Öncelikle çok güzel bir içerik olmuş. Özel günlerimizde istediğimiz hareketlerimizi kısıtlamayacak, koku yapmayacak, rahatsız edici sesler çıkarmayacak, fazlasıyla ince ve rahat bir ped. Bunların hepsini Orkid ile bulduğum için çok memnunum 😍
Benim için şunlar çok önemli: • Pedlerin rahat olması • güzel kokması, lavanta gibi ya da portakal çiçeği • daha uzun süreli kullanım, • bir yere oturduğunda k*nın leke olmaması
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Güzel içerik olmuş. Kendimize hatırlatmamız gereken maddeler bunlar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla hangi pedi kullanirsan kullan.. Ilk gunleri insanin cikasii gelmiyorrrr
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hareket ederim ama o kadar da değil ya. Yine de fazla korumadan bişey olmaz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Keske tek sıkıntı ped olsa sabah beri belim kopuyor
Kızlar Ne Diyor
Öncelikle çok güzel bir içerik olmuş. Özel günlerimizde istediğimiz hareketlerimizi kısıtlamayacak, koku yapmayacak, rahatsız edici sesler çıkarmayacak, fazlasıyla ince ve rahat bir ped. Bunların hepsini Orkid ile bulduğum için çok memnunum 😍
Kesinlikle ben de
Regl döneminde spor yapanları ayakta alkışlar şapkamı çıkartır ceketimi iliklerim ben yataktan zor çıkıyorum valla yapan varsa helal olsun 🤝😌
Öncelikle içerik için teşekkür ederim
Ben naparsam yapayım resmen yangında kavruluyormuş gibi oluyorum özel günümde 😅
Gerçekten özel günlerimde okula gitmekten nefret ederdim.
Ta ki böylesine koruyucu pedler çıkana kadar. :)
Ben regl dönemin uzun ve fazla oluyor ağrı sancı sinirlilik korku endişe o gün hiç bir şey yapmak istemiyorum.
Duygu değişimleri de çok zorluyor insanı
Güzel kullanılır ürün fiyatı da biraz uygun olsaydı 😃
Benim için şunlar çok önemli:
• Pedlerin rahat olması
• güzel kokması, lavanta gibi ya da portakal çiçeği
• daha uzun süreli kullanım,
• bir yere oturduğunda k*nın leke olmaması
Güzel içerik olmuş. Kendimize hatırlatmamız gereken maddeler bunlar.
Valla hangi pedi kullanirsan kullan.. Ilk gunleri insanin cikasii gelmiyorrrr
Hareket ederim ama o kadar da değil ya.
Yine de fazla korumadan bişey olmaz.
Keske tek sıkıntı ped olsa sabah beri belim kopuyor
Uygulama harika farkli bir uygulamayi kullaniyordum fakat bu daha kullanisli
Para
Güzel kıyafetler
Ağrı kesiciParfümRahat ayakkabıProshe
Aşırı iğrenç bi şey senelerce Orkid kullanmadım mahfediyodu beni ve sızdırıyodu kotex e geçtim aşırı memnunum
Regl günlerinde daha hareketli olmak istesemde olmuyor maalesef. Regl günleri yataktan kalkıpta yemek bile yiyemiyorum
Orkid rahatlık bakımından tercih ettiğim bir marka çünkü reglimde sadece yatıp dinlenmek istiyorum :)
gerçekten her şeyiyle çok rahat bence de
Biraz pahalı olsa da gerçekten rahatlığın hakkını veriyor, kendimi güvende hissettiğim tek ped ama keşke fiyatlarda biraz indirim yapılsa
En keyifli sosyal aktivitelerin sırasında kötü koku ihtimalini dert etmemeni sağlayacak koku hapsetme teknolojisi
Gerçekten kesinlikle öyle sporda ve günün neredeyse her yerinde bazen tek ihtiyacımız sızdırmayan bir ped her şey için teşekkürler Orkid♥️
Özellikle koku hapsetme teknolojisi harika. En rahat edemediğim nokta koku olduğu için benim adıma çok önemli. ✌️
Aradıgım tum rahatlik cidden orkidde fazlasiyla hareketli zamanlarimda hic bir sekilde sorun olmuyor tesekkurler Orkid
Yumuşacık ve sızdırma yapmıyor
Bence aradığım her şey, Özellikle de rahatlığin bulunduğu tek marka. Hassas cildim var benim için tam bir kurtarıcı.
Benim için de öyle
O günler hiçbir şey yapasım gelmiyor spor falan hak getire o yüzden de yatıp durduğum için oedin önemi yok zarar vermesin yeter
Ağrın mı oluyor
O ağrı yeter ve herşeye bedel gibi bu durumda bedel ödendi diyebilir miyiz? Bilemiyorum. Rahat olmak şart ya!
Regl döneminin en yoğun günlerinde bile tedirgin hissetme, hayatı erteleme diye ihtiyacın olan en önemli şey ekstra koruma
Karton gibi sert olmasın yumuşacık olsun benim için yeter ha bir de yoğun gecelerimde sızdırmaması çok önemli
Hışır hışır yapan pedler ne kötü ya
çok güzel rahatlığı en çok da pedin kalitesi regl psikolojini etkiliyor bence rahatsızken hiç iyi olmuyo
1-çikolata
2-çikolata
3-çikolata
4-çikolata
5-çikolata
6-çikolata
Durum anlasılmıstır diye umuyorum 😁😁🍫
fiyatlar yukselmese cok iyi resmen moralim bozuluyor regl olunca:(
Önemli olan fiyatı mecburuz almaya ama fiyatlar uçmuş yani