1- yatak 2- sıcak su torbası 3- sıcak içecek 4- film 5- çikolata 6- sevdiğim adam
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Başarıdan başarıya koştuğun en yoğun gününde bile hedeflerine odaklanmanı kolaylaştıracak yumuşaklık ve koruma. Muhteşem koku hapsedici sızdırmayan geniş kapasiteli
Kızlar Ne Diyor
Kötü kokudan nefret ederim güzel kokması benim için yeterli
ne gerek var adı üstünde özel gün dinlenmemiz ve sıcakta kalmamız lazım.
1- yatak
2- sıcak su torbası
3- sıcak içecek
4- film
5- çikolata
6- sevdiğim adam
Başarıdan başarıya koştuğun en yoğun gününde bile hedeflerine odaklanmanı kolaylaştıracak yumuşaklık ve koruma.
Muhteşem koku hapsedici sızdırmayan geniş kapasiteli
sızdırmaması gerçekten çok önemli
Koruma, cilt ile uyumu, koku propleminin olmaması ve genişlik
Evet istediğim 6 şey fazladan da olabilir. Teşekkürler.
Adet kanaması fazla olan biri olarak sızdırmaması, çabuk emmesi, koku yapmaması..
Sızdırmamasi ve kanatlarinin tamamen sarmasi ve yapışkaninin saglam olmasi
Gerçekten Orkid kadar mükemmel bir ped markası tanımadım çok teşekkürler bu güzel yazı için
Ağrılar, hareket sıkıntısı, kıyafet seçiminde kısıtlanma…
Herkes yazmış benim yazmama pek gerek yok rahat açıkcası
O son mükemmel zamlar olmasaydı süper olurdu ama yinede Orkid mükemmel bir marka
Piyasadaki en iyi ürün Orkid hassasiyetiniz için teşekkür ederiz
Sevgili Orkid fiyatların ülke ekonomisine karşı durup yükselmeyeseydi iyiydi :(
ben yerimden kalkamıyorum insanlar neler yapıyormuş vay be
Hahaha üşenme :D
Kaliteli marka, kullanmayan arkadaşlara öneririm (siyah poşet isteyiniz)
ben de bu ay denemeye karar verdim
Çikolata
Bir sürü çorap
Sıcak su torbası
Battaniye
Şarj aleti
Telefonum
ay evet kimse 1 hafta boyunca rahatsız etmesin beni istiyorum
Orkid ile kendimi hep rahat ve guvende hissediyorum tesekkurler Orkid
Evet bu her zaman daha iyi kesinlikle! Biraz pahalı ama yine de tercih edilebilir.
artık pahalı olmayan şey yok ki maalesef
@gossipgirl gerçekten öyle
Başka marka kullanmıyorum zaten. Gece sızma koku da yapmıyor misss
Ben de kullanamıyorum başka markaları tahriş sorunu çok yaşadım, sızdıran da vardı
Orkid güvendiğim bir marka çoğu pede güvenemiyordum şu zamana kadar
Evet bu sorunlar var maalesef ilk günler çok ağrılı geçiyor çok geliyor adet kanıno da sorun
Çikolata , şekerli ne varsa çay ve tabi ki Orkid gece koruması :)
O dönemde mahvoluyoruz zaten ihtiyacımiz olan biraz rahatlık ve uyku :)
Orkidin yeni çıkardığı serisini uzun bir süre kullanacağa benziyor
Spor yapınca ağrım azalıyor ama genelde çok hareket etmiyorum
Evet hareket etmek ağrıyı azaltıyor gerçekten
Orkid kanatlandırır. Bu durumda You are free as a bird demek istiyorum.
İnceliği güzel seviyorum ama hemen sızıyor:( ince olunca kıyafette belli olmuyor
Teşekkürler Orkid her zaman her şartta yanımda olduğun için.
Teşekkür ederim Orkid her zaman her koşulda yanımdasın