Kadınlar ve Regl! Regl Dönemi Hakkında Nokta Atışı Tespitler Yaptım!

Selam💜 Bugün gündemimiz regl, açıkçası bu konu hakkındaki tespitlerimi sizinle de paylaşmak istedim, yormayan bir bence olacak. İyi okumalarr🥳

Regl agrasifliği diye bir şey gerçekten var.

Aynen böyle 🙄
Aynen böyle 🙄

Evet gerçekten de regl agrasifliği diye bir şey var, özellikle erkeklere sesleniyorum bu konuda 😂 Hormonların artıp inmesi sebeplidir. özellikle de "progesteron" adlı hormonun artması azalması sonucu kadınlar da regl döneminde ektsra bir gerginlik, ters cevaplar verme, isyan, kavga çıkartma durumları olabilir. Bu dönemde kadınlara daha anlayışlı olmalısınız...Mesela ben de bu dönemde genelde daha agresif olurum.

Çünkü hormonlarının etkisinde yaşayan canlılarız😅

Regl libidosu diye bir şey gerçekten var.

Gife bak be jxjdkd
Gife bak be jxjdkd

Regl libidosu diye bir şey gerçekten var. Ama her kadında aynı anda başlayıp bitmez. Kimi kadınlarda reglden önce, kimi kadında regl sırasında, kimi kadında reglden sonra olur. Daha istekli olur, size daha cilveli davranabilirler. Hatta açıkçası bu dönemde kadınlarda baya bir istek artışı olur. Yine hormon sebepli😵.

Regl dönemi şanssızlığı diye bir şey gerçekten var.

Aynısı.
Aynısı.

Yaaa ne sandınız erkekler? Regl olmak, yetmezmiş gibi, bir de onun getirdiği aksikliler de bulur bizi. Kimimizin olmadık yerde arkasına geçer, kimimizin bir yerdeki işinde problem çıkar, kimimizin ise her işi aksi gider(o ben oluyorum) Regl olmakla alakası var mı bilmiyorum ama kesinlikle regl döneminde bütün olumsuz enerjileri üstümüze çektiğimiz kesin😑

Erkekler regl dönemi ilgisini fazla abartırlar.

Ah bu ben..
Ah bu ben..

Bu benim fikrim oldu, kızlar ne düşünüyor bilmiyorum. Erkekler regl döneminde bizden daha hassas olabiliyor bazen. Mesela "masaj yapmak, kutu kutu çikolata almak, sıcak su torbası tutmak, yemeğini getirmek, sürekli sevgi sözcüğü söylemek" gibi. Ben bize "hastaymışız" gibi davrandıklarını düşünüyorum 😂 Hayır masaja ihtiyacım yok, çikolata alabilirsin ama illa gerekli değil, sıcak su torbası da ne? Yemek yemek istemiyorum 😂, beni sevdiğini bu dönemde özellikle belirtmene de gerek yok bu yapmacık 😂

Hatta ben fazla ilgilenmesinden bunalırım, zaten midem bulanıyor olurken bir de onun ağzıma yemek tıkması veya çikolata vermesi ile uğraşamam beni yatağımda bıraksın kendi halime😂

Kızlar ne düşünüyor acaba?

Erkekler regl konusunda bizden daha bilgili.

Abazaları saymazsak😐
Abazaları saymazsak😐

Evet! Buna gerçekten imzamı atarım😂 Regl olan biziz, ama adamlar bizden daha bilgili😂 Mesela bunca sene ağrı çekerdim ve bunu normal sanardım, bir gün eski sevgilim bana regl başlamadan önce ağrı kesici iç dedi. Denedim, bu kadar mı fark eder😂

Bencemiz sona erdi, buraya kadar okuyanlar yoruma "zeytin" yazsın⚫

Kadınlar ve Regl! Regl Dönemi Hakkında Nokta Atışı Tespitler Yaptım!
Cevapla