Ergenlik döneminde kızların özgüven kaybı yaşamaması, fiziksel ve duygusal değişimlerle daha kolay b
Özel Günler & Hijyen Ergenlik Döneminde Kızların Özgüvenle Okula Devam Etmeleri İçin Destek Olmamız Gereken 6 Şey (Sayfa 10) Orkid Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 82 Ergenlik Döneminde Kızların Özgüvenle Okula Devam Etmeleri İçin Destek Olmamız Gereken 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
Sadist_bir_kız Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Yaa ben reglken kimseyle konuşmak istemiyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Okula devam <3 1 1 Yorumla Orkid Sponsorlu +1 yıl Desteğin çok değerli 💙 #OkulaDevam 💪 Yorumla
Cansu-357 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Güzel proje 1 1 Yorumla Orkid Sponsorlu +1 yıl #OkulaDevam 💪 💙 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Orkid severiz :D 1 1 Yorumla Orkid Sponsorlu +1 yıl Bunu duyduğumuza çok sevindik 💙 Yorumla
IsyanQar7777 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl okuyun evladim benim gibi kocanizin eline bakmayin 0 0 Yorumla
Uzaylı_bir_serseri Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Ergenlik çok zor bir donem tüm ergenlere başarılar 0 0 Yorumla
EjderyamNerde Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Regli olduğum ilk dönemleri hatırladım nedensizce. 0 0 Yorumla
selenyilmaz99 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl en iyisi konşmak bence ergenlik dönemleride zor 1 0 Yorumla
Bilemedimsimdiknk Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Çok doğru şeyler yazmışsınız teşekkürler 1 0 Yorumla
mjsmissy Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Bence de çok doğru güzel bir mevzu. Eline sağlık. 1 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Eee biliyoruz zaten 😂
Bilinçli ailesi varsa sorun yaşamaz.
Bu bir donem ve gececek bunu hep hatirlamalilar
Hayatın bir parçası buda kadın olmanın
Ergenlik zor oluyor hayırlısı olsun
Yaa ben reglken kimseyle konuşmak istemiyorum
Ihtiyaci olanlara gider inşaallah
Anneye söylemek lazım herşeyi.
acık acık konusabiliyor olmak gerek
Okula devam <3
Desteğin çok değerli 💙 #OkulaDevam 💪
Güzel proje
#OkulaDevam 💪 💙
Ayıp bir şey olmadığının bilinmesi gerekir.
Orkid severiz :D
Bunu duyduğumuza çok sevindik 💙
Çok güzel ve doğal bir şey
Ergenlik dönemi böyle zor geçiyor işte
okuyun evladim benim gibi kocanizin eline bakmayin
Ergenlik çok zor bir donem tüm ergenlere başarılar
Ergenlik dönemi herkes için zor geçer
Cinsel seçimlere dikkat etmek şart
Haydi kızlar okula jdjfkfk
Regli olduğum ilk dönemleri hatırladım nedensizce.
Güzel anlatım olmuş teşekkürler
Aşırı haklı bir post olmuş
en iyisi konşmak bence ergenlik dönemleride zor
doğru bilgilendirme her zaman iyidir
Çok doğru şeyler yazmışsınız teşekkürler
Bence de çok doğru güzel bir mevzu. Eline sağlık.
Destek her zaman sart
Toplum bilinçleniyor
harika