Regl döneminde inatla "neyin var" diyen erkek engeli hak eder mi?


Söyle kurtul o vakit bilmiyoz işte onun reçetelesini tutmuyoz ya anavatan kan ağlıyonde geç bende soruyom neyin var diyom yok bişey soruyom yok bişey la biye böylesin bilmiyorum deyip ağlıyo en sonunda sarılıyom noldu gülüm diyom hastayım iştee diyip geri ağlıyo tövbe est
😂😂😂
üstü kapalı cevaplar vermeseler tekrar tekrar aynı soruları duymazlar
Neden regl dünya sorunuymuş gibi algılanıyor ki? Ben de oluyorum. Sadece daha duygusal oluyorum. Kimsenin burnundan da getirmiyorum. Gerginlik vs bunlar bana göre şımarıklıktan başka bir şey değil.
Eften puften şeyler için engellenmez söylerim olur biter
O kadarını hak etmese bile güzel bir dersi hak eser.
Ulan adam sorsa bir dert sormasa ayrı dert sormasaydı da adam su dönemde hiç arayıp sormaz mı derdin kusura bakma böyle fıstık benm olacak regl megl dınlwmem otururum dizinin dibinde
Bazen erkekler çok meraklı oluyor cevap vermemek en iyisi
Reglim derim, susturum. Boş yapmasın.
Minecimbirsakinol
hak etmez merak ettiği için soruyordur neden engelleyeyim ki
Fazla merak iyi değildir..
Etmez. Ne bildin regl olduğunu
Hak etmez.
Regl olduğunuzu söyleyin sizde ne var bunda
Hemen engel zaten ağrı var ikinci ağrıyı çekemem
Bazen hakedecek hale getiriyorlar insani
Onları vurasım geliyor :))
30 yıldan başlıyor aman ha
Hak eder
Eder 👍👍
Ergence tavırlar
Eder
Hayır
Regl zamanı söylenir
Söylerim olur biter.
Cok haklisin bir kac sorum var musaitseniz sorabilir miyim
Okadarıda fazla
Yolla gitsin
Ben bir şey diyemiyorum sizin kadar sorunlu başka ulkenin kizlarinda yok bu bir tek size has bir sey degil yabanci kizlarda da var bu
Ben sevgilimin regl olduğunu anlarım ve ona göre daha yumuşak davranırım. Öte yandan regl odluğunu sevgilisine söylemeyen kızları da anlamam, bu gayet fizyolojik bir olay, utanılacak bir şey de değil.
Regl olayini buyutmeyin devlet meselesi halinede getirmeyin
Sizce artık erkekler olarak seksi yaşam tarzı biçimine getirdiniz
@Şefkatlikalp2 ne diyon yav
Anladın sen
Regl olduğunu bildiği halde bunu yapıyorsa evet ama sen bunu söylemeyip kendi anlasın diye trip atıyor isen bence o erkek engellemeli.
Abi sizi anlamlandırmak varlık felsefesini sorgulamaya benziyor.
Hepiniz adet kanamasinin doğal bisey olduğunu haykırırsınız ama ogün gelince hobaaa
Kesinlikle eder zaten kendi dertleri var birde bizle mi uğraşsinlar
Tecrübesiz erkek başa beladır, bence hayattan men etmek en kolay ve kesin çözüm.
Herşeyi niye ona bağlıyorsunuz diye kızıyorsunuz sonra sapıttınız ha iyice.
Erkek nerden bilsin kadinin rengli olup olmadigini tabi evli degilse
bazan kadinlarda cok kapris yapiyor galiba oder periode stresi.
regliyim demeni istiyor onun için üsteliyor.
sizde ilk seferinde hastayım diyin..
hemcinslerim öküzde olsa korurum :)
Çok hassas oluyosunuz degil mi o dönem de ya ama ben anlarim sıkıntı vermem öyle
Biz sizin regl olup olmadığınızı nasıl anlayalım? Köpek balığı mıyız ya
Erkek bu odun gelmiş sap gider ne anlar halden aynı soruyu 5. Defa
Bilmiyordur hak etmez bu kadar bencil olmayın kadınlar
Bu kadar da anlayissizlik pes yani
Bizde herşeyi hak ediyoz ne işse
Artık öğrenmeli engeli hak eder
ben demem tam tersi her zaman yanında olurum :)
Regl olduğunu söylemek çok zor birsey mi ki?
Ne den engeli hak ediyor
Yapmaaaa sadece takvim tutmuyodur
etmez regl den anlamam
Engeli hakeden erkek temsili; cok ta fifi.😂
söylemezsen regl oldugunu hak etmez
Kan ağlıyorum demek çokmu zor söyle anlar
Etmez açıklanır devam ederse engellenir
Etmez açıklanır devam ederse engellenir
Çok azgın olacaksın engelleme lazım olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar