Bence regl döneminde anlayış ilgi çok önemli hormonlardan dolayı olumsuz durumlar oluyor bu nedenden dolayı karşı tarafın anlayışlı olması bizi anlaması çok önemli ama tabi bir yere kadar olmalı bu durum bence.
Daha fazla alttan alınabilir o dönemde evet ama bence yine de belli bir sınırı olmalı. Ne kadar zor bir dönemden de geçiyor olsa sınırı aşmamalı. Biz de iş ortamında vs geriliyoruz strese giriyoruz ama nerede durmamız gerektiğini de biliyoruz.
Şahsen ben regl dönemlerimi kolayca günlük yaşantıma devam ederek geçiriyorum (Kaç yıldır öyle karnım da ağrımıyor yani bi en fazla günde 20-30dk ağrı çekiyorum o da hafif 🙂)