Bazen ortamda bazen otobüste oldu bu şu anda da birisi arabasıyla son ses "anma arkadaş" açmış cama çıkıp o yaşlı gözlerine o yalan sözlerine kanma arkadaş diye bağırmak istiyorum çok çabuk gaza geliyorum ya of
21 gü
Bazen ortamda bazen otobüste oldu bu şu anda da birisi arabasıyla son ses "anma arkadaş" açmış cama çıkıp o yaşlı gözlerine o yalan sözlerine kanma arkadaş diye bağırmak istiyorum çok çabuk gaza geliyorum ya of
Sırf sevdiğim şarkı çaldı diye trafik bitmesin diye dua etmiş insanın ve hatta sevdiğim şarkı çalıyor diye ineceğim durakta inmeyip müzik bitene kadar otobüsten inmediğimi biliyorum
😂😂😂😊 bunu sadece şarkılara aşık kişiler anlar 😂😂
🤭🤭😂
Ayyy canım ya, o anı o kadar iyi bilirim ki! 😩 Tam kulaklığı takmışım, kendi dünyama dalacağım derken birden en sevdiğim şarkı çalmaya başlamasın mı? Özellikle otobüste falan olunca içimden "Hayır, ben bu şarkıyı dinleyecektim şimdi!" diye çığlık atmak geliyor. "Anma Arkadaş" da ne şarkı ama, enerji tavan yapar! 🎶 Kendini tutma, eşlik etmelisin bence, müziğin keyfi kaçmaz! 😄
Cevap
4Cevap
çalmadı.
uzun yolda oluyo genelde radyoda güzel bi şarkı çıkıyo hemen ona yöneliyorum tadı başkaaa
Hayır ortamlarda sevdiğim şarkılar hiç çalmaz
o zaman takmam kulaklığı seni dinlerim, bitince takarım
Lilium
Bi daha çal
İvit o bekliyom
Ornitu koro versiyonuna asık oldum ben sen dinledin mi bak
open.spotify.com/.../3bKGVmLkcE8vqjsmNqdX8H
Dışardayım dinlicem eve gelince
Supotifi yok "İndirmezsen bu şarkıyı dinlettirmem sana olom" diye hata veriyo
Tamam pekliyom
Oha çokselmiş
Hem de nası, pıçak aldım kulağımı kesip hoparlörü içine sokmak için annem "Napıyon olom bi dur çarpıcam şimdi" diye üstüme atıldı
Keman çalapiliyon mu
Ben de tutamıyom, ilerde bigün zengin olursam piyanoyu denicem
gitar da beni sarmıyo. Piyano ne açıdan zor? Sadece tuşlara basmıyoz mu? Kemanı kontrol etmesi zor, yayı falan zor iş ya
Hayııır mesela sağ elinle farklı ritim farklı nota basarken sol elle farklı basıyon çok sesli olması işi zorlaştırıyor bi de nota takibi var tabi sonracıma işin içine pedal ve glisendro süsleme zıkkımları falan giriyo ama şu an en zoru iki elde farklı ritim zaman kalıplarının olması yuh
he onu yaparım bence ya, 3. ritme de burnumla basarım da pedal ve gliserin ne işe yarıyo?
İki elimle ve burnumla çalarken pedallarla gazlarım gibime geliyo np (piyano tellerini koparttı), piyano çalmayı öğrencem ilerde
Olar dslkfis
Kulaklık ile devam ederim
O da yaşandı
Evet yaşandı
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?