Ped kullanmaya başladığım zamanlar ne kadar utanıyordum şu an bunu hatırlıyorum ergenliğe girmek beni ne kadar bunaltmıştı şu an çok güzel bir şekilde anlatılsa kızlara mükemmel olacak enazından benim gibi hissetmezler diye düşünüyorun
Ergenlik döneminde bireylerin üzerine gidilmemeli, onlara boş alan yaratmali, anlayışlı olmalı ve hissettiklerinin yaşadıklarının her insanın belli bir dönemde yaşayabileceği şeyler olduğunu hatirlatmaliyiz
Ergenlik döneminde insan etrafındaki yetişkinlerin kendini anlamadığını düşünerek yanlış davranışlarda bulunabilir. Okullardaki danışmanlık öğretmenleri daha yakın takipte bulunabilir hatta bu öğretmenlerin sayısı arttırılabilir
Ergenlik dönemindeki bir kızı yanlız bırakmamalısınız yanlız kaldıkları zaman drama bağlarlar sırf bu yüzden faça atmak gibi salakça şeyler yaparlar ama aile ve arkadaşlar yanlız bırakmazsa hiç bir şey aklına gelmez
bir genç kıza pedi anlatmaz, regli anlatmaz, onu baskı-korku ve endişeyle yetiştirirseniz yolunuz yine pede düşer ama bu sefer o ped ancak ped-ogoji olur. hem destek, tam destek. #okuladevam
bizde öğrenci olduk ped alamama benim de sorunumdu en ucuzunu bile almak için para biriktirmem gerekiyordu maddi sıkıntısı olan kızlar için bu bir sorun Rabbım yardımcımız olsun
Kızlar Ne Diyor
Ped kullanmaya başladığım zamanlar ne kadar utanıyordum şu an bunu hatırlıyorum ergenliğe girmek beni ne kadar bunaltmıştı şu an çok güzel bir şekilde anlatılsa kızlara mükemmel olacak enazından benim gibi hissetmezler diye düşünüyorun
Ergenlik döneminde kızlar bir sıra sorular yaşıyor.. Kızlar için zor 😁 Bu noktaya değindiğiniz için teşekkür ederim 😊😍
kızlar rahat olun kız olmak süper bir şey harika bir cinsiyet kendinize iyi bakın hayatınızda olağan ve normal bir şey bu kadın olmanın doğası 💜
Cok guzel proje tebrikler orkid 👏👏👏Keske okullada. Ped dolabida olsa. Gereksinimin olan aninda ulasabilse 😇😇
#okuladevam
Güzel bir proje ben 8. sınıftayken de bir kez vermişlerdi tanıtım amacıyla ama sürekli verseler daha iyi olur
Genc kizlarimiz hicbir durumdan endiselenmemeli. Daima huzurlu ve mutlu olmali. Her zaman yanlarinda olmaliyiz. #okuladevam
12 - 13 yaşlarındayken yapılmış olan o tuhaf seminer aklıma geldi... Çok güzel bir proje umarım benimki gibi tuhaf geçmez ❤️
Geçmiş olsun
güzelmiş gayet başarılı bir yazı olmuş emeğinize sağlık
#OkulaDevam 💪 💙
Bu güzel, duyarlı proje için çok teşekkürler Orkid! <3
Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
Orkid diğer pedlere oranla gerçek bir rahatlım veriyor o kesin
Güzel yorumunu duyduğumuza çok sevindik 💙
Tebrik ediyorum orkidi boyle bir proje olusturdugu icin
Teşekkürler PonçiksPanda! #OkulaDevam 💪 💙
Kesinlikle regl dönemi aydınlatılmalı kafada soru işareti kalmamalı çünkü o dönemde kızları en çok korkutan ve strese sokan bu konu
Ergenlik döneminde bireylerin üzerine gidilmemeli, onlara boş alan yaratmali, anlayışlı olmalı ve hissettiklerinin yaşadıklarının her insanın belli bir dönemde yaşayabileceği şeyler olduğunu hatirlatmaliyiz
Ergenlik döneminde insan etrafındaki yetişkinlerin kendini anlamadığını düşünerek yanlış davranışlarda bulunabilir. Okullardaki danışmanlık öğretmenleri daha yakın takipte bulunabilir hatta bu öğretmenlerin sayısı arttırılabilir
Ergenlik dönemindeki bir kızı yanlız bırakmamalısınız yanlız kaldıkları zaman drama bağlarlar sırf bu yüzden faça atmak gibi salakça şeyler yaparlar ama aile ve arkadaşlar yanlız bırakmazsa hiç bir şey aklına gelmez
bir genç kıza pedi anlatmaz, regli anlatmaz, onu baskı-korku ve endişeyle yetiştirirseniz yolunuz yine pede düşer ama bu sefer o ped ancak ped-ogoji olur. hem destek, tam destek. #okuladevam
Ergenlk sorunları gerçkten pek bilinöeyen ama en sık görülen sorunlardan denildiği gibi.
#orkid bence tek tek kız okurlarına gidip projenizi buyutmelisiniz özelikle Doğu bölgelerinde 😍😍
Özgüven önemli tabi heleki okul çagında. Heleki özel günlerde
Güzel proje. Hatırladımda okulda adet olduğum günler en rezil günlerimdi.
Ergenlik dönemiyle beraber birçok fiziksel ve ruhsal değişime ayak uydurmaya çalışan kızlara, bu önemli değişimlerle kendini bulacağını anlatmalıyız
Selam emelcann! Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
Özgüven kaybı yaşamamaları için kendilerini olduğu gibi kabul etmelerini sağlamalıyız.
Bu dönemin atlatılması çoğu zaman zor olabiliyor
Duyarlılık arttırmanız adına teşekkürler.
Günümüzde birçok problem eğitimsizlikten geliyor maalesef
#eğitimedestek #okuladevam
Çok düşünceli bir davranış bence.. Ne yaparsa Orkid yapar :)
Güzel yorumun bizi çok mutlu etti! #OkulaDevam 💪 💙
o işlerin hepsi hem aileye hemde öğretmenlere düşüyor aslında
Ergenlik çağındaki kızların bilinçlendirilmesi lazım.
bizde öğrenci olduk ped alamama benim de sorunumdu en ucuzunu bile almak için para biriktirmem gerekiyordu
maddi sıkıntısı olan kızlar için bu bir sorun Rabbım yardımcımız olsun
Bunun icin oncelikle ebeveynlerin bilinclendirilmesi gerek. Malesef hala bu konulari cocuklariyla rahatca konusmayan pek cok aile var.
Aklıma şimdi benim ergenlik dönemlerim geldide özel günlerimde ben okula gitmek istemezdim gitsem bile mecbur olmadıkça sıramdan kalkmazdım 😂😂
Kızlar okula özgüvenle devam edebilsin diye #OkulaDevam 💪