Yaz mevsiminde ve özellikle bu son zamanlarda balkon keyfi benim için vazgeçilmez oldu. Boş zamanımın fazla olduğu bu günlerde gündüzleri balkonda çay eşliğinde kitabımı okuyorum
Ben arkadaşlarımı çağırıp Bahçemde Mangal yapıyorum, yaz bitmeden yapılması gereken ilk kuraldır benim için. Sonrasında yine Bahçemde eşim ile ya şarap içeriz, ya da rakı. Bunlar yaz harikası
Benim için yazın son günleri o tam yazlık mekanlarının yavaş yavaş boşaldığı hafif serinleyen akşamlarda Bozcaada da olmak serin sulara kendimi Bırakmak ve adalı taklidi yapmak misss💭
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bunları yapınca en iyi şekilde değerlendirmiş mi oluyoruz yani vay be
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Evde pilates ve egzersiz yapıyorum. Balkonda müzik eşliğinde kahve keyfi de güzel oluyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İyi ki varsın o zaman ama yenilik yaparsanız çok daha iyi olur.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Güzel bir paylaşım olmuş, teşekkürler. İyi ki varsın orkid
Kızlar Ne Diyor
Sevgili yapmak arkadaslarla tatil pasta yapmayi ögrenmek tum gun film dizi sahile gitmek portre cizmeyi denemek
Balkonda kendine özel bir alan hazırla; açık havada dizi keyfi yap, yıldızlara bakarak hayal kur.
İşte bu kısım tam benlik 🌸
Kesinlikle koruması ve alerji yapıp rahatsız etmemesi kalp ben
Bu tempoda yapmam imkansız ama okumak bile mutlu etti :)
Yaz mevsiminde ve özellikle bu son zamanlarda balkon keyfi benim için vazgeçilmez oldu. Boş zamanımın fazla olduğu bu günlerde gündüzleri balkonda çay eşliğinde kitabımı okuyorum
Ben arkadaşlarımı çağırıp Bahçemde Mangal yapıyorum, yaz bitmeden yapılması gereken ilk kuraldır benim için.
Sonrasında yine Bahçemde eşim ile ya şarap içeriz, ya da rakı. Bunlar yaz harikası
Benim için yazın son günleri o tam yazlık mekanlarının yavaş yavaş boşaldığı hafif serinleyen akşamlarda Bozcaada da olmak serin sulara kendimi Bırakmak ve adalı taklidi yapmak misss💭
Bunları yapınca en iyi şekilde değerlendirmiş mi oluyoruz yani vay be
Evde pilates ve egzersiz yapıyorum. Balkonda müzik eşliğinde kahve keyfi de güzel oluyor.
İyi ki varsın o zaman ama yenilik yaparsanız çok daha iyi olur.
Güzel bir paylaşım olmuş, teşekkürler.
İyi ki varsın orkid
Yaz günleri en vazgeçilmezim balkon keyfi.. Huzur gibi
Günde 3783 kez duş alın tatile gidemeyenler için birebir👍🏻👍🏻🙄
cesur korkmadan istedigim gibi eglenme firsatini verdigi icin orkide Teşekkürler
Bunların hepsini zaten yapıyorum. Bir de orkid çok iyi 💗
Listedeki çoğu şeyi karantinada ülkece yaptık sanırım😂
yazları kışın gelmesini bekleyerek geçiririm tam bir kış , sonbahar insanıyım
Canım orkid, yaşattığın bütün rahatlıklar için teşekkürler
En sevdiğim en rahat bulduğum marka şiddetle tavsiye ederim
Orkid ile her şekilde rahatım onunla olduğumda istediklerimi rahatça yapabiliyorum
Saclarimin yaglanmasi en cok sikayetci oldugum sey yaz aylarında bide denize felan girince iyice yıprandı
Bence ağrıları azaltmak için de bir ürün çıkarmalılar yoksa bu dediklerinizin hiçbirini yapamıyoruz :(
Yaz güzel bir mevsim. Severim yazı. Tavsiyelerinde güzel. Yaz bitmeden demişken Sezen Aksu'nun Yaz Bitmeden adlı şarkısını da seviyorum
Spor yapmak isterdim. Ve yeni yemek tarifleri denemek. Ama pijama partisi yapacak arkadaşlar yok ki. Evdeyiz pandemi dönemi
ben çilekli magnolia yapıyorum bence yaz için idela tatlı herkes denemeli, çilek mevsimi bitmeden koşun
Beynim:Bunlar harika fikirler
Üşengeçliğim:Hop birader nereye otur yat zıbar şimdi kim uğraşacaağk
Bisiklet ya da scooterla dolan hava serinleyince. Ev içinse badminton raketi al çık bahçeye oyna biriyle. Modun hemen yükseliyoe görüceksin
En iyisi balkonda dizi film keyfi yapıp yıldızlara bakarak hayal kurmak ama ne öyle bir ortam ne de o rahatlık var off offf
spor yapmak istiyorum ama hayatımda biraz yüzme yapmam dışında hiç yapmadım diyebilirim. hiç kasım yok. fitness yapmak istiyordum ama malum korona.
Balkon keyfisiii karantina moddumuz saolsun bu yaz bitmeden bişe yapamicam yani anca balkona çıkıyorum darlandımmm