“Yazcılar” ve “kışçılar” savaşmaya devam etsin, sonbahar sevenler olarak huzurla mevsimin tadını çıkarıyoruz!
Mevsim ne olursa olsun özel günlerinde de hayattan geri kalmayan kızlar olarak çok eğleniyoruz; yorum ve görüşlerinle bize katılmayı unutma. 💜
1. Yazın bunaltıcı sıcaklarının son bulması ve herkesin şehre dönmesiyle, “anlatacak çok şey var” buluşmalarına tam gaz başlarlar. 🐣

2. Soğuklar iyice başlamadan şemsiyesiz ve montsuz sonbahar yağmurlarının tadını çıkarmak için kendilerini sokağa atarlar. 🌦

3. Aldıkları birkaç kilodan kurtulmak için en doğru zamanın geldiğini bilir; spor salonu üyeliklerini yenilerler. 🤸♀️

4. Evde geçirilecek en keyifli zamanlar için dizi listelerini günceller; “bunu izlemiş miydin?” diyen dizi kankalarına selam çakarlar. 🎞

5. Pastel tonların romantizmine süper hızlı ayak uydurmak için makyaj çantalarını sonbaharın vazgeçilmezi nude renklere teslim ederler. 💄

6. Özel günlerini pijama partisiyle taçlandırır; Orkid Platinum ile her anın tadını sonuna kadar çıkarırlar! 💃

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Soğuk havaları çok severim, bu havaların tadını regl döneminde bile çıkarabilmek için güvendiğim pedi seçerim ;)
Dört mevsimi de ayrı ayrı seven bir kadınım, sonbaharın keyfini de özel günlerime rağmen Orkid sayesinde çıkaracağım <3
👏👏👏
1) Kitap okumak
2) Sinemaya gitmek
3) Evde film gecesi düzenlemek
4) Satranç, GO, tabu, Playstation, Okey, bilardo, bowling, masa tenisi, squash, Twister oynamak
5) Evde karaoke yapmak, karaoke gecelerine gitmek, konsere gitmek
6) Tango kursuna gitmek, kizomba kursuna gitmek, milonga gecelerine gitmek
Hem yazın sıcaklığı hem de serin esintilerin bir arada olduğu sonbahar, benim dört gözle beklediğim bir mevsim, çok seviyorum :) Zaten her mevsimde olduğu gibi sonbaharda da özel günlerimde Orkid hep benimle olduğu için içim çok rahat ;) Ayrıca hatırlattığınız çok iyi oldu, sonbaharda izlenecek film listemi de en yakın zamanda güncellemeliyim :)
Hem yazın sıcaklığı hem de serin esintilerin bir arada olduğu sonbahar, benim dört gözle beklediğim bir mevsim, çok seviyorum Zaten her mevsimde olduğu gibi sonbaharda da özel günlerimde Orkid hep benimle olduğu için içim çok rahat Ayrıca hatırlattığınız çok iyi oldu, sonbaharda izlenecek film listemi de en yakın zamanda güncellemeliyim
6 maddelik sonbahar etkinlikleri listem:
1) tiyatro
2) kültür tatili
3) doğa fotoğrafçılığı
4) dağ/doğa yürüyüşü, kaya tırmanışı
5) arkadaşlarla şehre dönüş buluşması
6) en sevdiğim diziyle lüks çay keyfi saati
Bu kadar güzel havada dışarı çıkmamak olur mu hiç? Tabii ki olmaz. Hiperaktif yerinde duramayan biri olarak özel günlerimde sıkıntı çekiyordum. Ama bir gün kuzenimin önerisiyle kullandığım Orkid hayatımı kolaylaştırdı. Acabalardan kurtuldum.
3 haftadır regl olamıyorum çok mutsuzum şu an fakat ruj konusunda kesinlikle haklisiniz ben hep mat rumlara geçtim ve üstüme biraz kalın bir ceket alıp ve starbucksa uğrayıp uzun uzun yürüyüş yapıyorum ve çok iyi geliyor
Benim için sohbahar demek nude renkler demek. Sanırım sonbahar insanıyım ben. Bir de akşamları kızlarla pijama partisi oh mis gibi. Özel günlerimde bile sosyal bir insanım. Çünkü Orkid kalp ben.
Pastel tonların romantizmine süper hızlı ayak uydurmak için makyaj çantalarını sonbaharın vazgeçilmezi nude renklere teslim ederler.
Bu tabikide 👄💄
yağmur demişken havaya aldanıp önlemsiz çıkmışken aniden bastıran yağmura yenik düştüm :D bu yüzden sonbaharda açıkçası hiç bişeye hiç kimseye güvenemem :D
Yağmurda ıslanmayı ezelden beri çok sevmişimdir.. Liseye giderken dersten kaçar yağmurda ıslanırdım.. Antalya'nın yağmuru da malum tam benlikti 😊😊😊😊
Özellikle özel günlerimizde dışarı çıkarken sızıntı korkusu olmaması mükemmel hissettiriyor. Orkid sayesinde bu korkuyu hiç hissetmiyorum. Canım Orkid :*
“Yazcılar” ve “kışçılar” savaşmaya devam etsin, sonbahar sevenler olarak huzurla mevsimin tadını çıkarıyoruz!
Pastel tonların romantizmine süper hızlı ayak uydurmak için makyaj çantalarını sonbaharın vazgeçilmezi nude renklere bende varım💄
sonbahar en sevdiğim mevsim. yağmura karşı kitap okumak ve evde battaniye altında film izlemek için harika zaman ♥
Yaz mevsimi hariç diğer mevsimler kitap okumak çok hoşuma gidiyor en çok da sonbaharda. Bunun sebebini çok merak ediyorum acaba niye böyle
o sonbaharın inanılmaz güzel sıcaklığı.. Kat kat giyinmeye ve dışarda sararmış yaprakları , manzarayı izlemeye bayılıyorum!
Böyle güzel havalarda kendimi sokağa attığım zaman benim için değer biçilmez bir aktivitedir. En önemlisi özel gümlerimde beni hijyenik ve yumuşak hissi veren orkid yanımdaysa 💙
Sonbahar Camel renk kıyafetler taba bot çizmeler alma isteğimi artirsa bile evde izlemeyemedigim film ve dizileri izlemek ve en sevdiğim pijamalarım üstünde koltukta pineklemek , ice latte lerden yeşil çaya geçiş demek 👻
Ne yaz ne de sonbaharı seviyorum.
İlkbaharı seviyorum, benim için mutluluk verici ❤
Romantizme olan ilgim ve tutkum artıyor sebepsizce...
sonbahar fotoğraf çekmek için en ideal mevsim favori aktivitem bu sanırım sonbaharda )
Çok iç ısıtan bir liste olmuş insanın bir şeyler yapası geliyor. ❤️
Hem yazın sıcaklığı hem de serin esintilerin bir arada olduğu sonbahar, benim dört gözle beklediğim bir mevsim, çok seviyorum Zaten her mevsimde olduğu gibi sonbaharda da özel günlerimde Orkid hep benimle olduğu için içim çok rahat
İyiki varsın orkid özellikle platinium serisi bir harika
Yazın rüzgarı, kışın sıcağı özlüyorum. Ve orkid sen 4 mevsimimsin.
evde koltukta baddaniyeye sarılıp kahve içerken film izlemek :)
Kitap kahve, evde vakit geçirmek, belki arada bir film izlemek.. güzel olabilir
Yazın gezmekten kimse kimseyi görmüyor herkes tatillerde ama kışın oyle mi çağır arkadaşlarını yap sıcacık kahveni ohh var mı daha güzeli 🥰