Sekiz sene boyunca yazdığım kitabın şarkısını çıkardım. Nasıl olmuş?

Sekiz sene boyunca yazdığım kitabın şarkısını çıkardım. Nasıl olmuş?

Sekiz yıl boyunca bir hayalin peşinden koştum.
Bazen “yapamıyorum” dedim, bazen yoruldum… ama hiç vazgeçmedim. Karanlık ve dar sokaklardan geçtim. Ama içimde hep küçük bir umut vardı. Ve bugün… O yolun sonundaki ışığa ulaştım. İlk sanat eserim olan şarkımı çıkardım.
Sözler bana ait. Beat ve solist kısmında yapay zekâdan destek aldım. Bu şarkı, aslında yazmakta olduğum kitabın bir özeti. Farabi’nin dediği gibi: “Sanat bir şey değil, her şeydir.” Ve ben de inanıyorum ki sanat, insanı ölümsüz kılar.

Saygı içerisinde yorum yaparsanız sevinirim. Desteklerinizi bekliyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.

https://open.spotify.com/intl-tr/track/2etUL1reRtpFzn7RbbspWd?si=f915901859074799

Güncellemeler
2 ay
...
Sekiz sene boyunca yazdığım kitabın şarkısını çıkardım. Nasıl olmuş?
Cevapla