Yazın son günlerini en iyi şekilde değerlendirmek mi istiyorsun? Doğru yerdesin: Senin için “yaz bit
Özel Günler & Hijyen Yaz Bitmeden Önce Mutlaka Denemen Gereken 6 Şey (Sayfa 4) Orkid Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 360 Yaz Bitmeden Önce Mutlaka Denemen Gereken 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 36 kişi beğendi
gökyüzündekinur01 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl kış gelsin bacım kış oturup kışı bekliyorum süper aktivite 1 0 Yorumla
birtkmsorularımvar Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl yaz mevsimi değilde kış mevsiminde dışarı çıkıp son soğuklarda müzik dinlemek.. 0 0 Yorumla
ozgsp Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Balkon keyfinden başka keyif tanımam helede akşamları. 0 0 Yorumla
Boldyninemillysi Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Yemeğin en leziz yerinin dibi olması gibi yazın tadı da sonunda çıkar. 0 0 Yorumla
iremmendess Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Istediğin kıyafetleri giymek vucuduna barışık olmak sanırım ben öyle dusunutorum 0 0 Yorumla
yalnizbirinsanim Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Saclarimin yaglanmasi en cok sikayetci oldugum sey yaz aylarinda. 0 0 Yorumla
whatsupimrightback Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Kesinlikle 3 😋😋Sütlü meyveli hafif tarifler yazı çekilebilir kılıyor bence 😚😚 0 0 Yorumla
Elizabethjnjn Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Yemek yapmak değişik yemekler denemek ve şarkı söylemeyi çok seviyorum 0 0 Yorumla
Anesssss Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Yazın basında paylassaydini, bir de daha iyi olurduu 0 0 Yorumla
Hatice3737 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Cok eğlenceli ve harika bir yazı olmuş cidden deniyicem bunları 0 0 Yorumla
afiliask58 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Tatile gitmek isterdim yaz bitmeden ama öyle bir imkanım yok 😔 deniz kum güneş ama bize hep yağmur 0 0 Yorumla
SonsuzAşk_ Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Yaz meyveleriyle hafif tatlılar yapmak tercihim 😋🙏 0 0 Yorumla
acheliaa Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Corona var olmasa da yaz falan anlamiyorum ben gerçi 0 0 Yorumla
bayanfantasma Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl yazın yanıyoruyoruz buna da bir çözüm resmen güneşe bir el sıkıyoruz 0 0 Yorumla
Sapyoseksüel01 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Spora başlamak en büyük hayalim bitmeden kışın pek etkili olmuyor 0 0 Yorumla
adılazımdeğil0 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl İnan hiç enerjim yok o kadar üşeniyorum ki hiç bir şey yapmak istemiyorum 0 0 Yorumla
masalımsı34 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Valla terlemekten alın yazım silinecek o yüzden klima karşısında geçiriyorum yazı 😂 0 0 Yorumla
Melek9494 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl bir çok maddeyi yaptim ve bu onlarda hep Orkid benim ile beraberdi 0 0 Yorumla
lilpanga Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Ah şimdi köyde olsam da çatıdan gökyüzünü izlesem dim , özendim 0 0 Yorumla
Ɲιgнтмαяє Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Evde spor yapmayı çoğunlukla denedim ama hepsindede yarım bıraktım 0 0 Yorumla
hlkglk Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl en iyisi balkon yazın en güzel yanı balkonda oturabilmek 0 0 Yorumla
Eüfleğcmeğcle Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Teşekkürler#orkidBalkondan Çıkamıyoruz bu yaz ayında 😊 0 0 Yorumla
Bestedmr Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Tabiki balkonda kendine güzel bir yer hazırlayıp yıldızları izlemek gibisi yok 0 0 Yorumla
Dünyanındonuyok Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl 5 çok iyiymiş ama pilates topum yok bu yüzden spor işine birşey diyemem. 0 0 Yorumla
ekoşeeeee Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl hepsi hareket gerektiriyor tembeller olarak film izlemekten öteye geçemeyeceğiz gibi 0 0 Yorumla
Safocan Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Tampon dururken ped kullanmak marka fark etmeksizin hijyenik gelmiyor 0 0 Yorumla
LAVİNİA1086 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Bunları bende düşünüyorum sonra sayfayı yenileyip yatakta diğer tarafa dönüyorum ve gece olmuş 0 0 Yorumla
Dolmabiber3 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Üniversite puanı beklediğin gibi olmayınca çeyiz hazırlamaya devamkee 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
kış gelsin bacım kış oturup kışı bekliyorum süper aktivite
yaz mevsimi değilde kış mevsiminde dışarı çıkıp son soğuklarda müzik dinlemek..
Balkon keyfinden başka keyif tanımam helede akşamları.
Yemeğin en leziz yerinin dibi olması gibi yazın tadı da sonunda çıkar.
Istediğin kıyafetleri giymek vucuduna barışık olmak sanırım ben öyle dusunutorum
Saclarimin yaglanmasi en cok sikayetci oldugum sey yaz aylarinda.
Kesinlikle 3 😋😋
Sütlü meyveli hafif tarifler yazı çekilebilir kılıyor bence 😚😚
Yemek yapmak değişik yemekler denemek ve şarkı söylemeyi çok seviyorum
Yazın basında paylassaydini, bir de daha iyi olurduu
Cok eğlenceli ve harika bir yazı olmuş cidden deniyicem bunları
Tatile gitmek isterdim yaz bitmeden ama öyle bir imkanım yok 😔 deniz kum güneş ama bize hep yağmur
Yaz meyveleriyle hafif tatlılar yapmak tercihim 😋🙏
Corona var olmasa da yaz falan anlamiyorum ben gerçi
yazın yanıyoruyoruz buna da bir çözüm resmen güneşe bir el sıkıyoruz
Spora başlamak en büyük hayalim bitmeden kışın pek etkili olmuyor
İnan hiç enerjim yok o kadar üşeniyorum ki hiç bir şey yapmak istemiyorum
Valla terlemekten alın yazım silinecek o yüzden klima karşısında geçiriyorum yazı 😂
bir çok maddeyi yaptim ve bu onlarda hep Orkid benim ile beraberdi
Ah şimdi köyde olsam da çatıdan gökyüzünü izlesem dim , özendim
Evde spor yapmayı çoğunlukla denedim ama hepsindede yarım bıraktım
en iyisi balkon yazın en güzel yanı balkonda oturabilmek
Teşekkürler
#orkid
Balkondan Çıkamıyoruz bu yaz ayında 😊
Tabiki balkonda kendine güzel bir yer hazırlayıp yıldızları izlemek gibisi yok
5 çok iyiymiş ama pilates topum yok bu yüzden spor işine birşey diyemem.
hepsi hareket gerektiriyor tembeller olarak film izlemekten öteye geçemeyeceğiz gibi
Tampon dururken ped kullanmak marka fark etmeksizin hijyenik gelmiyor
Bunları bende düşünüyorum sonra sayfayı yenileyip yatakta diğer tarafa dönüyorum ve gece olmuş
Üniversite puanı beklediğin gibi olmayınca çeyiz hazırlamaya devamkee
Spor tercihim yapmaya çalışıyorum boş zamanımda
Orkidle her şey daha kolay💜