“O mu, bu mu?” derken bizi ikilemde bırakan kadınsal durumlar…
İki arada kalıp seçim yapmak zorunda kalmak istemiyoruz! “Daha fazla taviz vermek yok.” diyorsan, seçim yapma zorunluluğuna son verecek bir yeniliği keşfetmeye hazır ol!
Görüş ve yorumlarında, seni seçim yapmaya mecbur bırakan kadınsal durumlardan bahsetmeyi de unutma!
1- Eğitim hayatında başarıyı yakalamaya çalışırken ev işlerinin nasıl yürüdüğünü öğrenemeyeceğimizin iddia edilmesi

2- Kariyerimiz ve annelik arasında bir tercih yapmamız gerekiyormuş gibi davranılması

3- Favori spor dalımız için “Kızlara göre değil” denmesi ve bunun sonucunda yaşadığımız ikilemin hayallerimizin önünde durması

4- Tadına doyamadığımız çikolataya “hayır” demeden formda kalmamızın imkansız görünmesi

5- Şık görünmek ve konforlu hissetmek arasındaki kıyasıya rekabetin taraf seçmemizi zorlaştırması

6- “Özel günlerde yumuşaklık mı, yoksa koruma mı?” diye düşünmeden bir ayımızın bile geçmemesi!

Özel günlerde yumuşaklık mı, yoksa koruma mı?
Artık seçim yapmana gerek yok! Yeni Orkid Platinum güçlü korumasını ipeksi kanatlar ile birleştiriyor. Şimdi bir önceki Orkid Platinum’a göre çok daha yumuşak*!

