Sporun genç kızlar üzerindeki olumlu etkileri tartışmasız olsa da, ergenlik döneminde yaşadıkları fi
Özel Günler & Hijyen Genç Kızların Ergenlikte Spora Devam Etmesinin 6 Olumlu Etkisi (Sayfa 4) Orkid Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 140 Genç Kızların Ergenlikte Spora Devam Etmesinin 6 Olumlu Etkisi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 14 kişi beğendi
Hayaltu Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Ben regl döneminde spor değil yataktan kalkarsam şanslıyım 0 0 Yorumla
Ahsen12345 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Ileride Hamilelikte defirme olmamalari büyük bir arti bence spor yapan kizlarda 0 1 Yorumla DeNiZ-41 +1 yıl Evet vücut daha sağlam olduğu için direnci çok yüksek oluyor bu dönemlerde Yorumla
Belrszzz Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Boy uzamasına yardımcı olduğunu biliyorum bir de stresten uzak tutuyor 0 1 Yorumla Pikachu +1 yıl Ya ağrıları azalttığını yeni duydum regl sürecinde mi yapılması gerek Yorumla
Bilemedimisimolayini Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Sadece genç kızlar degil yapabilen her insan spor yapmali 0 2 Yorumla Aleyna +1 yıl Bu çok güzel bir bakış açısı Yorumla Pikachu +1 yıl Kesinlikle genç erkek çocukları da yapmalı tabii ki Yorumla
Berraa96 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Mükemmel bir yazı kızların sporunu çok destekliyorum 0 0 Yorumla
Kiraz04 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Gelişimin daha iyi olması için devam edilecek tek şey sporr 0 0 Yorumla
mühendiscansu Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Hem ruh sağlığı hem de beden sağlığı için gerçekten çok önemli 0 1 Yorumla DeNiZ-41 +1 yıl Zihin sağlığı da Yorumla
Bitanesi6363 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Ergenlikte spor yapılması çok iyi boy da uzuyor hızlı bi şekilde 0 0 Yorumla
unhappywomenn Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Şu içerikten sonra keşke tekvandoyu bırakmasaydım dedim bi 🥺 0 1 Yorumla Pikachu +1 yıl ben de başlasam mı dedim başlıyorum :) Yorumla
betüşümsü Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Gelde bunu bir gün spor yapıp üç gün yapmayan bana anlatın… 0 1 Yorumla Pikachu +1 yıl ahaha en azından deniyorsun bu güzel ben de başlayacağım Yorumla
Kiyaslanyanbebis Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl Aşırı ozguvenliydim sporla ilgilenirken bıraktım bitti 0 1 Yorumla Pikachu +1 yıl neden bıraktınız? Yorumla
Zeynep__34 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Zayıf kalmak en güzel neden bence ben bıraktıktan sonra hep kilo aldım 0 0 Yorumla
hazallsssl Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl ergenlikte spor aşırı önemli kesinlikle gidin ben pişman oldum... 0 0 Yorumla
Jdkdksls Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Kesinlikle boylarının uzaması için yapılması gerekli 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Fiziken iyi olunca özgüveni gelişiyorBeyni spor yaparak gelişiyorMutlu ve sağlıklı oluyor Daha nolsun 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Spor gerçekten gençlerin gelişimine olumlu yönde çok fazla etkisi olan bir şey. 0 1 Yorumla DoRisS +1 yıl Faydaları gerçekten o kadar fazla ki neden yapmıyorum diye sorguluyor insan Yorumla
BenErkegimAdimYalcin Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Bişey olmaz nolabilirki benim düşüncem tabi 0 0 Yorumla
ndnencndn Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Spor herkes için olması gereken temeldir 💪🏻 0 1 Yorumla Pikachu +1 yıl alışmasak bile ben bu hafta başlayacağım geç değil valla Yorumla
_Asyacik_ Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Spor iyidir. Ergenlikte ben de spora gittim. 0 2 Yorumla DeNiZ-41 +1 yıl Ben tam olarak öz güven sorunu yüzünden hiçbir spor dalıyla uğraşamadım Yorumla _Asyacik_ +1 yıl @AngelKiss salon futbolu. Normal futbolden daha teknik oluyor. Hobi olarak basketbol ve dans yapardım. Yorumla
Yakamozgüzeli_ Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Seni seviyorum canım orkid❤️ 0 2 Yorumla DoRisS +1 yıl Orkid asla negatif bir marka değil ya pozitif saçıyor :) Yorumla Pikachu +1 yıl ben de seviyorum orkidi :) Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Ben regl döneminde spor değil yataktan kalkarsam şanslıyım
Ileride Hamilelikte defirme olmamalari büyük bir arti bence spor yapan kizlarda
Evet vücut daha sağlam olduğu için direnci çok yüksek oluyor bu dönemlerde
Boy uzamasına yardımcı olduğunu biliyorum bir de stresten uzak tutuyor
Ya ağrıları azalttığını yeni duydum regl sürecinde mi yapılması gerek
Sadece genç kızlar degil yapabilen her insan spor yapmali
Bu çok güzel bir bakış açısı
Kesinlikle genç erkek çocukları da yapmalı tabii ki
Mükemmel bir yazı kızların sporunu çok destekliyorum
Gelişimin daha iyi olması için devam edilecek tek şey sporr
Hem ruh sağlığı hem de beden sağlığı için gerçekten çok önemli
Zihin sağlığı da
Ergenlikte spor yapılması çok iyi boy da uzuyor hızlı bi şekilde
Şu içerikten sonra keşke tekvandoyu bırakmasaydım dedim bi 🥺
ben de başlasam mı dedim başlıyorum :)
Gelde bunu bir gün spor yapıp üç gün yapmayan bana anlatın…
ahaha en azından deniyorsun bu güzel ben de başlayacağım
Aşırı ozguvenliydim sporla ilgilenirken bıraktım bitti
neden bıraktınız?
Zayıf kalmak en güzel neden bence ben bıraktıktan sonra hep kilo aldım
ergenlikte spor aşırı önemli kesinlikle gidin ben pişman oldum...
Kesinlikle boylarının uzaması için yapılması gerekli
Fiziken iyi olunca özgüveni gelişiyor
Beyni spor yaparak gelişiyor
Mutlu ve sağlıklı oluyor
Daha nolsun
Spor gerçekten gençlerin gelişimine olumlu yönde çok fazla etkisi olan bir şey.
Faydaları gerçekten o kadar fazla ki neden yapmıyorum diye sorguluyor insan
Spor yapmayanların vücudu zaten batmış jdjdjd
Bişey olmaz nolabilirki benim düşüncem tabi
Sporsuz bir hayat düşünülemez
Orkid sen olmasan biz ne yaparız :)
Spor herkes için olması gereken temeldir 💪🏻
alışmasak bile ben bu hafta başlayacağım geç değil valla
Çok güzel içerik ellerinize sağlık
Spor iyidir. Ergenlikte ben de spora gittim.
Ben tam olarak öz güven sorunu yüzünden hiçbir spor dalıyla uğraşamadım
@AngelKiss salon futbolu. Normal futbolden daha teknik oluyor. Hobi olarak basketbol ve dans yapardım.
Seni seviyorum canım orkid❤️
Orkid asla negatif bir marka değil ya pozitif saçıyor :)
ben de seviyorum orkidi :)
Süper bir yazı olmuş teşekkürler.
Harika bir görüüüş olmuş 🤍
Bizi böyle düşünmeniz çok güzel. 🙈🙈🙈🙈
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Spora devam
kizlara tam destek ellerinize sağlık
Bilgilendirme için teşekkürler 🙏🏻