1. Vücudumuz hiç olmadığı kadar ağır kokar.

O dönemlerde hormonlar hızlı malum, sürekli duş alıp deodorant kullanmak zorunda kalırız.
2. Saçlarımız daha hızlı yağlanır.

Yağlı saçlarla mücadele etmek de çok zor oluyor, regl dönemleri bu bakımdan da çok sıkıcı.
3. Her gün giydiğimiz giysilerin içine zorla sığarız ama...

Pantolonlarımızın düğmesi genelde patlar. Karın şişliği malum :(
4. Tüylerimizin en çok çıktığı zamandır ayrıca...

Hatta regl olmasa tüylerinin çıkmayacağını düşünenlerimiz de var. Hepimizin ortak noktada olduğu konu ise o zamanlarda bir cımbız bile çok can yakıcı olabiliyor.
5. Koca bir sivilce yüzümüzün tam da ortasında çıkar.

Mesela burunun tam da ortasında çıkar, kim burnunun ucunda koca bir sivilce varken güzel görünebilir ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar