Hiç regl olmayan kadın hamile kalamazmış bu doğru mu?
#Turkmenkizi soruyor
#Turkmenkizi soruyor
Tabiki doğru. Yumurtlama olmuyor. Yumurtlama olsa da çatlama olmuyor bu regle dönüşmüyor. Kesinlikle olamaz.
Şu durumda olur. Regl görüyordur ama senede 2 3 kere oluyordur mesela. Bunda da yumurta alınır tüp bebek ya da aşılama ile olur. Ihtimal var. Ama hic regl olmayan bir kadında gebelik imkansız
Tabi ki doğru. Regl olduğunda rahmin yumurta üretiyor. Regl ile bu yumurtalar döllenmedikleri için dökülüyorlar. Eğer gebe kalırsan adet olmuyorsun işte bu yüzden.
Hiç regl olmayan bir kadın tabi ki hamile kalabilir. Ama bu genel olarak ilk yumurtlama anına döllenme gerçekleşirse oluşabilecek bir olay. Böyle bir şeye de biz insanlar pedofili diyoruz.
Aynen kardeşim
Rica ederim 🤗🤗
Bende kaldığını düşünüyorum çünkü bir tanıdığım 60 yaşında hamile kaldı
Yuh massalla o yasda dogurdumu acaaba 😅
Tuhhh beeee nasil kiydi o cana 😑
bildirimlere bas ve yukarisinda soru sor diye bir yazi vardir ona tkla sonra sorunu basliga yaz tedauda eklemeyu unutma
Ricalar becerebildinmi 😊
Sen 4 xper olmadan cinsellik katogoriyasindan soru soramaszin 2 xper olmadanda resim koyamassin soruna basga katagorilardan 2 soru sorabilirsin
Cok gorus paylasman gerekir
Cok calisirsan 3 gunde olursun
Rica ederim
Evet çevremde var öyle biri ama Rabbim dilerse neden olmasın
Cocugu oldumu
Hayır olmadi
Yasi kac dogtor hic umut vermedimi
Annemin arkadaşı oluyo vardır 26 filan laf arasında konuşurken duymuştum bunları da doktor filan olmaz demiş işte
Hmmm cok zor durum allah kimseye yasatmasin
Amin insAllah
Aradiğim yorum helal olsun Allah olur derse olur
Öyle diyorlar ama diğer bir etkende var eğer bir kızın kızlık zari tamamen kapali ise de regl olmaz hastaneye kontrole gitmek gerekir.
Nedenlerini araştırmak lazım net bir cevap söyleyemez doktordan başkası ama doktor müdahalesi olmadan evet çocuk olmaz.
Doğru. Ama her regl olan da kesinlikle hamile kalır diye bir şey yok.
Yumurtlama yoksa nasıl hamile kalsın? Tabi istisnalar mevcut
Regl olmak yumurta oluşumu demek olmadıysa yumurta yok demektir tatlım
e tabiki bunu bilmeyen mi vardı yahu
Bilmeyen var
Hayır olabiliyor oldu bir tanıdığım
Nasil oldu
Allah isterse hersey olur 😊 ama gercekdende bir mucize
Allah'ın işine karışmam ben
Öyle olduğu söyleniyor
Doktor dışında kulaktan dolma sözlere inanmayın.
Regl olmak hamile kalabilmek demek zatn
Tabıkı doğru yumurtlma yokken nasıl kalcak?
Evettttt regl demek yumurta oluşumu demek😊
Kim dedi
KS dakilar ikiye bolunmus durumda 😂
Bence doğru olabilir
Evt bencede
O zaman
Alkışlarla uğurluyoruz konuğumuzu 🤣😂😅
😂😂👏👏👏👏👏👏
Bunu diyenlerin IQ seviyesini merak ediyorum
Eger yumurta üretilmezse nasil kalsın?
Doğru. Yumurta yok o zaman
doğru
Evet dogru
Doğru
Doğru
Doğru.
Kesinlikle yanlış
Doğrudur
Dogru
Kalamaz
Bir bilgim yok
İlaç tedavisi ile mümkün diye biliyorum gadası
Adet düzensizliğinin hamile kalmayı engellemesi ya da kısırlık gibi ciddi sorunlara yol açmasının kadınlarda tedirginlik oluşturan bir konu olduğunu belirten Sezginsoy, "Kadınlarda adet aralığının 21 günden kısa veya 35 günden uzun olması adet düzensizliği olarak tanımlanmaktadır. Bu sorun beraberinde gebe kalma zorluğunu da getirebilir. Adet düzensizliğine yol açan hastalıkların tanısı sonrası tedavi amaçlı verilen hormonal takviyeler ve gebeliğe yardımcı üreme teknikleri ile hamilelik elde edilebilir...
meryemi örnek alın az bak nasıl doğurdu isayı
ne işe yararsınız ki...
Sen surda nedemek isdedin
Düşünme böyle seyler ben senin regli olduğunu biliyorum
1 cocugumam var 😅
Yapariz derken sen beni ciddiye almiyormusun 😂
Gunum sana kalmadi yapacaksam ezim var 😏
Ben istemem sen git kendine basgasini bul 😏
Engel yemek istemiyorsan surdan hemen yuru git
Bide yalan soyluyor yaaa ben senin gibi sapiklarla isim olmaz
Boyle konusduguna eminsen sen o sorunu buraya link at ozmn gorursun
Heralde yani yumurtası olmayan tavuk civciv sahibi olabilirmi
Yumurtlama fonksiyonu olması için regl olması gerekir
iyi tohumlayan biri oldumu öyle bir hamile kalırki bilemezsin, yeterki tohumu eken kuvvetli olsun
Yani cunki regl sizin yumurtlamaniz yanindogurganliginizdir
Ben hamile kalirsam yumurtasiz o da kalir...
Rahimde bir sorun var demektir.
Bir problem olduğu belli
Derler öyle evet var...
Evet hiç regl olmayan hamile kalma şansı yok
kalır bak mesela isa nın babası bile yok
Demekki yumurtalıkları yoktur yani doğruddur
Dogru ama imkansiz degil.
Sen olmuyor musun
Benim boyle saglik sorunum yok merak etdigim icin sordum
Anladim. Iyi olmamasi
doğru
He dogru
hayır değil.
Kendine mi soruyon
Boyle bir sorunum yok
Doğru
Kalabilir
bilmem
Doğrudur
Sanmam
Evet dogru
Yok doru diil.
evet doğru
Bilmem doğru mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar