bu dönemde fiziksel ve ruhsal açıdan bir takım değişiklikler meydana geliyor bunu en iyi şekilde atlatmak için sakin olup özüvenli bir şekilde hayata devam edilmesi önerilir bunun onu olgunlaştırdığı genç olmaya hazırladığının vurgusu yapılmalı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ergenlik dönemleri gerçekten çok zor. O yüzden özgüven problemi yaşamayacağı , hayatında daima kendisini iyi hissettirecek bir tutanağı olması gerekli
bu tip konularda aile çok önemli bence. önce aile içerisinde utanmamayı, özgür olmalı öğrenmeli ve böylelikle kendine güvenmeye başlamalı. ardından kendisi iplik söküğü gibi gelecektir.
Selam! Sosyal medyada #OkulaDevam hashtagi ile paylaşım yaparak veya alacağın Orkid ile destek olabilirsin. Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
ergenlik döneminde karşılaşılan bütün değişimler normal karşılanmalıdır bu değişim dünya üzerinde herkeste gerçekleşir ve bence ergenliğe girmek insanı bir adım daha büyütür olgunlaştırır
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Umarım ilerde kız çocuklarımızla açık açık herşeyi konuşuruz
Aile en önemli faktör bu konuda , herşeyi doğru ve güzel bir şekilde anlatılmalı cinsellikte dahil , anlatılmalı ki doğruyu anne babadan öğrensin internetten değil yanlış şeyler degil
Kızlara okulda eğitim veriliyor fakat erkeklere de bu konuda verilmesi gerekiyor erkekler tarafından dalga geçiliyor kötü bir şeymiş gibi ima ediliyor psikolojik baskıya maruz kalınıyor
Kızlar Ne Diyor
bu dönemde fiziksel ve ruhsal açıdan bir takım değişiklikler meydana geliyor bunu en iyi şekilde atlatmak için sakin olup özüvenli bir şekilde hayata devam edilmesi önerilir bunun onu olgunlaştırdığı genç olmaya hazırladığının vurgusu yapılmalı
ergenlik dönemleri gerçekten çok zor. O yüzden özgüven problemi yaşamayacağı , hayatında daima kendisini iyi hissettirecek bir tutanağı olması gerekli
bu dönemde genç kızlar için yapılacak en iyi şey onlarla konuşmak onları anlamak
Ergenlik dönemi zor atlatılan, hayattan en önemli derslerin alındığı dönemdir. En iyi ilaç kisiyi bilgilendirerek bol bol konuşmak dertlerini dinlemek
bu tip konularda aile çok önemli bence. önce aile içerisinde utanmamayı, özgür olmalı öğrenmeli ve böylelikle kendine güvenmeye başlamalı. ardından kendisi iplik söküğü gibi gelecektir.
Nasıl güzel bir proje ya, gerçekten duygulandım. ve hepsi de doğru bence
#okuladevam
#OkulaDevam 💪 💙
Harika birşey inşallah ulaşması gereken yerlere ulaşır
Tesekkurler Orkid! Keske ailem de bana karsi biseyler arastirsaydi😕
Her zaman yanındayız 💙
😌😌
Annelere is düser bu durumda.. kizlarina oz guveni anca onlar verir
merak edilen herşeyi konuşabilmeliler sorarak doğru kişilerden öğrenebilmeliler. ve tavsiye olarak orkid zaten yanlarında.
Ergenlik bir değişim süreci ve herkes farklı yaşar ve farklı şekillerde kabullenir bunun bir formülü yok
çok iyi bir arkadaş edinmeleri onunla her konuyu konuşabilmeleri ve ilaç olarak ise çikolata yemeleri :)
Derleme çok iyi ve anlaşılır olmuş, ellerinize sağlık !
Ergenlik döneminde hasta olmak insanı piskolojik olarak yıpratıyor yapmam diyeceğin seyleri bir bakmışın yapmisin
Sosyal medyada paylaşım yapmasak ped bağışı olmıycak yani?
Selam! Sosyal medyada #OkulaDevam hashtagi ile paylaşım yaparak veya alacağın Orkid ile destek olabilirsin. Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
Ergenlik donemi zor bir donemdir offfff kardesimden biliyorum. Ama ben cok uslu biriydim ergenlik zamanimda :)
Bu sancılı dönemi rahat ve korkmadan atlatabilmeleri için kesinlikle bilgilendirilmeliler. Aslında bu dönemde annelere büyük görev düşüyor.
Ergenlik donemi atlatilmasi zor bir donem kendimden biliyorum duygular hormonlar okul her sey ust uste geliyor
Her zaman kızımı dinleyip saygı gösterdiğim için düşünceleri tüm problemleri konuşarak çözebiliyoruz
Son noktaya gelene kadar güzeldi adet döneminde rahatça devam etmeleri yerine zor günlerinde okula gidemeyeceklerini konuşsanız keşke
Valla ben acikcasi o okula gitmedigim gun icin seviniyodum neguzel bahanemde oluyodu
Gerçekten berbat bir dönem ve zor bir dönem. Ailelerin kızlarını iyi takip edip anlamaları gerek. Yoksa olay bambaşka yerlere gidiyor.
Bir klinik psikolog olarak böyle çok danisanim oldu
ergenlik döneminde karşılaşılan bütün değişimler normal karşılanmalıdır bu değişim dünya üzerinde herkeste gerçekleşir ve bence ergenliğe girmek insanı bir adım daha büyütür olgunlaştırır
Umarım ilerde kız çocuklarımızla açık açık herşeyi konuşuruz
Evet haklısınız. ama neden kendilerini oldukları gibi kabul etmek istemiyorlar. bunu merak ediyorum. üzülüyorlar sanki biraz büyüyorum diyerek.
#okuladevam #Orkid in rahat yapısı ile insanın Regl olası geliyo 😊
Aile en önemli faktör bu konuda , herşeyi doğru ve güzel bir şekilde anlatılmalı cinsellikte dahil , anlatılmalı ki doğruyu anne babadan öğrensin internetten değil yanlış şeyler degil
Benim öyle bir problemim olmamıştı. Başkaların ihtiyacı olabilir tabi güzel bir çalışma. :)
Kızlara okulda eğitim veriliyor fakat erkeklere de bu konuda verilmesi gerekiyor erkekler tarafından dalga geçiliyor kötü bir şeymiş gibi ima ediliyor psikolojik baskıya maruz kalınıyor