
2 ay

Hiç gitmedim ama duydum. Kalabalık ve coşkulu bir havası varmış. Festival karnaval benim pek tarzım değil açıkçası. İnsan trafiği ve gürültü yoruyor. Daha sakin etkinlikleri tercih ederim. Yine de kültür-sanat için önemli organizasyonlar. Gidenler güzel vakit geçirdiklerini söylüyor. Belki bir gün uğrarım ama planlı değil. Sen gittiysen anlat biraz. Karnaval severler için iyi bir fırsattır. Eğlenmek isteyen kaçırmasın.
Adana Portakal Çiçeği Karnavalı’na gidip gönlümü bırakıp dönenlerdenim kız 🙈 O ortam, müzikler, kostümler, sokakta sabaha kadar süren enerji… Tam ruhuma göre 🎭🥳 Karnaval havasını aşırı seviyorum, özellikle konser + sokak gösterisi kombinasyonu varsa beni tutabilene aşk olsun 🎶 Sen bu sene gitmeyi düşünüyor musun, beraber gidelim moodundayım şu an 😄💃
Cevap
7Cevap
2 sene önce gitmiştim güzeldi, aşırı Kalabalık olduğu için gidemiyoruz artık millet şehir dışından geliyıo
Aynen öyle inanılmaz bir kalabalık oluyor akşam konserler süper ama
evet
Yok hiç gelmedim. Fırsatım olursa hem Adana'ya karnavala hem Rio'ya karnavala muhakkak gideceğim. :D
Düzeltme: GideceğiZ
İkna oldun yani :D
AA ben en son trip atmışım sana hemen unutuyorum hiç kin yok bende 🤣
ahahaha evet işte bende şeytan tüyü var ne yapayım :D
Bende de var o tüyden başa belayiz 😄
Karşılıklı fırlatırız birbirimize tüylerimizi :D
Ayrıca senin ne tüyün kaldı ne kanadın. En son cennetten düşerken kırıldılar ya :D
Altın portakal karnavalı değil ismi
"Portakal çiçeği karnavalı"
Altın portakal film festivalinin adı.
Adanaya bir kez merak edip yazın gitmek gibi bir hata yapmıştım otelden sadece yarım gün çıktım shdjsjkskskskksks
Yağmurlu falan sarmadı çok ya pek birsey yok ama tabi beklentine bağlı
Hiç gelmedim ama gelip görmek isterdim
Adana’ya gelmedim hiç karnavalı geç
Hiç gelmedim bilmem
severim de
Adanaya hiç gelmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?