Özel günlerimde sızacak, kayacak diye evden bile çıkmıyordum eskiden. Orkid Platinum kullanmaya başladıktan sonra özel günlerimin diğer günlerden farkı kalmadı. :) Yaşasın özgürlük! 💃
önceden hiç rahat geçmezdi ve rahat geçmediği gibi bir de sancılarımla uğraşırdım, kullandığım pedler yüzünden hiç rahat edemezdim kendimi. son iki aydır orkid kullanıyorum ve daha önce aklım neredeymiş!
Rahat olmamda bir sıkıntı yok orkid olduğu için bu gibi şeyleri dert etmiyorum ancak yazları çok sıkıntı çekebiliyorum pişik olma ihtimalimiz çok yüksek özellikle dışarıdaysak ve değiştirmeye fırsatımız olmuyorsa
orkid ne kadar diğer markalara göre fiyat olarak biraz daha fazla olsa da rahatlık olarakta koku yaymaması açısından da her türlü benim ilk tercihim ve en çok güvendiğim markadır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
En sevdıgım ve benı rezıl etmeyen tek marka verdiğim para sonuna kadar helal olsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kalite olarak tartışılmaz zaten orkid. Güvenle yıllardır kullandığım tek marka
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bizleri düşünen birilerinin olması çok güzel, teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
ASSLAA sızdırma yapmıyor ayrıca bazı pedlerde koku yapabiliyor fakat orkid misss gibi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
En çokta uzun yolculuklarda rahatlıkla kullanılabilirsin. Sızdırma derdi yok.
Kızlar Ne Diyor
Özel günlerimde sızacak, kayacak diye evden bile çıkmıyordum eskiden.
Orkid Platinum kullanmaya başladıktan sonra özel günlerimin diğer günlerden farkı kalmadı. :)
Yaşasın özgürlük! 💃
önceden hiç rahat geçmezdi ve rahat geçmediği gibi bir de sancılarımla uğraşırdım, kullandığım pedler yüzünden hiç rahat edemezdim kendimi. son iki aydır orkid kullanıyorum ve daha önce aklım neredeymiş!
Rahat olmamda bir sıkıntı yok orkid olduğu için bu gibi şeyleri dert etmiyorum ancak yazları çok sıkıntı çekebiliyorum pişik olma ihtimalimiz çok yüksek özellikle dışarıdaysak ve değiştirmeye fırsatımız olmuyorsa
Orkid den şaşmam ki zaten bütün genç kızlara tavsiyemdir.
Orkid den başka ped mi vardı 😂 gerçekten regl olmaya ilk başladığım ergenlik zamanımdan bu zamana kadar başka marka kullanmadım
Ben tampon kullanıyorum kan kokusunu insanların almasını istemiyorum ve daha temiz buluyorum
Özel günlerde daha fazla rahatlık için güzel bir bence👏❤️
Sıkıntı yaşamıyorum
Sağlıklı beslenip spor yapıyorum bazı aylar sorun olabiliyor ama çok ciddi sorun yaşamıyorum
Tabiki Orkid.
Tercihimiz orkid...😍🥰
Sızıntı problemim çok fazlaydı ama orkidle çözdüm...
orkid ne kadar diğer markalara göre fiyat olarak biraz daha fazla olsa da rahatlık olarakta koku yaymaması açısından da her türlü benim ilk tercihim ve en çok güvendiğim markadır
En sevdıgım ve benı rezıl etmeyen tek marka verdiğim para sonuna kadar helal olsun
Kalite olarak tartışılmaz zaten orkid. Güvenle yıllardır kullandığım tek marka
bizleri düşünen birilerinin olması çok güzel, teşekkürler
ASSLAA sızdırma yapmıyor ayrıca bazı pedlerde koku yapabiliyor fakat orkid misss gibi.
En çokta uzun yolculuklarda rahatlıkla kullanılabilirsin. Sızdırma derdi yok.
Rahatlık denince "ORKİD". Severek kullandığım tek ped
özel günlerde orkid kulanmaya çok önem gösteriyorum sızdırmıyo dığer pedler gibi rahatsız etmiyo bence herkese tavsiye ederim
orkid gece kullnaıyorum, ve gerçekten yatakta put gibi yatmama, dışarda "acaba arkamda leke var mıdır?" gibi endişeye kapılmama gerek kalmıyor.
Rahatlığımı biraz sıcak su torbası yoga ve meditasyon ile sağlıyorum bacaklarıma verdiğim pozisyon sayesinde rahatlığım çok iyi oluyor 😊
Uyuyorum ve dışarı çıktığımda da arkadaşlarım bebek gibi kokuyorsun diyor bunun sebebi orkidin o güzel kokusu 🥺
Sıcak su torbam, çikolata , ıhlamur, adaçayı , yeşil çay, bir tane de D vitamini alıyorum geçiyor sancı regl dönemini en hafif böyle atlatıyorum 🙂
adet ağrımı önceden iğneyle geçirebilecek kadar şiddetliydi. şimdi apranax plus imdadıma yetişti ve tabiki sıcak suya yatmak
Orkidden başka kullanamıyorum
sancınız varsada bacağınızı çekebildiğiniz kadar karnınıza çekin durabildiğiniz kadar durun
Orkidi geçenlerde mecburiyetten kullanmak zorunda kalmıştım. İyiki de kullanmışım dedim. Oldukça rahattı.
valla 5 yıldır orkid kullanıyorum bi kere başıma taşma gibi ya da kötü kokular gibi olay gelmedi harika bi ped markası teşekkürler
Rezene çayı, sıcak su torbası ve orkid ile yaşasın rahatlık 😎
Başka tavsiyeniz var mı
Ağrı kesici almadan rahatlık mahatlık yok anam yok ne desek boş
Ha ha katılıyorum vallaha 😂😂
Bir pedin en önemli özelliği sızıyı emmesi ve bu yüzden Orkidi seçiyorum.. :)))
Futbol oynuyorum ve orkid ile özel günlere denk gelen maçlardan korkmuyorum
aslında daha kullanışlı. her geçen gün geliştikçe hayat kolaylaşıyor