Ilk pedim 10 yildir devam ama saglik acısında daha pamuklu iyi hava alan biseyler olsa ozellikle bircok bayan sicak yaz aylarında mantar falan yasiyor bunlari onleyuci digal biseyler katilabilir
Selam Nil6789! Kadınların ihtiyaçlarına göre pedlerimizi iyileştirmeye devam ediyoruz. Dolayısıyla yorumların bizim için çok değerli ve mutlaka dikkate alacağız✌️
Tatil bitti diye üzülmek yok diyorsunuz yani, ben bir üzüldüm ama teselli olacak tavsiyelerinizi alayım cebime koyayım bari :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Regl dönemlerini yazın rahat geçiremiyoruz ki sıcaktan, yapış yapış oluyor insan. Ama en azından sonbaharda o sorun kalmayacak :) Ben zaten Platinum kullanıyorum, en rahat ettiğim o.
Yazın özellikle pedi ni sık değiştirmeye özen göster, gerekirse 2,3 saatte bir değiştir. Hem sıcağın verdiği etki hem ıslaklık hissi pişik yapıyor. Kışında hastalığın yoğunluğuna göre olabildiğince sık değiştirmeni öneririm, sık ped değiştirmek hem daha kuru kalmanı sağlar verdili ferahlık da günlük hayatını olumlu yönde etkiler. Saten pişiğin olmasının temel nedeni nemli, ve ıslak ortama çok maruz kalması. Sık ped değiştirmek ile bu durumu kolaylıkla çözebilirsin.😉😉
@kybele 🤣🤣 sibirya gibi soğuk ülkelerde o bölgeyi sıcak tutmak, kısır kalmamak için erkeklerin ped kullandığını okumuştum bir yerde. 😂 Ne kadar doğru bilmiyorum tabi.
Kızlar Ne Diyor
Ilk pedim 10 yildir devam ama saglik acısında daha pamuklu iyi hava alan biseyler olsa ozellikle bircok bayan sicak yaz aylarında mantar falan yasiyor bunlari onleyuci digal biseyler katilabilir
Selam Nil6789! Kadınların ihtiyaçlarına göre pedlerimizi iyileştirmeye devam ediyoruz. Dolayısıyla yorumların bizim için çok değerli ve mutlaka dikkate alacağız✌️
Hayvanlar üzerinde test ettiğiniz sürece asla bu markayı almıycam. Ne zaman vegan ürün çıkarttınız o zaman alırım.
yazı için teşekkür ederim çok başarılı bir yazı olmuş
Tatil görseydik keşke bronzluğumuzuda korurduk 🙁
Benim yazımda kışım gibi geçti zaten ders ve sporla tatil yapamadık
Maddeler güzel, özellikle spor olayını ihmal etmemek gerekiyor. Kışa bağışıklığı artırmaya yardım edecen en önemli unsur 😊
Ben mutluyum koşa koşa sweatlere sarıldım. Eline sağlık
Tatil bitti diye üzülmek yok diyorsunuz yani, ben bir üzüldüm ama teselli olacak tavsiyelerinizi alayım cebime koyayım bari :)
Regl dönemlerini yazın rahat geçiremiyoruz ki sıcaktan, yapış yapış oluyor insan. Ama en azından sonbaharda o sorun kalmayacak :) Ben zaten Platinum kullanıyorum, en rahat ettiğim o.
Bunu duyduğumuza çok sevindik 💙
Mevsim geçişlerini hiç sevmiyorum ama yine de sonbahar bana hep iyi geldi şimdiye kadar, tüm önerileri dikkate alacağım <3
Vazgeçilmezim oldu #OrkidPlatinum
Orkid Platinum her zaman yanında💙
Eşittir mükemmel koruma :D
Montlarımı ve notlarımı giymek için kış aylarını iple çeker oldum adeta. Yazın regl çekilmiyor, kışın petler sıcak tutuyor, iyi oluyor. 😄
Kesinlikle 😉 yazın terletiyor yapışıyor, kışın soğuktan koruyor 😋
@oOoMelekoOo aynen öyle bende pişik oluyor bir de 😑
Kışın sıcacık mis gibi oh oh
@kybele Hahah aynen öyle 😄
Yazın özellikle pedi ni sık değiştirmeye özen göster, gerekirse 2,3 saatte bir değiştir. Hem sıcağın verdiği etki hem ıslaklık hissi pişik yapıyor. Kışında hastalığın yoğunluğuna göre olabildiğince sık değiştirmeni öneririm, sık ped değiştirmek hem daha kuru kalmanı sağlar verdili ferahlık da günlük hayatını olumlu yönde etkiler. Saten pişiğin olmasının temel nedeni nemli, ve ıslak ortama çok maruz kalması. Sık ped değiştirmek ile bu durumu kolaylıkla çözebilirsin.😉😉
@kybele 🤣🤣 sibirya gibi soğuk ülkelerde o bölgeyi sıcak tutmak, kısır kalmamak için erkeklerin ped kullandığını okumuştum bir yerde. 😂 Ne kadar doğru bilmiyorum tabi.
@oOoMelekoOo benim akıntım çok fazla olmuyor ki hatta 2 aydır 2 gün adet görüyorum
Mantar olmuş olabilirsin, doktora görünmeni tavsiye ederim.
@oOoMelekoOo o nasıl bir hastalık ciddi bir şey mi
güzel öneriler özellikle yeniden spora başlamam gerek
Orkid açık ara en iyi ped markası
Güzel yorumun bizi çok mutlu etti 💙
Eşsiz kesinlikle
Sıcak günleri atlattık sırada serin serin rahat havalarda
Orkid kullanmiyorum çünkü sevmiyorum en iyilerden değil bana göre
Bu önerilerin hiç birini yapmıyorum😂yine de teşekürler...
Hava değişimleri yüzünden adet sancıları da artabiliyor. Ayakları sıcak tutmak lazım her daim.
Kilo konusu soğuk havalarda peşimizi kovalasa da sonbahara hazırım. Seviyorum soğuk havaları.
Orkidin sadece türkiyede olmasi beni Always kullanmaya zorluyor
Sturbucks pumpkin lattee!! Sonbahar, yapraklarr...
Orkid olmasa biz napardık :)
Her zaman yanındayız 💙
Tercihim Orkid tabikide. Düşünmeme gerek yok 😘
Her zaman yanındayız 💙
Orkidle musmutlu özel günler 😊😍
Bunu duyduğumuza çok sevindik 💙
Orkidle hayat pamuk gibi gerçekten
Bunu duyduğumuza çok sevindik 💙
Orkid abla mükemmelsiniz heeheh
Her zaman yanındayız 💙
saç maskesi diyorum ama orkidden de vazgeçemiyorum
Orkid'i tercih etmene çok sevindik 💙
Bencede orkid tercihim
Orkid'i tercih etmene çok sevindik 💙
Aynen bende kullanıyorum orkid şu an 😁😁
Orkid'i tercih etmene çok sevindik 💙
kış döneminde nasıl olacak, asıl şimdi başlıyor zorluklarımız. :(
orkid olmasa yanmıştık kızlar :)
Her zaman yanınızdayız 💙