’’Yaz bitse de enerjim hiç bitmesin’’ diyen kızları şöyle alalım!
Sonbaharda içini kıpır kıpır yapan her şeye, özel günlerinde de #banauyar demeye hazır ol!
Görüş ve yorumlarınla, mevsimin en enerjik kızlarının arasına katılmayı da unutma!
1- Yavaş yavaş serinlemeye başlayan havaları şıklığından ödün vermeden karşılamak için denim bir ceket

2- Yağmurda yürüyüş yapmanın ne kadar güzel olduğunu daha iyi fark etmeni sağlayan şeffaf şemsiye

3- Hava koşulları ne olursa olsun alıp çıkabileceğin, eşyalarını şövalye misali koruyan su geçirmez sırt çantası

4- Sonbaharın göz kamaştıran güzelliklerini keşfetme ve ölümsüzleştirme isteğini zirveye çıkaran fotoğraf makinesi

5- Özgür ruhunu yansıtan ve sokaklardaki kasveti dağıtan bembeyaz elbise

6- Özel günlerinde konforu sonuna kadar hissettiren ve içinden gelen her şeye özgürce #banauyar demeni sağlayan Orkid Essential!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Mevsimlerin en güzeline Orkid ile beraber başlamak şahane bir şey benim için 🥰 #banauyar
Orkid her zaman yanında 💙
Yeni döneme enerjik bir başlangıç yapmak için #banauyar dediğim 6 şey:
1) şehre dönüş alışverişi
2) arkadaşlarla şehre dönüş buluşması
3) yüksek yoğunluklu yüzme antrenmanı
4) en sevdiğim diziyle lüks çay keyfi saati
5) yazın son demlerinde hafta sonu kaçamakları
6) okul dönemiyle canlanan, birbirinden güzel tiyatrolar
Her zaman yanımda olan, beni hiç yarı yolda bırakmayan, bir kez bile değiştirmeyi düşünmediğim tek marka biricik Orkid'im varsa herşey #banauyar Teşekkürler Orkid, İyiki bizimlesin❤❤❤
Orkid her zaman yanında 💙
ayıp felan degil her kadında oldu gibi bende regl oldum ve orkidin platinumunu kullanıyodum ama markette gördüm ve dedimki denemeliyim gerçekten orkid ekibini takdir ediiyorum çok rahat çok yumuşak
Merak ettiğim şu madem boya parfüm içermediği için ürün ön plana çıkarılıyor platinium parfümlü sizin ürününüz severek kullanıyorum ama soru işareti oluşturmuyor değil 🙄
Canım Orkid iyiki varsın şu an reglken en büyük kurtarıcım 🖤 pedim bitti adres veriyorum bana biraz hediye yolla 😅🖤
Orkid her zaman yanında 💙
Orkid her zamn bnmle zaten her zaman ki kurtarıcım. ☺️Onun dışında yrmek temizlik ve bakımla dolu geçen günler😉😉
Sonbahara başlamak için öncelikle kendimi özgür hissetmeliyim. Özel günlerde beni özgür kılan Orkid ise her sonbaharda benim büyük yardımcım :)
Orkid ile hem ferah hem de rahat geziyorum sızdırmayacagini bildiğimden hiç bir markada orkid kadar rahat edemiyorum iyi ki varsın orkid
Orkid kullaniyorum ve cok memnunum. Tv reklamlarindaki kadinlar gibi beyaz pantolon giyip gezmiyorum ama en azindan suphe gelmiyo aklima sizdi mi sizmadi mi diye
Unutma Orkid her zaman yanında 💙
Hihi hep yanımda hkfkdjd
1 ⚓ 1- Yavaş yavaş serinlemeye başlayan havaları şıklığından ödün vermeden karşılamak için denim bir ceket
Bu kadar yağmur ve soğuk ardından bir de rus edebiyatı.🌸✌🏻😎
Orkid candır💕
Her serisi ayrı güzel.
Bütçe olarak da çok uygun. 😊
Asla başka bir marka ile kıyaslayamayacağım orkid tabi ki.
Şeffaf sarı şemsiyem var, fotoğraf makinem de var bir yağmur eksikti o da bugün yağdı :D
Sonbahar hüzün için değil gezmek ve eğlenmek için var! Orkid hep benimle <3
Orkid rahat ve temiz hissettiriyor tavsiye ediyorum hemcinslerim gibi 👏🏻❤️🙏🏻
Orkid Essential ile özel günlere erismek dilegiyle iyiki varsın
Yaz mevsiminden sonra bu mevsim çok rahatlatıcı cidden orkid de yanımdaa
tabi ki 1. yaz kış farketmez, rahat ve şıklıktan ödün verilmez 😎
Güvenli ve sağlam daha iyisini aramayın en iyisi bu
Kurtarıcımdır kendisi hiç yoksa cantam da 2 tane olur
Ceket sırt çantası beyaz bir elbise ve tabi ki Orkid✌❤
Sevgilim. Okulum. Gerçek dostlar. Yemek. Para. Huzur
Yağmuru altında bir ücret talep etmez ve kişisel bilgilerinizin güvenli şekilde muhafaza edileceğini garanti eder
Yağmura bayılırım. Sesi... kokusu. yağmurda şemsiyesiz dışarı çıkarım hep. 😍
1 tabikide bol ve salaş ceketler sonbaharın vazgeçilmezi..
Sonbahardaki renkleri seviyorum fotoğraf çekmek favorim :)
Aksine sonbahar bana hiç kasvetli gelmiyor nedense, çok huzur verici. Bence de öyleydi teşekkürler.
İlkbaharı sevenlerdenim ben sonbaharda huzursuz hissediyorum nedense 🤔