Koruyucu yan bariyerleri ve 1000 mikro yastıklı dual üst yüzeyi sayesinde Orkid Ultra Extra’ya göre daha iyi koruyan** Yeni Orkid Platinum ipeksi kanatları ile istediğin yumuşaklığı sağlar. Hak ettiğin yumuşaklık ve koruma için Yeni Orkid Platinum’a “Merhaba!” de!
Unutma, hayatın her anında #OrkidSeninle!
*Bir önceki Orkid Platinum’a göre
**Orkid Ultra Extra’ya göre
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Spor dallarının neredeyse hepsi için "bu kızlara göre bir spor değil" cümlesi nedeniyle kızlara engel olunması beni çileden çıkarıyor. Önümüze bir seçenekmiş gibi koyuyorlar ama aslında bu bir seçenek değil çünkü kızlar da istediği sporu yapabilir, fiziki avantajları kızlar da yakalar. Bu düşüncenin değişmesini ve değişimin kabul görmesini çok isterim.
"Ya evde oturup çocuğunu büyütürsün ya da çocuk doğurmaz kariyer sahibi olursun" safsafatasından bıktım! Bunun değişmesini isterdim
Kadın olmak çok yönlü olmak demek aslında. Hayata erkeklere göre dezavantajlı başlıyoruz; sosyal rekabetlerde. Bir konuda başarılı olduğumuzu kanıtlamak için daha çok çalışmaya, başarımızı daha çok kitleye duyurmaya mecbur bırakabiliyoruz. Kadın olmak çok zor ama üstesinden geliyoruz.
Seçim konusuna gelirsek; ikilemde kalmamak bizim elimizde çünkü biz güçlü bireyleriz. Çocuk da yaparız kariyer de, yemek de yaparız proje de, özel günlerimizde yumuşaklığın da bizimle olmasını isteriz korumanın da. ✌️
Lütfen özel günler de kullandığımız ürünler daha fazla fahiş fiyatlara satılmasın. Aslında bunların ücretsiz dağıtılması gerekirken daha bir de 2 katını ödüyoruz. Mecbur almak zorunda kaldığımızı da biliyorlar. Bütün kadınlar adına söylüyorum fiyata mecbur kalıp almak istemiyoruz😡
Beni seçim yapmaya herşey zorluyor ve ben seçim yapmaktan nefret ederim yani. Zaten birwz dengesizlik de var.. Ne biliyim ya zor gerçekten kadın olmak zor. Şu olsun bu olmasın demekle olmuyor ya yorumları okudum da ne biliyim. Kendimi aşağılamadığım sürece hayatımdan memnun olurum genelde. Bana benden büyük düşman yok.
Bayılıyorum @Orkid'in bencelerine. Ne kadar içten, samimi ve kadın ve ben ve biz. Çok tadında, çok bizden bir bence. Hepsini kalpten yaşayan tüm kadınlara selam olsun.
Teşekkürler Orkid yahu, hayatımızdaki yerin çok değerli...
Selam ponçikmom, Orkid'i tercih ettiğine ve güzel yorumlarını duyduğumuza çok sevindik💙
. Regl ağrısı. Kadınlar üzerindeki baskı. Kıl tüylerin alınması zorundalığı. Kadınların birbirlerini desteklememesi (kıskanması ). spor yaparken memelerin sallaması. kadınların aşağılanması yani cinsiyetçilik
"En iyisini yap sen ne yaparsan!" Sloganıyla işe koyulmuş bir markadan kötü sonuç beklenir mi ki? Her zamanki gibi mükemmelsiniz Orkid ailesi!! Rahat ve yumuşacık hissetmek her kadının hakkı herkes kullanmalı❤❤
Bu ürün harika bazen dışarı çıkmak korkutucu oluyodu ama orkidin bu serisi beni özel günde dışarda tedirgin olmadan gezmemi sağlıyo seçimse özel günler pastane önünden sürekli geçmem alıp almama arasında kalıp dayanamayıp çikolataya sarılırım
Feminine vs. Masculine
- Kırmızı ruj kadınsıdır.
- Kısa saç erkeksidir.
- Etek kadınsıdır.
- Kamuflaj desen erkeksidir.
- Öğretmenlik kadınsıdır.
- Polislik/Askerlik/Mühendislik vb. erkeksidir.
Eğitim hayatında başarıyı yakalamaya çalışırken ev işlerinin nasıl yürüdüğünü öğrenemeyeceğimizin iddia edilmesi durumu değiştirmek isterdim bir kız çocuğu isterse hem eğitimini hem de ev işlerini birlikte çok da güzel yürütebilir ✌😊🎈
Hepsine katılıyorum :) Sevdiğimiz spor dalı için ''kadınlara göre değil' denmesi biraz sinir bozucu. Koruma ve yumuşaklık arasında seçim yapmak zorunda bırakmayan Orkid hep yanımda ♥
Orkid hep yanında💙
Okudum diye kime misafirliğe gitsem tabağımı kaldırmama bile müsaade etmezlerdi kırıp dökerim diye. Müthiş bir ön yargı! Hem okudum hem de hamaratım çok şükür.
Eğitim hayatına devam ederken ev işlerini cidden öğrenmek biraz zor ama hayat müşterek ve tek kişinin kazandığı maaşla geçinmek te zor ayrıca evlenmeyebilirsin de bu sefer de kendinin paraya ihtiyacı olacak yani eğitim her türlü şart.
kadın olmak mükemmel bir şey bence kadınların isteyip de başaramıyacağı hiç bir şey olmadığına inanıyorum.
Seçim yapmak zorunda olduğum durumlarla ilgili ikilemde kalmıyorum, seçimlerim belli.
Seçim yapmak zorunda olduğum durumlarda seçim yapmak zorunda olmak da beni bozmuyor.
Kadınlar yaşamları boyunca kendilerine verilen ağır yükümlüklerin yansıra kendileri ile savaş halindedirler. Yukarıda belirtilen maddeler bunların bir kısmı sadece
İşin aslı, Kadın olmak zor zanaat
Can boğazdan gelir, bir daha mı gelicez dünyaya diyip yemeye devam etmek mi boğazını tutup istediğin fiziği elde edince istediğin kıyafetleri giymek mi ikilemiyle geçiyo hayatım 😂
Kesinlikle 2 🤦 çünkü nedense ya iş kadını olmamız gerekiyormuş ya da işi bırakıp çocukları kendimiz büyütmemiz gerekiyormuş gibi davranılıyor. Çok saçma
Reklamlarını çok beğeniyorum her videosunu izleme fırsatım oldu yeni genç kız olanlardan başlayan videolar da dahil ayrıca geçen aydan beri bu Orkid Essential Protection Süper Eko Paket kullanıyorum
Kadınların başaramayacağını söyleyenler gününden korkanlardır. Ancak o şekilde ikna ederek durdurabileceğini zanneder çünkü. Yeter ki istesin, her şeyi başarır kadınlar.
Kadın ve erkekler eşit midir sorusundan bıktım bunu sorgulayan cehaletin dibidir her birey kanun önünde eşittir. Fiziksel açıdan kimseyi karşılaştıramazsınız
Genellikle mağazada o elbiseyi mi, bu elbiseyi mi, şu elbiseyi mi kararsızlığı yaşayıp hepsini alıp çıkıyorum.
Gerçekten çok kaliteli bir ürün özel günlerim de hep yanımda
Selam _Boncuğum_, Orkid'i tercih ettiğine ve güzel yorumlarını duyduğumuza çok sevindik💙
😌😌
Spor evrenseldir. Erkege ait değildir.
Bir çok kadın başarılı sporcular var
Örneğin ben tenise hayranım ve Serena Williams ve Simona Halepin bir çok erkek tenisçiyi mağlup edebileceğini düşünüyorm.
Gonulden gelirse her şey başarılır.
Ailesinden uzakta okumuş olanlar (benim gibi) hem okulu hem yemek yapmayı gaayette eş zamanlı ilerletebiliyor.
Benim için başka bir seçenek anca yine orkid olur. En iyisini yapana kadar şimdilik orkid ultra extra 👊🏻😁
Sen kızısın yapamazsın algısı biz kızlar olarak bir şeyi istedikten sonra erkeklerden daha iyi yaparız ben kullanıyorum gayet memnunum
Reglimin bitmesine yakın hangi boy pedi kullanacağım hep kafamı karıştırıyor, acaba sizde de öyle olan var mı?
Kadınların başaramayacagı hiç birşey yok kariyerde cocuk da en zor spor dallarıda kadın için korkutucu değil bence orkid den memnunuz ya kısacası 😍