Herkese merhaba. Yaz sıcağında adet olmak katlanılamaz geliyor, değil mi? Benim için de durum katlanılamazdı fakat kendimce deneye yanıla yöntemler keşfettim ve sonuçları sizi de çok sevindirecek diye düşünüyorum. Peki ben yaz sıcağında adet dönemimi rahat geçirmek için neler yapıyorum?

1- Tiril tiril elbiseler ve bol kesim pantolonlar ile kendimi sıkmadan günlerimi rahatça geçiriyorum. Şu beli bağcıklı bol kesim pantolonları tekrar kim moda yaptıysa Allah razı olsun 😘

2- Adet dönemindeki tatlı krizlerinin en sağlıklı çaresi: meyveler! Canım aşırı tatlı bir şeyler çektiğinde hemen meyve tabağı yapıyorum ve afiyetle yiyorum. Bu aralar karpuz favorim 🍉

3- Yazın beni buz gibi bir su rahatlatır! Hem sıcaklar yüzünden daha çok susuyorum hem de adetimin rahat geçmesi ve dolaşımın kolaylaşması için bolca su içiyorum. Soğuk su candır 🌊💧

4- Adet olunca eve kapanıp boş boş oturmak olmaz, ben de saçlarımla oynuyorum! Örüyorum, maşayla şekil verip oldu mu olmadı mı diye bakıyorum, arada fön tutup klip çekiminde gibi rol kesiyorum :D Saçlarımla oynadıktan sonra bir rahatlama geliyor. Nedenini bilmiyorum, bilen yazsın 🤗

5- "Adet olunca banyo yapılmaz" diyenlere inat suyun altına giriyorum! Belki akıntıyı görmek istemeyen veya rahatsız olanlar bunu tercih etmiyor olabilir ama adet döneminde duşa girmek mükemmel bir rahatlama sağlıyor, mutlaka deneyin! 🥰

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Çok güzel yapıyorsun, ben de birçoğuna uyuyorum. Özellikle duş konusuna katılıyorum. İnsan bir ferahlıyor, rahatlıyor regl döneminde. Teşekkürler :)
Erkekler Ne Diyor
tebrik mı etmek lazım bu benceyı bılemedım:D ama olmus galıba :D anlamasamda dedıklerını. d