Bende kullanmak isterdim lakin en ufak bi stres sinir bozukluğu bende gecikme veya erkenden olmama sebep oluyor hatta regl iken bu durumlar olursa 5 6 gun duruyo sonra tekrar basliyo doktoe bunun olabilecegini soylemisti normalmis
Regl, doğurganlık veya kadınlar hakkında bildirim göndererek bilgiler vermesi. ya da regl zamanı gerginken küçük motivasyon bildirimleri vermesi. ya da bu dönemde iyi gelecek yiyecek, içecek tavsiyeleri bitkisel çaylar gibi.
önceden yükleyip baktığım uygulamalar arasındaydı nedense regl günlerimi yanlış söylüyordu neysekş teknolojik cihazlara pek güvenmediğm için sadece denemek amaçlı yüklemiştim ve sonuö hüsran...🥲
Evet kullanıyorum bence çok yararlı yaklaştığı zaman haberin oluyor ve önlemimi önceden alabiliyorum ayrıca doğum olasılığı yüksek günleri takip etmesi de çok yararlı bir özellik.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hayir kullanmıyorum. Zaten kendi zamanımı bildiğim için gerekli duymuyorum...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Harika bir uygulama gerçekten kullanıyorum ve kafam rahat
Böyle uygulamalar gerçekten çok iyi oluyor çünkü ne zaman olduğunu ya da gecikti mi erken mi olduğunu gerçekten takip etmek gerekiyor. Hatta gecikince hamilelik döneminin de takip ediyosun
Kızlar Ne Diyor
Ay hiçbir regl uygulamasını kullanamıyordum sevmiyordum. Çook faydalı paylaşım teşekkürlerr 🧡
Hesaplamaya gerek duymuyorum sonuçta eninde sonunda olucak kaçış yok
Ben pepapp kullaniyorum yillardir ama artik eskisi gibi hosuma gitmiyor bunu deneyecegim
Çok güzel Bi uygulamaya benziyor hemen deneyeceğim.
Hiç duymamıştım hemen indirip deneyeceğim bakalım nasılmış
Kesınlıkle faydalı bir uygulama. Çünkü adet düzensizliği sağlık acısından problem olan bir şey
Bende kullanıyorum gerçekten güzel bir uygulama bayanlar tavsiye ederim
Ayy cok iyi uygulama bence. Ben hep takip etmekte zorlaniyorum kolay oluyorr
Vay, çok iyi, içi dolu dolu bir uygulamaymış.
Sevdim :)
ben telefonun not kısmına bugün oldum diye yazıyorum
Dünyam duruyor reglde böyle ruh halim bj Dünyada olmuyor
Orkid perio bende kullaniyorum gayet memnunum uygulamadan
Asla takip ermeyen birisiyim ama takip edenler için iyi olmuş👍
Beğenerek kullandığım telefonumun olmazsa olmazı bir uygulamadır
benim deee
Yurtdisinda yasiyorum.
Bu uygulamayi indirmek istedşm ama bulamadım çıkmadı
Acaba tek Türkiye de mi kabul ediliyor?
Böyle uygulamalar bana göre değil sanırım çünkü benim reglim asiri düzensiz iki veya uc ayda bi oluyorum :(
Tek kelimeyle muhteşemmm. Her kızın ihtiyacı olabilir. Teşekkürler
Kesinlikle başarılı ve gerekli bir uygulama. İnsanlar bu uygulama sayesinde hastalık var mı yok mu takip edebiliyorlar.
Reglim çok düzenli olduğu için böyle ygulamalar kullanmadım. İndirip denemem gerekiyor galiba. Faydalı gibi görünüyor.
bir dene bence de ben de indireceğim
Bende kullanmak isterdim lakin en ufak bi stres sinir bozukluğu bende gecikme veya erkenden olmama sebep oluyor hatta regl iken bu durumlar olursa 5 6 gun duruyo sonra tekrar basliyo doktoe bunun olabilecegini soylemisti normalmis
Regl, doğurganlık veya kadınlar hakkında bildirim göndererek bilgiler vermesi. ya da regl zamanı gerginken küçük motivasyon bildirimleri vermesi. ya da bu dönemde iyi gelecek yiyecek, içecek tavsiyeleri bitkisel çaylar gibi.
motivasyon bildirimleri süper olur valla
Bu çok güzel bir uygulama. Hayatımızı kolaylaştırdı teknoloji o halde beynimiz işlevini kaybettiğine göre olmasa da olur teşekkür ediyorum
Evet...
.
.
. pe ile başlayan bir uygulama vardı
Orkid en iyisi ya kendimi Orkid ile xok iyi hissediyorum
Güzel bir uygulama olmuş çünkü bu dönemlerin ne zaman olacağını çoğu zaman unutuyoruz ve başımıza büyük sıkıntılar çıkarabiliyor
ben de çok unutuyorum ya
önceden yükleyip baktığım uygulamalar arasındaydı nedense regl günlerimi yanlış söylüyordu neysekş teknolojik cihazlara pek güvenmediğm için sadece denemek amaçlı yüklemiştim ve sonuö hüsran...🥲
Evet kullanıyorum bence çok yararlı yaklaştığı zaman haberin oluyor ve önlemimi önceden alabiliyorum ayrıca doğum olasılığı yüksek günleri takip etmesi de çok yararlı bir özellik.
Hayir kullanmıyorum. Zaten kendi zamanımı bildiğim için gerekli duymuyorum...
Harika bir uygulama gerçekten kullanıyorum ve kafam rahat
Böyle uygulamalar gerçekten çok iyi oluyor çünkü ne zaman olduğunu ya da gecikti mi erken mi olduğunu gerçekten takip etmek gerekiyor. Hatta gecikince hamilelik döneminin de takip ediyosun