Regl döneminde sevgiliden anlayış beklemek kezbanlık mı?

Kalkmış bana "sanki bir tek sen regl oluyosun dünyada" diyor. Hayır trip falan değil benimki, sinirli de olmam ama ağrım oluyor sadece. Ağrımın olması benim kezban olduğumu mu gösteriyor yani ne alaka, bedenimde olan biten bir şey neticede. İnsanın neresi acırsa canı oradadır diye bir söz var ama duymadı herhalde.
Regl döneminde sevgiliden anlayış beklemek kezbanlık mı?
Bu arada tekrar belirteyim anlayıştan kastım gitsin bana gül çiçek alsın, huyuma gitsin değil. Ağrım olduğunda laf atması normal mi?
Regl döneminde sevgiliden anlayış beklemek kezbanlık mı?
Cevapla