Sporun genç kızlar üzerindeki olumlu etkileri tartışmasız olsa da, ergenlik döneminde yaşadıkları fi
Özel Günler & Hijyen Genç Kızların Ergenlikte Spora Devam Etmesinin 6 Olumlu Etkisi (Sayfa 5) Orkid Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 140 Genç Kızların Ergenlikte Spora Devam Etmesinin 6 Olumlu Etkisi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 14 kişi beğendi
Idonthaveamembername Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bu faydalı bilgiler için teşekkür ederim 0 0 Yorumla
galaksilibiesma Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Bence spor evrensel bir rahatlama yöntemidir. 0 0 Yorumla
KızılTurp Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Orkid hediye yolla kanka bize 0 1 Yorumla Pikachu +1 yıl 😅 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl çok güzel ama ben spor yapmaya üşeniyorumm 1 1 Yorumla Pikachu +1 yıl hangimiz üşenmiyoruz ki, önemli olan bunu aşmak Yorumla
princessscindirella Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Bu güzel bilgiler için teşekkürlerimi sunuyorum 0 0 Yorumla
Yarenn323 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Boy uzaması ve sağlık için kesinlikle çok önemli 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Vücutları şekilleniyor sağlıklı oluyorlar 0 3 Yorumla DoRisS +1 yıl Sağlık kadar genç kızlar için görünüş de motive edici her şeyi çözüyor bu spor :) Yorumla Pikachu +1 yıl @DoRisS Ben bu yaşımda spora başlamayı düşünüyorum, genç yaşlarda başlasaydım belki temelim olurdu ne yazık Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bende başlamak istiyorum ama cesaret edemiyorum 20 yaşındayım geç mi hala Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl keşke ben de zamanında devam etseydim spora :'( 0 1 Yorumla DeNiZ-41 +1 yıl Ayy tek pişmanlığım bu Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Harika bilgiler. Teşekkürler orkid 🧡
Bilgilendirme için teşekkürler :)
Teşekkürler 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Teşekkür ederiz, güzel paylaşım için.
Faydalı bilgiler teşekkürler
Bu faydalı bilgiler için teşekkür ederim
gayet güzel bir bilgi olmuş
Guzel bir bence tesekkurler
Sporun faydalari saymakla bitmez. Bedenen, ruhen, beynen.
Spor hayatın her alanında önemli
biraz zor ama yinede başara biliyoruz
Spor önemli, emeğinize sağlık.
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
Bence spor evrensel bir rahatlama yöntemidir.
Süper olmuş.. Ve her birisi çok önemli
Orkid hediye yolla kanka bize
😅
Spor yapmak hem ruha hem bedene iyi gelir 👍🏼
çok güzel ama ben spor yapmaya üşeniyorumm
hangimiz üşenmiyoruz ki, önemli olan bunu aşmak
Bu güzel bilgiler için teşekkürlerimi sunuyorum
Boy uzaması ve sağlık için kesinlikle çok önemli
Çok iyimiş yA güzel içeirk
Fit kalınıyor en önemlisi
Umarım bu bilgiler işe yarar teşekkürler
Kesinlikle spor ağrılara iyi geliyor!
Vücutları şekilleniyor sağlıklı oluyorlar
Sağlık kadar genç kızlar için görünüş de motive edici her şeyi çözüyor bu spor :)
@DoRisS Ben bu yaşımda spora başlamayı düşünüyorum, genç yaşlarda başlasaydım belki temelim olurdu ne yazık
Bende başlamak istiyorum ama cesaret edemiyorum 20 yaşındayım geç mi hala
keşke ben de zamanında devam etseydim spora :'(
Ayy tek pişmanlığım bu
Spor bu yüzden önemli işte
Her şeyden önce spor özgüvendir..
Teşekkür ederiz Orkid. İyi ki varsın
Sporsuz olmaz tabi çok iyi olmuş