Neden acaba kadınlara sürekli telkinler veriliyor? Yok güçlü ol, güzel ol başarılı olur, bakımlı ol... Vs. Nedir bu kadınların kendi hakkındaki düşüncesini yönlendirme çabası. Böyle yaparak kadınlara alt kimlik muamelesi yapılıyor. Kadın kadındır işte. Bırakın dilediği gibi yaşasın.
Belki biraz maddiyatçı olacak görüşüm ama gerçek olan bu, öyle mutluluk olsun para önemsiz değil demekle olmuyor işte, paran varsa sağlıklı da oluyorsun ve dolayısıyla mutlu da.. Yeni yılda tek dileğim para kazanmak.
Kızlar Ne Diyor
Orkid desteklediği kampanyalar bil hassa kendine ve bize verdigi önem için teşekkürler eskimeyen yılların markasıı ve guvenle kullanabiliyoruz ❤
Bunu duyduğumuza çok sevindik 💙
Ne demek ❤☺
Orkide aha güvende hissediyorum yanındayız her daim
Her zaman yanındayız 💪 💙
Elbette #orkid. Hele ki kızları okutma kampanyası ürüne olan sempatimi daha bir arttırıyor.
Bunu duyduğumuza çok sevindik 💙
Pes etmek yok, doyabildigince eğlen ve özgürlüğün tadını çıkar. Orkid candır ♡♡♡♡♡
Her zaman yanındayız 💙
İhtiyacım olduğu her zor anımda bu kadar konforlu olmak zorunda değilsin. Her şey karşılıklı sonuçta özel günlerimde sana atar yapmak istiyorum.
Selam ecemssyg! Her ihtiyacın olduğunda yanındayız 💙
Neden acaba kadınlara sürekli telkinler veriliyor? Yok güçlü ol, güzel ol başarılı olur, bakımlı ol... Vs. Nedir bu kadınların kendi hakkındaki düşüncesini yönlendirme çabası. Böyle yaparak kadınlara alt kimlik muamelesi yapılıyor. Kadın kadındır işte. Bırakın dilediği gibi yaşasın.
Bu yıldan beklentim artık mutlu olalım, huzurlu olalım kadınlar olarak. Birbirimize destek olalım ki bir arada oldukça çok daha güçlüyüz 💪
Aynı zamamda hem hassas hem de güçlü olmayı başarabilmek zaten bizim ne kadar özel olduğumuzu kanıtlıyor.
Sosyal hayatımdan vazgeçmeden kariyerim için herşeyi yapıyorum. Yapmaya da devam edicem. Biz kadınların yapamayacağı şey yok. Güçlüyüz 💪🙏
Hedefim beni hiçbirşeyin yıldırmaması ve daha da güçlü olabilmek. Kadınlar isterse herşeyi başarır asla engel tanımaz!!
Beni rahatsız eden şeylerden uzak durup kendimi daha iyi tanımak farklı şeylere yoğunlaşmak gibi şeyer
Yeni yılda hedefim mezun olup kendi ayaklarımin üstünde durmak pes etmemek hep güçlü olmak ve kendimi korumada hissetmek
Başarısızlığa rağmen ısrarla savaşmayı denemeyi tercih edenlerdenim. Biz kızlar çok güçlüyüz ve kolayca pes etmeyiz 🙂
Bir kadın olarak her şeyin en iyisini hak ediyoruz. Bunları da kendimiz yapabiliriz. Yaptık mı sadece en iyisini değil en zorunu yaparız. ❤️
:) Mutlu olmak için elimizden geleni yapıyoruz. Ancak huzurun da önemini hatırlamakta fayda var arkadaşlar.
Her kadın güçlüdür. Kendimize inandığımız ve cesaretli olduğumuz sürece her şeyin üstesinden gelebiliriz :) Yeni yılda hedefim sağlıklı olmak
kadınlar olarak hayallerimizin peşinden bizi alıkoymak isteyen ne kadar fazla insan olursa olsun başarmak çok çok kıymetli sanırım :)
Bu yıl başaramadım ama pes etmiycem 2019 da gene deneyeceğim hayalimi gerçekleştireceğim bu defa 😅👍🏻
Sosyal hayatımdan vazgeçmeden iyi bir kariyer yaptım. Sanırım bu benim en büyük gücüm. Bu gücümden vazgeçmeden hep daha ileriye gideceğim. :)
Kadinsam başarırım #orkid destekleriyle yanimizda💗
Hep yanındayız💙
Yeni yıldaki hedefim sadece mutlu olmak. Mutluluk hedef olduğunda iş, kariyer, aşk ve para zaten arkasından geliyor.
sadece mutlu olmak ve kötü insanları hayatımdan silmek
Kadınların hayatta en çok istediği başarı mutluluk ve huzur🙏💫🌸
Kızların sadece hassas değil, aynı zamanda hem hassas hem güçlü olabildiğini herkese kanıtlamak. Kesinlikle çok doğru
Belki biraz maddiyatçı olacak görüşüm ama gerçek olan bu, öyle mutluluk olsun para önemsiz değil demekle olmuyor işte, paran varsa sağlıklı da oluyorsun ve dolayısıyla mutlu da.. Yeni yılda tek dileğim para kazanmak.
#orkid varsa sorun yok istediğin gibi davran yeni yıl dileğim mutlu olmak
Her zaman yanındayız 💙
Hayatım boyunca Orkid kullandım çok güzel seviyorum baya ❤️
Hep yanındayız 💙
Biz kadınlar zorluklarla mücadele etmeyi severiz. 😉
Biz kadınlar her şeyi başarırız asla pes etmek yok!
Çok bir şey istemiyorum yeni yılda. Sadece mutluluk.