Spor çok önemli bende küçüklükten beri spor yapıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kendilerini daha zinde, daha güçlü ve enerjik hissederler. Ayrıca sağlık için de o kadar önemli ki.. Stresi azaltıp uyku kalitesini artırmaya kadar bir sürü faydası var..
Kızlar Ne Diyor
Şu dönemde aktiviteler gerçekten önemli özellikle spora ağırlık vermek sağlıklı ve dinç bir vücut için şart
spor herkes için şart ama genç kızlar için daha da şart
Karakter de bu yaşta oturuyor her şeyden önce
Hayatta her zaman sporun faydası ve anlamı vardır, o yüzden "devam edin kızlar" derim ve hayallerinizi hiç unutmayın ve onlara odaklanın.
Oyuna devam kızlar :)
Aynen 😇😇
Süper bir yazı olmuş. İlk iki maddeye çok katılıyorum. Öz güven ve ağrılar, başka büyük derdimiz yok aslında bu konuda. Teşekkürler Orkid
Öz güven ve ağrılar :) çok güzel parça ismi olurmuş regle özel
Ahahaha müzik grubu ismi daha iyi olabilir
😂😂😂
🤪🤪
Bir genç kız olarak:Bende bazen ruhsal ve psikolojik olarak sorunlar yaşamda sporun hayatındaki önemini yitirmeye çalışıyorum
Ah... gençlerin kafası o kadar dertle meşgul ki spora ayıracak vakit bulamıyorlar
Ergenlik dönemi vücudun gelişim gösterdiği zamanlardır bu yüzden vücudunda kas gelişimi, boy uzama gibi örnekler oluşur.
Bence cinsiyet fark etmeksizin çocukken ilgi alanına göre bir spor türüne yönlendirmenin çok faydası var.
Oysa ne kadar saçma erkeksi ya da kadınsı bir rol de yok
@DeNiZ-41 kim belirlediyse bu kuralları aksini yapan aptal oluyor maalesef erkek çocuğuna git voleybolcu ol da diyemiyorsun
Orkid #Sporadevam projesi ile genç kızları her alanda olduğu gibi sporda da desteklemeyi sürdürüyor. Teşekkür ederiz..💙
Bütün genç kızlara tam destekk içerik güzel ellerinize sağlık
Tam ergenlikte sporla uğraşmak bir kıza dağları delme yetisi kazandırır. Üstesinden gelebilirse. . .
Spor faydalıdır katılıyorum size, emeğinize sağlık.
Ağrını azaltır bir kere herşeyden öte. Orta tempoda yürüyüş olmalıdır
Fit bir vücut en önemlisi tabi. Ama ağrıya da cidden iyi geliyor
Ya ben bunu yeni öğrendim abs egzersizi mi yapmak gerek
Spor, hayatımızın her alanında olmalı. Buna her yaş ve vücut tipi dâhil bu konuda anlaşalım artık.
Her cinsiyette dahil
@AneSaa kesinlikle 🍀
Detayları unutmamak gerek :))
Sporu severim yapanıda desteklerim helede güzel yürekli kardeşlerimi🏃♀️🏃♀️🏃♀️
iyi niyetli projelere hep varız
İyi niyetli markalar da :)
Spor yapan kızlar genel olarak özgüvenli oluyorlar..
aynen öyle
Önemlidir, ergenlik döneminde sporla uğraşmak takım ruhu getirir bunun da birçok faydası vardır.
Takım ruhu inanın çoğu insan da yok. Çok önemli hem iş hem çevre için
Spor özgüveni artıran bir aktivitedir. Orkid çok güzel bir kampanyaya imza atmış 💙
Orkid gerçekten kadınların dertlerinden anlıyor
Saha çalışması neyse çok doğru gerçekten
Regl ağrılarını azalttığını yeni öğrendim.
Yarından itibaren spora başlıyorum. :D
Ahahaa normalde arttırır diye düşünüyoruz ama doğru ben çok yararını gördüm
En azından kötü alışkanlık, kötü arkadaş edinmezler
Aynı hedefte olduğu kadınlarla arkadaşlık kurması bence de... bu kimsenin konuşmadığı bir fayda tebrikler
☺️🙏
Güvendiğim tek marka her zaman yarı yolda bırakmıyor
Geçmişe dönsek voleybola gitmek isterdim boyum uzardı belki
Ben bu yaşımda başlayacağım galiba :)
4. madde gerçekten çok doğru. Spor regl ağrısını ciddi anlamda azaltıyo
@AngelKiss ben bu yaşımda deneyeceğim vallahi
Baya yararlı oldu bu bilgiler Bizim için teşekkürler
Geleceğe Güçlü adımlar atarak hedefe ulaşmak gibidir.
Spor çok önemli bende küçüklükten beri spor yapıyorum
Kendilerini daha zinde, daha güçlü ve enerjik hissederler. Ayrıca sağlık için de o kadar önemli ki.. Stresi azaltıp uyku kalitesini artırmaya kadar bir sürü faydası var..
Bu kadar faydası olan bir şeyi ne diye yapmayız değil mi çok garip varlıklarız
Spor her yaşta ve her bedende sağlık getiren bir eylemdir vücudu yeniler enerji verir
Spor yapmak= özgüvenli ve mutlu olmak. Kızlar için çok önemli.
Evet spor yapmak gerçekten her açıdan hayatınızı fiziğinizi sağlığınızı etkiliyor
Yararlı bilgilendirmeler. Orkide çok çok teşekkürler ❤