Orkid iyi hoş ama en çok menstrual kap kullanırken rahat ediyorum. Hem doğaya fazla atık bırakmamak, hem de türkiye şartlarında maddi olarak daha mantıklı oluyor. Size de tavsiye ederim🧡
Cok güzel bir paylaşım ama birazda fiyatta yardımcı olunsa cok pahalı 🤷♀️🤷♀️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Masabaşı çalışan biriyim. Özel günlerde ped rahatsız edebiliyor sürekli oturduğum için. Orkid gibi köklü bir markaya güvenim tam, ne sızdırıyor ne rahatsız ediyor, mis <3
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
6 şey değil ya 1 şeye ihtiyaç var
O da para. Yani paran varsa özel günler çok rahat yoksa ayvayı yedin.
1. Sızıntı olmayacağına dair yüzde yüz güvence. 2. Rahat dar olmayan giysiler. 3. Renkli elbiseler. 4. Bolca protein ve vitaminli + lezzetli gıdalar. 5. Az bir azcık çikolata. 6. Bolluca sevgi. Şefkat:)
Kızlar Ne Diyor
Orkid
sızıntısız
rahat
korumalı
neşeli
pozitif
Orkid olması yeterli :D
Bu günleri hareket sınırlaması olmadan geçirmek en çok önemsediğim şey.
kesinlikle ya
Hiç önemli değil bence özel bir günüm de illa ki cinselşik olacak diye bir kayde yok
www.instagram.com/.../?utm_medium=copy_link
Orkid iyi hoş ama en çok menstrual kap kullanırken rahat ediyorum. Hem doğaya fazla atık bırakmamak, hem de türkiye şartlarında maddi olarak daha mantıklı oluyor. Size de tavsiye ederim🧡
Orkid gerçekten kullandıklarım arasında en iyi ped markası
Doğru bir ped seçimiyle hareket ozgurlugim kisitlanmiyor
Hem dokusu çok iyi hemde kacırmıyo bence dünyanın en iyi markalarının arasında olabilir
Harika olmuş ellerinize sağlık. Orkid gerçekten süper bir marka...
Elinize sağlık baya bilgili ve güzel bir çalışma olmuş
Orkid'in emiciliğine bayılıyor ve tüm özel günlerimi Orkid'e emanet ediyorum.💜
😍😍😍
– emiş gücü
– tatlı
– ağrı kesici
– rahatlık
– yumuşaklık
– inceliği
eğer tüm bunları sağlıyorsa harika bir marka demek
hiç düşünmediim ama kesin yumuşaklık konfor ve kokudu kokması özelliklede çıldırtıyor beni
Regl döneminde yaşadığımız zorlukların hepsinin düşünülmüş olması çok güzel
Orkid sağolsun :D
Sıcak su torbası, papatya çayı, battaniye çikolata ve bol bol bunalım.
başarılı buldum teşekkürler benim için faydalı oldu
Teşekkürler @Orkid 💖💖 Cok güzel bir paylaşım ama birazda fiyatta yardımcı olunsa cok pahalı ❤️🩹
Özellikle gece uyku da rahat uyumam için orkidi tercih ediyorum. Rahatsız etmiyor beni.
Kanatların geniş olması lâzım çamaşırı tam sarması gerek.
İstediğim gibi hareket edebiliyorum. Orkid kullanıyorum çünkü.
Cok güzel bir paylaşım ama birazda fiyatta yardımcı olunsa cok pahalı 🤷♀️🤷♀️
Masabaşı çalışan biriyim. Özel günlerde ped rahatsız edebiliyor sürekli oturduğum için. Orkid gibi köklü bir markaya güvenim tam, ne sızdırıyor ne rahatsız ediyor, mis <3
6 şey değil ya 1 şeye ihtiyaç var
O da para. Yani paran varsa özel günler çok rahat yoksa ayvayı yedin.
Her ay bu döngüyü yaşamak cok sıkıntı yahu.. teşekkürler
Harikaymis. Güzel paylasim olmus elllerinize saglik
sızdırmaması çok önemli, her an tedirgin dolaşmak istemem
çok kötü oluyor ya o tedirginlik
Normal günlerde bile seks yapmıyorum ki özel günümde hiçbişey yapmam 😂 bu arada orkid’den başkasını kullanmam 😉
Benı hasta bezi bile tatmın etmez regl gününde. Biz özel gün desek cahillik olur Orkid dediginde sorun yok.
o kadar mı yoğun oluyorsun
Maalesef
1. Sızıntı olmayacağına dair yüzde yüz güvence.
2. Rahat dar olmayan giysiler.
3. Renkli elbiseler.
4. Bolca protein ve vitaminli + lezzetli gıdalar.
5. Az bir azcık çikolata.
6. Bolluca sevgi. Şefkat:)
az birazcık mı çikolata :d
Pedle hareket konusunda bir sıkintim yok da şu pedler şu agriya da bir çözüm olsa valla ayağa kalkamayacak kadar kötü geçiyor bazen
Valla ağrı zor