kariyerim için sosyalleşmekten çoğu kez vazgeçtim ama genelde hep eğlendim de... orkide gelince kesinlikle INFINITY serisi çok güzel... birde fiyatı indirime girse daha da seveceğim
Bunu duyduğumuza üzüldük 😔 Kadınların ihtiyaçlarına göre pedlerimizi iyileştirmeye devam ediyoruz. Dolayısıyla yorumların bizim için çok değerli ve mutlaka dikkate alacağız✌️
Kızlar Ne Diyor
kadınlar sandıklarından daha da güçlüdür. Her şeyi başarır
kadını güçsüz olarak göstermeleri de ayrı ironi biz her şeyi başarırız
Pes diye bir kelime yok bizde o zaman olmaz ama elbet bir gün istediginizi aliriz
Herşeyin üstesinden gelen güçlü kadınlar iyiki var 😊
Biz kadınlar her şeyi başarır ve üstesinden geliriz.
Pes etmek yok <3
Bizi kız olmakla suçlayanlara karşı dimdik ayaktayız.
Hayallerinizden vazgeçmeyin. Kuralları belirleyin. :) Eline sağlık
Çok şükür bunu cikarana o olmazsa ne yapardık ya onsuzluğu düşünemiyorum bile
Yeni yıldaki güzel hedefler olmuş benimde hedefim mutlu olmak umarım hakeden herkes mutlu olur
Kadınlar Asla Zayıf değildir her zaman güçlüyüzz 👊💪
Asla pes etmek yok "zor yok imkansız zaman alır" sadece 😇
Kadınlar iyi ki varız üstesinden gelemeyeceğimiz hiç birşey yok
Hayal kurmaya bile useniyorum hiç birşey istemiyorum gerçekten..
Başarısızlıklarımızdan ders alarak vazgeçmeden denemeye devam etmek tam biz kızlara göre! ✌💛
kariyerim için sosyalleşmekten çoğu kez vazgeçtim ama genelde hep eğlendim de...
orkide gelince kesinlikle INFINITY serisi çok güzel...
birde fiyatı indirime girse daha da seveceğim
Yeni yılda hedefim üniversite kazanmak olucak.
Ve uzak doğu sporlarıyla kendimi geliştirmek.
~Kızların gücünü görün.
Biz kadınlar ne olursa olsun bütün zorlukların üstesinden geliriz tek yapmamız gereken şu. Pes etmek yookkkk...😉
Yeterki isteyeim herşeyin üstesinden geliriz.
#orkid den aldığımız rahatlıkla tüm kuralları yeniden yazabiliyoruz 🙏
Kuralları Baştan Yaz 💪💙
Hic bir isime yaramadin orkid abla yani ordan burdan tasti hic yardimin dokunmadi bana isyan ediyorum
Bunu duyduğumuza üzüldük 😔 Kadınların ihtiyaçlarına göre pedlerimizi iyileştirmeye devam ediyoruz. Dolayısıyla yorumların bizim için çok değerli ve mutlaka dikkate alacağız✌️
Orkid kullanıyorum kullanmayanlarada şiddetle tavsiye ediyorum çok başrılı bence...
Orkid'i tercih etmene çok sevindik 💙
yeni yıl 2019 güzel bir yıl olsun gülelim güldürelim
Bu kampanya harika kurumsal kimliginiz ile cok uyuşmuş tebrikler
Başarısızlıklarından ders alarak vazgeçmeden denemeye devam etmek
ben hep cesurumdur ama yeni yıldan tek beklentim bunu doğru yerde kullanmak:)
Hayallerini baştan yazmak hiç bir şeyden vazgeçmemek
Biz kadınlar her şeyi başarırız, yeterki isteyelim!
Aynennnn iyle yani bende bunlari gordim dedim tam ben elinr saglik
asla pes etmeyiz tabiki
zorlukları herşeyle üstünden yeneriz
Sosyal hayatlarından vazgeçmeden kariyer hedefleri için ellerinden gelenin en iyisini yapmak. Biz yaptık mı en iyisini yaparız 😇