Ergenlik döneminde kızların özgüven kaybı yaşamaması, fiziksel ve duygusal değişimlerle daha kolay b
Özel Günler & Hijyen Ergenlik Döneminde Kızların Özgüvenle Okula Devam Etmeleri İçin Destek Olmamız Gereken 6 Şey (Sayfa 9) Orkid Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 82 Ergenlik Döneminde Kızların Özgüvenle Okula Devam Etmeleri İçin Destek Olmamız Gereken 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
Erkek_düsmanı Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Nasıl bir destek olmak gerek 0 1 Yorumla Orkid Sponsorlu +1 yıl Selam! Sosyal medyada #OkulaDevam hashtagi ile paylaşım yaparak veya Orkid alarak sen de destek olabilirsin 💙 Yorumla
PupillaDilatasyonu Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl bizim desteğimizle daha öz güvenli olucaklardir 0 1 Yorumla Orkid Sponsorlu +1 yıl Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam Yorumla
birölümkalımmeselesi Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl onların her aykırı davranisinda yargilamamak 1 0 Yorumla
mutsuzsonsuz23 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Yüzün ne kadar sivilceli demesek yeterli bence 0 0 Yorumla
Gemileriyaktım Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Konuşmak ve değişen anatomileri ile dalfa geçmemek 0 0 Yorumla
Sonsuzlugaparalel Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Bence bu dönemde en büyük destek anneden gelmeli. 0 0 Yorumla
Hayattaherşeyvar Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Ah şu ergenlik dönemi çok zor dönemlerdir 0 0 Yorumla
kimdirkibu Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Değişimi farketmek normal birşey olduğunu anlatmak 0 0 Yorumla
pinkiepiem Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Okula devam! 2 1 Yorumla Orkid Sponsorlu +1 yıl Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Nasıl bir destek olmak gerek
Selam! Sosyal medyada #OkulaDevam hashtagi ile paylaşım yaparak veya Orkid alarak sen de destek olabilirsin 💙
çok güzel bir bence olmuş
Ergenlik çok kötü bir duygu ya
çok doğru gerçekten çok beğendim :)
Kiz gibi yap sen naparsan 😊
Bence güzel bir program olmuş telekkürler
bizim desteğimizle daha öz güvenli olucaklardir
Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
gerçekten zor bir dönem emeğine sağlık
Az önce de yazmıştım, destek olacağım.
Evet çok dogru. Ergenlik önemli zamanlar
Siz bu işi biliyorsunuz Orkid şirketi
Güzel bir paylaşım emeğine sağlık
Bunların hepsi olmalı en doğrusu böyle
guzel paylasım olmus saol
onların her aykırı davranisinda yargilamamak
Aynen anlattigin gibi
Yüzün ne kadar sivilceli demesek yeterli bence
Iyi arkdaslar ve iyi alie heryse yeter bence
Kızlar için ergenlik çok zor
ben hiç o döneme girmedim sanki hee.
Ergenlik dönemi cok zor yahu :(((
Konuşmak ve değişen anatomileri ile dalfa geçmemek
Zor dönemler için süreç var
Bence bu dönemde en büyük destek anneden gelmeli.
hepimiz geçtik o zor dönemlerden
kadınları anlamak lazım onların işi çok zor
Ah şu ergenlik dönemi çok zor dönemlerdir
Değişimi farketmek normal birşey olduğunu anlatmak
anne babalarimiz da bilseydi bunlari keske. 😑😔
Okula devam!
Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam