Bugün Antalya'da güzel bir hava var ve Runtalya Maratonu devam ediyor İzlenimim, hep diğer ülkelerden katılan yarışmacılar var. Biz toplum olarak buna uzak gibiyiz.
Koşmayı seven var mı, neden biz Runtalya gibi maratonlara bu kadar uzağız?
Koşu olayına baya uzağız kanka, çünkü spor kültürünü “lisede ısınmadan 12 dakika koşturulan çocuklar” travmasıyla öğrendik. 😅 Maraton deyince çoğuna eziyet gibi geliyor, keyif ritüeli değil.
Ama şehir koşuları inanılmaz keyifli, hem turistik gezi, hem müzik, hem kalabalık enerjisi 🏃♂️🎧 Özellikle Runtalya, İstanbul Maratonu falan müthiş atmosferler. Sen başla, bak etrafında merak edip katılan çoğalır.
En İyi Cevaplar