeye çalış tutmadı bu
Yav karnın ağrıyor olabilir de karnım ağrıyoooo diye söyleyip durmanıza gerek yok yani çünkü yapabileceğimiz bişey yok o şekilde boş konuşmalardan ben de hoşlanmıyorum 😏
En mantıklı yorum senin dostum. Bence yani 😂 adam, herhalde ağrım var demesine elinden bişey gelmeyince tepki göstermiş erkekleride anlamak lazım bazen ama bazen 😂 Yani onu çok görmeyin
dediğim gibi trip falan atmam hatta bir şeye sinirlenirsem ekstra naif davranırım kesin regl döneminden sinirleniyorum buna diye, ağrıma da laf etmesin ama napayım yani
En İyi Cevaplar